Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Gmina Mogilno - Wypadki

Śmiertelne zderzenie na obwodnicy

2019-08-09 18:10
 

86-letnia pasażerka Mercedesa nie żyje, a kierująca samochodem 64-latka została przetransportowana przez śmigłowiec LPR do szpitala po zderzeniu trzech pojazdów na skrzyżowaniu Drogi Solidarności z ulicą Niezłomnych w Mogilnie.

Do zdarzenia doszło w piątek, 9 sierpnia przed godziną 17:00 na obwodnicy Mogilna. W zderzeniu brały udział dwa samochody osobowe i jeden ciężarowy.

Ze wstępnych ustaleń wynika, że 64-letnia mieszkanka Poznania kierująca samochodem marki Mercedes, jadąca od strony Mogilna nie zatrzymała się przed znakiem "STOP" i tym samym nie ustąpiła pierwszeństwa prawidłowo jadącemu obwodnicą w kierunku Wiecanowa ciężarowemu Iveco. Z kolei 60-letni kierowca Iveco, chcąc uniknąć zderzenia uderzyło w Opla Zafirę, stojącego przez znakiem "STOP" od strony Dąbrówki.

Śmierć na miejscu poniosła 86-letnia pasażerka Mercedesa (mieszkanka Poznania), a 64-letnia kobieta kierująca pojazdem została przetransportowana śmigłowcem LPR do szpitala do Bydgoszczy. Kierowca samochodu ciężarowego został przewieziony do szpitala w Inowrocławiu. Kierowca Opla Zafiry oraz pasażer nie odnieśli obrażeń. Na miejscu pracowały służby ratunkowe. Strażacy musieli przy tym wydobyć z pojazdu osobowego dwie osoby, a także kierowcę samochodu ciężarowego. (PK)

REKLAMA
 
   » GALERIA ZDJĘĆ [10]

 
   » KOMENTARZE [133]» dodaj komentarz   

 » RONDO..... (Michelle | 16-08-2019, 14:33:05)

Kilka kwestii. Po pierwsze skrzyżowanie jest dobrze i prawidłowo oznakowane- człowiek myślący trzeźwo i przestrzegający przepisów, nie sposób i niemożliwością aby nie zauwazył wszystkich znaków i ostrzeżeń. Problem jest z oświetleniem skrzyzowania- dość ciężko ...ale jak ostrożnie - nie ważne czy z okolic czy z np. bardzo daleka przejedzie, dojedzie, choć należy przyznać, że dość trudno. Kwestia ronda..... ciężki temat... Nie jestem za ani przeciw, patrzę jak jeżdżą po rondzie "z mostu"....jest większy korek niż bez ronda....dlaczego...wystarczy zaobserwować - ciężko uwierzyć. a tu jeszcze 2ie w mieście. To będzie cyrk. Wracając do feralnego skrzyżowania- niestety jak ostatni wypadek pokazał- przypadkowy kierowca doznał kolizji. Niestety tutaj muszę się zgodzić aby jednak to rondo było, ale tylko ze względów bezpieczeństwa "osób trzecich". Choć trudno jak i nie można wyobrazić możliwe scenariusze. Przykre to i smutne.

 » Rondo (CM | 15-08-2019, 23:24:04)

Lepiej żeby zamiast budowy niepotrzebnego nikomu ronda, pieniądze poszły na wyposażenie nowego szpitala w Mogilnie.

 » Komentarz z boku (z Poznania | 12-08-2019, 21:53:26)

Znam (znałem?) obie panie. Miłe, ciepłe, mądre osoby. Dlaczego jedna z nich nie zauważyła stopu? Nie wiem. Ale skończcie proszę te bluzgi pod adresem kierującej, Wam się nigdy nic nie przydarzyło? Ja patrzę na sposób jazdy wielu kierowców z CMG w PO to nie bardzo w to wierzę.

 » Rondo (Gezza | 12-08-2019, 19:09:32)

"Powtarzac te sama czynnosc oczekujac innych rezultatow rowna sie insanity" - Albert Einstein

 » Do Wkur....ny (Dek | 12-08-2019, 10:42:51)

Myślisz ze burmistrz i starosta zaczną myśleć za innych i za nich będą się zatrzymywać na skrzyżowaniu??? Pomysł trochę każdy musi myśleć i przestrzegać przepisów. Wystarczy się zatrzymać

 » Rondo (Gezza | 11-08-2019, 18:56:57)

Rondo pomoze na pewno. Kazdy kierowca wie, ze przez rondo nie przejedzie w zamysleniu, bo musi zmienic bieg i ruszyc kierownica. To wystarczy, zeby przerwac tok mysli odleglych od akcji przed nosem, w jego glowie. To dosyczeby zredukowal predkosc i obnizyl najbardziej bezmyslne kolizje w tym miejscu. Argument, ze wystarcza jakies kary nie ma sensu. Bo nowych kierowcow z podobnymi odruchami nie zabraknie. Wypadki powoduja przeciez ciagle nowi kierowcy. Jestem stanowczo za rondem.Dajcie spokuj wladzy i policji. Maja dosyc na talerzu.

 » do Globtroter (abc | 11-08-2019, 18:33:24)

Z tego co pamiętam to w strone Sochaczewa był za rondem stop.Widzisz tych tutejszych kierowcow którzy wlaczaja lewy kierunek przy wjezdzie na rondo a nie wlaczaja prawego przy zjeździe jak oni by tam się odnaleźli?

 » Do Jan (MARAS | 11-08-2019, 15:26:52)

Wiadomo że będą koszty zwiazane z fotoradarem i infrastrukturą ale napewno kilka razy mniejsze niż budowa ronda które ma kosztować około 1.5mln PLN.

 » Skrzyżowanie w CMG = kópa (Wkur...ony | 11-08-2019, 15:11:44)

Nie mam zamiaru zastanawiać się kim są troglodyci piszący komentarze mówiące, iż budowa ronda jest kosztowna, a wypadków nie będzie, jeśli kierowcy będą przestrzegać przepisów. Zostawiam to socjologom...Z burakami tego typu nie ma co dyskutować...Szkoda czasu..,Panie Burmistrzu, Panie Starosto, w nosie mam lodowisko, hale gimnastyczną, bieżnię lekkoatletyczną. Zróbcie wszystko co możliwe, aby ludzie przestali ginąć na tym skrzyżowaniu. Nawet, jeśli śmierć poniósł ktoś, kto naruszył przepisy prawa o ruchu drogowym, mam to w „de...”. Żal mi tej ofiary i jego Bliskich...Kara w postaci śmierci za błąd na drodze, to zdecydowanie za dużo...

 » Stop (CM | 11-08-2019, 12:59:06)

Budowa ronda w tym miejscu to chory pomysł. Niepotrzebnie wydane pieniądze podatników. Wystarczy patrzeć na znaki i ich przestrzegać. I żadne rondo nie zastąpi wyobraźni i rozsadku kierowcy. Lepiej wydać te pieniądze na inny cel np. wyposażenie nowego szpitala w Mogilnie

 » Ronda (ban | 11-08-2019, 12:49:19)

najlepiej wszedzie ronda - co skrzyżowanie - i jedź sobie potem przez cały kraj co 1,5km rondo. Powodzenia filozofowie którzy nigdy za kółkiem nie siedzieli. Jak Ci sie rondo podoba to sobie na ogródku zrób ozdobne z kwiatkami takie jak przy wiadukcie

 » spostrzeżenie (Globtroter | 11-08-2019, 11:52:10)

Angliku, widzisz, co kraj to obyczaj. W Danii np. też są ronda, a bardzo często, na wjazdach do miast, większych wsi są tam tzw. wyspy, zmuszające do wytracenia prędkości. A byłeś drogi Angliku na obwodnicach Wągrowca czy Krotoszyna (wylot na Ostrów Wlkp.) czy we Wrześni? Są tam ronda, które nie dość że są bezpieczne dla wszystkich użytkowników dróg, to jeszcze są bardzo ładnymi elementami małej architektury. Dodam, że zanim powstała autostrada Konin-Warszawa, to na starej drodze, na rogatkach Sochaczewa też było rondo i każda ciężarówka zmierzająca nawet do Moskwy czy Władywostoku musiała tam wyhamować.

 » Zła geometria drogi (Ktoś | 11-08-2019, 11:35:26)

Do tych co piszą że droga jest dobrze oznaczona - macie rację, do tych co piszą że ludzie nie przestrzegają przepisów - macie rację, do tych co piszą że potrzeba ronda - macie rację. Gdzie jest problem? Problem jest taki że w tym miejscu nie powinno powstać takie skrzyżowanie, gdyż geometria drogi na to nie pozwala, ktoś już słusznie o tym pisał. Pisał też ktoś że jak jedzie tą drogą ma odczucie że jest na drodze z pierwszeństwem i dobrze ktoś pisał. Potrzebna jest przebudowa tej drogi i najprostszym rozwiązaniem będzie rondo.

 » TUNEL (P>J | 11-08-2019, 11:27:36)

A może by tak tunel zbudować :D

 » Stop (Stop | 11-08-2019, 10:28:55)

Czy ktoś z radnych może zapytać policję i sm ile było tam patroli i kontroli drogowych. Czy kierowcy są karani za nieprzestrzeganie znaku stop?

 » ! (Antyrondo | 11-08-2019, 09:37:52)

W Miradzu zginęły 4 młode osoby. Dlaczego doszło do wypadku? Czy ktoś się nad tym pochyli, będzie zastanawiał. Nie. Niestety znaki trzeba przestrzegać zarówno stop i ograniczenie prędkości

 » Rondo (Anglik | 11-08-2019, 08:29:54)

Ten kto pisze że na zachodzie buduje się wszędzie ronda chyba daleko nie dojechał. Owszem są budowane ale na wjeździe i zjeździe, nie widziałem jeszcze ronda na OBWODNICY. Mieszkam w małym miasteczku, coś ja 1/3 mogilna, i tam jest dwu pasmowa obwodnica bez żadnego ronda na trasie. Bo ma być ona szybkim sposobem na ominięcie miasteczka, a nie żeby zwalniać przed rondem. A co do tego skrzyżowania, to szczeże nie rozumiem tych wypadków. Co innego na z pierwszeństwem pojedzie jakiś szybki i wściekły z 200 na godzine, to można źle ocenić sytuację z punktu kierowcy na podporzątkowanym, ale tutaj gdzie dostawczak jest duży, dobrze widoczny i na dodatek nie rozwija kosmicznej prędkości.

 » Do Marasa (Jan | 11-08-2019, 08:21:52)

No tak bo Fotoradar i budowa infrastruktury pod niego (doprowadzenie prądu i zabezpieczenia) są za darmo. Czy naprawdę nikt z Was nigdy nie wyjechał za granice powiatu i nie widział, ze teraz buduje się ronda bo tak jest bezpieczniej a i wymuszają one określony sposób jazdy?! Czytać tez nie potraficie?!

 » Bezpieczenstwo (MARAS | 11-08-2019, 00:51:28)

Co zabija w tamtym miejscu. Po pierwsze nadmierna prędkość aut jadących z pierwszenstwem, a po drugie znak Stop. Auta muszą się zatrzymać bezwzględnie co powoduje że jak rusza dłużej opuszczają skrzyżowanie. Dobry monitoring tego skrzyżowania z fotoradarem i sprawa bezpieczeństwa rozwiązana bez milionowych nakładów na ronda.

 » Do kolegi RONDO (Piotr | 10-08-2019, 22:54:50)

Brawo dla Ciebie co napisałeś. Podzielam Twoje zdanie. Całe to cwaniactwo zmieniło by zdanie gdyby to ich dotknęło, lub kogoś bliskiego z ich rodziny, ta cała "SELEKCJA NATURALNA" w ich języku. Tragedią trzeba zapobiegać, a nie siedzieć bezczynnie. Mandaty tutaj nie zapobiegną wypadkom tylko przebudowa tego felernego skrzyżowania.

 » Rondo (Rondo | 10-08-2019, 22:08:59)

O Boże! Skąd w tej wiosce o nazwie Mogilno tylu prostaków. Zamknijcie oczy i wyobraźcie sobie, że jedno życie - to urodziny i radość rodziców z tego powodu, lata wychowywania i troski, to szkoła i nadzieje na przyszłość. To rodzina i czyjaś tragedia. I co? Cymbał mogileński pisze, że sam sobie winien bo nie zareagował na znak stop? Że sam sobie winien? Że nie warto robić nic, by czyjeś życie ocalić. Tępy mogileński buraku, który uważasz, że selekcja naturalna to proces, który działa w tym przypadku - poczytaj. Pomyśl (jeśli umiesz). Nawet jeśli coś działa - to raczej analogicznie działa prawo Kopernika - Greshama. Gorszy - wypiera lepszy. Zróbcie coś. Szkoda życia tych ludzi. Niech Mogilno nie będzie osadą prymitywów. PRZEBUDOWA.

 » Glupi pomysł (Ktoś | 10-08-2019, 21:08:49)

Gdyby nie glupi pomysł pobudowania pustej obwodnicy, gdyby ktoś zrezygnował ze swoich wizji ilu ludzi by żyło. Pieniądze wywalone w pustą obwodnicę można było przeznaczyć na inne cele np. Remont zdewastowanych ulic w mieście.

 » Do miko (Jan | 10-08-2019, 20:18:44)

Słuszne podsumowanie!

 » Do wszystkich epertow (Robert | 10-08-2019, 20:16:26)

Szanowni Państwo, Nie tacy wielcy eksperci, jak wy polegli w zderzeniu z faktami budowy rond na zachodzie. Więc te wszystkie Wasze uwagi w stylu: wystarczy przestrzegać przepisów, wystarcz zatrzymać się itd. Itp. brednie o niczym nie świadczą - po za własnym widzimisię albo bredniami wołającym o pomstę z nieba. To żaden z wyżej wspomnianych ekspertów nie wyjeżdżających po za obrębie województwa to nie znaczy i bredzących o tym, że randa nic nie robią - nie oznacza ze maja racje. Przeciwnie cały świat już to udowodnił. To ww. kretyni to negują to nie oznacza, ze maja racje (płaskoziemców tez jest całkiem sporo). Cały świat wprowadzając ronda ma dowody na to, ze są one dużo bardziej bezpieczne i wymuszają określone zachowania na kierowcach! Sorry ale jeśli ktoś twierdzi inaczej to jest po prostu kretynem, który nawet nie potrafi czytać w internecie (mimo, czasami pojawiających się tam bredni) bo nie chce wspominać o literatura fachowej.

 » wypadek (ciekaw | 10-08-2019, 19:54:11)

Tacy wszyscy odważni i piszą , a myślał ktoś zamiast tego dużego jechało auto typu maluch ilu by było na tamtym świecie

 » Do MM (Michal | 10-08-2019, 19:17:47)

Do MM, jak byś się przejechał dalej niż do strzelna pksem to byś zobaczyl jak życie wygląda

 » Koniec (Pekińczyk | 10-08-2019, 18:33:52)

Czytając wasze komentarze, moge tylko stwierdzić, ze większość z was nie ma co robic w swoim życiu, tylko komentować cudze losy. Powiem wam tez, ze najłatwiej jest oceniać z własnego fotela przed telefonem lub komputerem. Życzę wam, żebyście znaleźć w życiu lepsze zajęcia i żebyście je wykorzystywali w pełni, bo jak widac zycie jest nieprzewidywalne. I w sekundę moze nas nie byc. I żaden znak stop ani rondo nie zmieni tego. Obrażanie ludzi, ktorzy brali udział w wypadku, nie powinno miec tu miejsca. Jest to zwyczajny brak empatii i ludzkiego serca. Prosze to zakończyć natychmiast.

 » wypadek (Miastowy | 10-08-2019, 18:01:21)

Mam pytanie kiedy merc bedzie w cmg w komisach?

 » Wielkopolaninie (Pinokio | 10-08-2019, 16:00:14)

Nie wszyscy powinni zrexygnować. Budżet nie jest z gumy to oczywiste ale zastanawiające jest dlaczego mieszkańcy ulic duuuużo starszych ulic niż ta przy której pan mieszka muszą czekać cierpliwie za remontem...ul. Ustronie nie jest i nie była ulicą zdewastowaną. Nie przypominam sobie by walczył pan tak zaciekle o inne ulice. A co z propozycją przekazania diet? Oczywiście nikt się do tego nie odniesie! Więc proszę nie wciskać ciemnoty

 » Obwodnica (Lukasz | 10-08-2019, 15:39:46)

Nie mieszkam w Mogilnie ani powiecie mogilenskim, znam historie wypadków na tym skrzyżowaniu z relacji rodziny. Podobne wypadki były na skrzyżowaniu w miejscowości w której mieszkam(Połczyn) skrzyżowanie ma podobny profil. Wypadki zdarzały się raz lub dwa razy w miesiącu.Zeby zmniejszyć częstotliwość zdarzeń zamieniono drogę podporządkowana na drogę z pierwszeństwo i odwrotnie. Nie jest to salomonowe odkrycie, a jednak, od dwóch miesięcy nic się nie zdarzyło. Spróbować można nic to nie kosztuje.

 » Stop (MM | 10-08-2019, 15:23:42)

Rondo w tym miejscu to nie potrzebnie wydane publiczne pieniądze. Jest niepotrzebne. Szanowni kierowcy wystarczy patrzeć na oznakowanie i zatrzymać na STOPIE. Pozdrawiam.

 » do Karka (Wielkopolanin | 10-08-2019, 15:06:59)

Drogi Karku! A skąd wiesz, że nie walczyłem o rondo na tym skrzyżowaniu? Dalej - idąc Twoim tokiem myślenia, wszyscy, którzy gdzieś mieszkają powinni rezygnować z inwestycji na swojej ulicy, w jej obrębie, dzielnicy na rzecz innych. Nie tędy droga! Raczej trzeba się zastanowić, czy musi być remont świetlicy w Twierdziniu za 600 000 zł, czy nowa bieżnia za 3 mln zł czy też w końcu remont Magazynu Zbożowego GS za .... 8 mln zł?!? To tylko kilka przykładów... Pozdrawiam Ciebie Karku.

 » ... (Max | 10-08-2019, 14:52:53)

I znowu wysyp idiotów od ronda. Zbudujcie sobie tego typu skrzyżowania w waszych pustych głowach. Jest znak STOP i należy bo przestrzegać. Osoba kierująca mercedesem jest odpowiedzialna za śmierć starszej kobiety i musi za to ponieść zasłużoną karę. Wystarczy przestrzegać przepisów o ruchu drogowym to nie będzie problemów. Zresztą wystarczy popatrzeć sobie jak janusze motoryzacji jeżdżą na rondzie w pobliżu dworca to włos się jeży na głowie. A wy czereśniaki chcecie na obwodnicy???

 » Prośba (Diety | 10-08-2019, 14:25:32)

Prośba do radnych. W wakacje nie odbywają się posiedzenia sesji. Czy jesteście w ramach dobrego uczynku wstanie przekazać dietę na poczet np. rodzin ofiar lub budowy ronda? Wtedy uwierzę w rzeczywistą troskę! A nie polityczne bicie piany

 » Wypadek (Wlkp | 10-08-2019, 13:30:48)

Szkoda ludzi kierowca solówki trauma na całe życie Pani która się nie zatrzymała pewnie będzie wyrok No i pasażera który zginął Rodzinie wyrazy współczucia Po co tak zapie....lac lepiej dojechać 5 min później do celu niż 10 min za wcześnie na cmentarz

 » ... (Kubiczysław Robi | 10-08-2019, 13:20:45)

Wystarczy zamontować tzw. "Śpiącego policjanta " czyli progi zwalniające i to obudzi co nie których z prawem jazdy z czipsów!

 » Zgadzam się (Rondo | 10-08-2019, 13:20:23)

Kilka osob trafnie stwierdzilo ze jadac droga od Mogilna czy od Dabrowki nikt obcy nie spodziewalby sie w tym miejscu znaku STOP. Kto wydal pozwolenie na stworzenie zwyklego skrzyzowania w tym miejscu? Przeciez to jest niedopuszczalne. Od samego poczatku bylo wiadomo ze trup bedzie scielil sie gesto. Takie rzeczy powinny byc karalne.

 » Do ona (Mała | 10-08-2019, 13:05:12)

Masz rację, rondo jest potrzebne po to, aby bezpieczniejsze były te osoby które jeżdżą zgodnie z przepisami. Nic nie poradzimy że ludzie jeżdżą jak jeżdżą, nie wprowadza się z miasta wszyscy dobrze jeżdżący kierowcy.

 » Rondo albo śmierć (Miko | 10-08-2019, 12:53:52)

Są dwa rozwiązania a właściwe tylko jedno, albo zostawić to tak jak jest i tłumaczyć sobie że ludzie nie stosują się do przepisów, jeżdżą brawurowo, bo może tak jest, nazywać ich d*bilami, bo takie określenia padają i patrzeć jak kolejne osoby się zabijają albo zrobić rondo.

 » każdy po części ma rację i co z tego? (Wielkopolanin | 10-08-2019, 12:41:42)

Każdy po części ma rację i co z tego? Życia nie wrócimy, trauma pozostanie do końca naszych dni. Po co to ubliżanie? Czy to zwróci komukolwiek żucie? Uderzmy się w piersi - czy ja nigdy nie popełniłem błędu kierując pojazdem? Cieszę się, że wiele wpisów jest naprawdę ważnych, mądrych i celowych ( np. IDA, MAREK, JA, NOWY). dziękuje tez tym internautom, którzy podzielają moje zdanie. Chcę tylko dodać z całą odpowiedzialnością ( m.in. internaucie Yry), że to iż na tym skrzyżowaniu nie ma ronda ( a było projektowane, przed budową obwodnicy!!!) jest przede wszystkim winą inwestora, a więc Gminy Mogilno, czyli burmistrza Mogilna, który wymusił na na Powiecie Mogileńskim, czyli staroście odstąpienie od budowy ronda..... z uwagi na koszty. Przepisy są takie, że ul. Niezłomych (droga powiatowa) jest wyższej rangi-kategorii niż obwodnica - droga gminna. W związku z powyższym jeśli dochodzi do skrzyżowania takich dróg, to o rodzaju skrzyżowania decyduje organ zarządzający drogą o wyższej kategorii (Zarząd Dróg Powiatowych). ZDP był za tym aby powstało tam rondo! Dlatego uważam, że powinna odbyć się w trybie pilnym sesja rady miejskiej z udziałem zarządu powiatu i starostą. Nie możemy bowiem czekać na zwykłe, planowe posiedzenie rady miejskiej, które zaplanowane jest dopiero na dzień 18 września br.

 » Płot (Ja | 10-08-2019, 12:39:53)

Piszecie o rondzie - racja, byłoby bezpieczniej. Ale najpierw burmistrz musi sobie zrobił płot koło urzędu. Są przecież priorytety

 » ! (! | 10-08-2019, 12:35:26)

Co panstwo na to by zorganizowac protest przeciwko budowie ronda?! To kpina by wyrzucać pieniądze w błoto. Tyle osób niewinnych ginie na drogach na przejściach dla pieszych i nikt się nad tym nie pochyli. Wielkopolaninie a moze jako radni w ramach czynu społecznego i troski o życie niewinnych ludzi zrezygnujecie chociaz na pół roku z diety i dołożycie do budowy ronda. Nie musi pan tu odpowiadać zapytać was prosto w oczy na najbliższej sesji.

 » 140 (Mały szum | 10-08-2019, 12:26:45)

Na dojazdach do tego skrzyżowania proponuje postawić NAKAZ jazdy minimum 140 km/h.ze wszystkich stron A pod wierzą ciśnień postawić firmę pogrzebową .złoty interes.

 » Do wszystkich (Mad | 10-08-2019, 12:23:41)

Czego nie rozumiecie w znaku z napisem "stop" normalny znak można postawić gdziekolwiek ale jak ludzie są tępi i nie potrafią stosować się do tego typu oznaczeń to nic nie poradzimy. Jak widzę tu komentarze że źle oznaczone skrzyzowanie itp. to śmiać mi się chce. Jak komuś nie pasuje to najlepiej niech pieszo chodzi. Posiadanie prawa jazdy nie dodaje umiejętności i myślenia to tylko zezwolenie na jazde.

 » Rongo (OLO | 10-08-2019, 12:11:01)

A drogówka z Mogilna dalej z radarkiem na krajówce we Wronowach - chodzą słuchy że normy mandatów nakładane przez szefostwo trzeba wyrobić... Miejscowymi oszołomami za kierownicą nie ma niestety kto się zająć.

 » Rondo potrzebne (Ona | 10-08-2019, 11:47:12)

Małe sprostowanie... Każdy z nas mógł być na miejscu ***Opla czyli po prostu niewinnie otrzymać uderzenie rykoszetem... Stąd też rondo jak najbardziej potrzebne

 » Rondo potrzebne (Ona | 10-08-2019, 11:46:45)

Małe sprostowanie... Każdy z nas mógł być na miejscu ***Opla czyli po prostu niewinnie otrzymać uderzenie rykoszetem... Stąd też rondo jak najbardziej potrzebne

 » Rondo potrzebne (Ona | 10-08-2019, 11:43:39)

Rondo naprawdę jest tam potrzebne, chociażby ze względu na osoby, które jadąc zgodnie z przepisami stają się mimowolnie ofiarami wypadku w tym miejscu, gdyż są po prostu w złym miejscu o złym czasie... Każdy z nas mógł stać w miejscu Forda i niewinnie ottlrzymac uderzenie rykoszetem... Pomyślcie o tym

 » Droga (Dan | 10-08-2019, 11:43:20)

Niestety bywa że horyzont sława się z jezdnią nie zawsze dobrze widać nadjezdzajace auta. Poza tym w nocy brak oświetlenia skrzyżowania lampami jak na autostradach. Ja dac od Mogilna skrzyżowanie jest na wzniesieniu. Otoczenie kamufluje droge

 » Drogi Wielkopolaninie (Kark | 10-08-2019, 10:39:53)

Pisze Pan tak mądrze. Zastanawia mnie jedno. Dlaczego nie walczył pan wcześniej o rondo, dlaczego nie zrezygnował pan z remontu ulicy Ustronie na rzecz np. budowy ronda? Jest tyle miejsc gdzie ludzie czekają dużo więcej lat za remontem niz mieszkańcy ulicy Ustronie! Bicie piany nic nie daje, naród nie głupi - aa wiem dlaczego....

 » Aaa (Aaa | 10-08-2019, 10:38:01)

Naturalna selekcja. Mądry człowiek przyjedzie ostrożnie a debil się zabije i spokój

 » A tu niespodzianka (Marek | 10-08-2019, 09:55:12)

Moi znajomi którzy nie są tubylcami mówią jedno, każdy z nich to samo "w życiu nie spodziewałbym się na tej drodze w tym miejscu znaku stop"

 » .. (ccc | 10-08-2019, 09:25:37)

Żadne rondo nie zastąpi myślenia kierowców.Piractwo drogowe w naszej gminie jest ogromne,brak znajomości przepisów,brak wyobraźni i najczęściej to kierowcy starych złomów wartości mniej niż 10 tys pln królują na całej szerokości.Rowerzyści? Lepiej sobie stacjonarny kupić,bo nigdzie nie da się bezpiecznie jechać.A chodniki są dla pieszych,a nie rowerów!!!

 » A tu niespodzianka (Marek | 10-08-2019, 08:50:30)

Moi znajomi którzy nie są tubylcami mówią jedno, każdy z nich to samo \"w życiu nie spodziewałbym się na tej drodze w tym miejscu znaku stop\"

 » Tragedia (Wypadek | 10-08-2019, 08:36:31)

Czy ktoś wie kto to był

 » Układ drugi, otoczenie (Ida | 10-08-2019, 08:32:25)

Nie mieszkam w Mogilnie ani najbliższej okolicy, w Mogilnie bywam rzadko, nowopowstałą drogą jechałam 4 razy, przed przebudową tej drogi w stronę Dąbrówki i w stronę Mogilna z Dąbrówki nie jechałam ani razu, więc nie można mi zarzucić jazdy na pamięć, w swojej 30 letniej karierze kierowcy mam 1 mandat za lekkie przekroczenie prędkości, nie mam żadnych kolizji. Jadąc z Mogilna w stronę Dąbrówki i z powrotem odnosi się wrażenie że jest się na drodze z pierwszeństwem, wiem że jest znak stop i są różne punkty ostrzegające, ale budowa tej drogi bądź otoczenie powoduje że ma się takie wrażenie pierwszeństwa i w momencie kiedy kierowca zamyśli się, zagada się z pasażerem mózg nie odbiera wszystkich bodźców, inaczej działa wyobraźnia, kierowca widzi tylko prostą drogę która prowadzi do celu i nie ma na niej żadnych przeszkód, nie widzi znaku stop. Myślę że każdy z nas kierowców miał choć raz w swojej karierze kierowcy takie zdarzenie, gdzie się zamyślił, nie zauważył znaku, gdzies popełnił błąd tylko na szczęście nie doszło do tragedii. Będziecie pisać że trzeba zachować zdrowy umysł, że jest tam znak stop, że jest prosta droga, że wszystko widać, że wystarczy się zatrzymać, ale coś jest nie tak...

 » Wypadek (Tutejszy | 10-08-2019, 08:28:35)

Z uwagi na ilość wypadków rondo jest potrzebne ale władze najwyraźniej czekają na setnego nieboszczyka!!! A może taniej będzie ZAORAĆ TO SKRZYŻOWANIE Wyrazy współczucia dla rodzin.

 » Rondo (Łysy | 10-08-2019, 08:08:58)

Niepotrzebnie zrobili obwodnice to niech jeszcze rondo niepotrzebne zrobią 20 samochodów dziennie jedzie i co chwila trup

 » Pytania (Ja | 10-08-2019, 07:21:30)

Ile osób musi jeszcze zginąć (i nie piszcie o zachowaniu przepisów) aby jeden mądrala (miasto) i drugi mądrala (powiat), ze trzeba coś robić konkretnego dla poprawy bezpieczeństwa, a nie tylko płot wokół budynku czy odbieranie kwiatów?! Acha, za zaprojektowanie takiej drogi bierze się kupę kasy i pewnie tez na papierze jest wszystko w porządku (jak w przypadku lotów Marszałka K.). Na papierze.

 » Wypadek (Nowy | 10-08-2019, 06:35:38)

Powiem krótko rozwiązanie jest tylko jedno Rondo gdzie nie notuje się wypadków śmiertelnych.Pomimo że są znaki drogowe to i tak kierowcy ich nie zauważają i dochodzi do wypadków śmiertelnych dlatego już dawno powinno być tam rondo jako bezpieczniejsze rozwiązanie.

 » dość ignorancji władzy. (nowy | 10-08-2019, 06:21:27)

Temat budowy ronda jest znany od wielu lat. Ile jeszcze musi byc ofiar aby coś zrobiono w sprawie budowy ronda. Jest taka potrzeba i odkładamy remonty np. ul Mrugowskiego czy innych bo zycie ludzkie jest wazniejsze. Nie chcemy takich włodarzy,potrzebne są dymisje osób odpowiedzialnych za ten bałagan.Na co nam tacy radni którzy nie potrafią zmusić burmistrza czy starostę do działania.

 » Wypadek (Wlkp | 10-08-2019, 04:30:34)

Szkoda ludzi kierowca solówki trauma na całe życie Pani która się nie zatrzymała pewnie będzie wyrok No i pasażera który zginął Rodzinie wyrazy współczucia Po co tak zapie..dalac lepiej dojechać 5 min później do celu niż 10 min za wcześnie na cmentarz

 » Do ccmgg (Ojciec | 10-08-2019, 01:43:04)

Co ty za brednie piszesz bardzo dobrze że rowerzyści jeżdżą po chodniku . Chodnik jest tak szeroki że ktoś mądry mógłby wymalować kawałek na ścieżkę dla rowerów . Bezpieczniej na drodze !!!! A teraz kiedy przebudowa drogi są korki to jak sobie wyobrazasz rowerzystę Dziecko między autami . Bardzo dobrze niech jeżdżą bezpiecznie po chodniku . Pieszych nie ma tyle powiedzmy sobie szczerze po Mogilnie nie chodzą tłumy . I pomysł czasem zanim coś napiszesz .

 » Do Wielkopolanin (Ktosik | 10-08-2019, 01:30:15)

Rozumiem, że sesję starostwa? Bo po co gminy skoro rondo musi wybudowac starostwo. No chyba, że będzie gadanie o niczym i nic z tego gadania nie wyniknie- będą sami eksperci ( czyt. radni) mielić bezsensu temat

 » Rondo Rondo Rondo (Rondo Rondo Rondo | 10-08-2019, 01:14:10)

Zgadzam się z Wielkopolaninem. Czytając durne komentarze przeciwników ronda odnoszę wrażenie, że pisze je jeden troll żeby wywołać ferment. Rondo jest najbezpieczniejsze, lepszego rozwiązania nie wymyślono w tego typu skrzyżowaniach.

 » Predkosc (Do gof | 09-08-2019, 23:52:24)

Gdzie Ty tam MediaMarkt widziales? Po drugie wyobraz sobie ze 12 ton (tak, jechal na pusto) jest ciezko wyhamowac na odcinku na ktorym jest 70 km/h. Na zdjeciu widac ze solowka uciekala w prawo. Znam kierowce i wiem ze jest bardzo dobrym gosciem za kolkiem. Typowe wymuszenie. STOP to STOP. Kondolencje dla rodzin zmarlych ale rowniez dla kierowcy - trauma jak cholera.

 » Do ccmgg (Obserwator | 09-08-2019, 23:46:53)

Tutaj wypadek samochodowy, a on wyjezdza z rowerzystami. Rowerzysta jadac po chodniku, komu stwarza niebezpieczenstwo? Przuynajmniej jest mniej wypadkow.Jak ma jezdzic? Miedzy piratami drogowymi? Nie ma scizek rowerowych, non stop wypadki samochodowe, a on sie czepia rowerzystow. Brak slow

 » Do ccmgg (Rowerzysta | 09-08-2019, 23:36:53)

Glupoty czlowieku wypisujesz. Ni to skladu ni ladu.Rowerzysci jezdza to po prawej, to po lewej?to po ktorej maja jezdzic w powietrzu? Co ci przeszkadza ze po chodniku jezdza?jakos wypadkow z rowerzystami czesto nie ma, a to dlatego ze jezdza po chodnikach,bo poprostu strach miedzy piratami drogowymi.Nie ma sciezek rowerowych? To co ludzie maja zrobic? Wez czlowieku pomysl, zanim cos napiszesz, a tak wogole cofnij sie do szkoly, bo ani ladu ani skladu

 » Wypadek (Cm | 09-08-2019, 23:29:43)

S T O P to STOP ! I k1ropka.

 » Do Elka (Ja | 09-08-2019, 23:27:06)

Masz rację,nie patrzą na znaki. Ja też miałem taki przypadek, że skręcają z Hallera na Kościuszki. I blokują ruch bo nikt nie chce ich wpuścić. Może lepiej niech przesuną te barierki plastikowe. To może nie będą tam wjeżdżac.

 » Ja (Ja | 09-08-2019, 23:24:03)

Mieszkam 30m od drogi i w nocy normalnie jadącego auta nie słychać ale budzę się w nocy słysząc auta pędzące grubo ponad 100 ale ocena moja tylko opiera się na sluchu.droga prosta i równa i od grubego można pędzić a policji brak

 » Wypadek (Rondo | 09-08-2019, 23:22:24)

Najlepszym rozwiązaniem byłaby sygnalizacja świetlna. Nie ma co dużo gdybać tylko trzeba to jak najszybciej zrobić, żeby nie było więcej takich wypadów.

 » Do kierowcy (Elka | 09-08-2019, 23:11:28)

Wczoraj około godziny 20-tej na skżyrzowaniu ulic Hallera a Kościuszki w Mogilnie.Wyjeżdzam z Kościuszki a jakaś cizia wjechała mi prawie na maskę skręcając w ulicę Kościuszki nie patrzyła na ZNAK NAKAZ JAZDY W PRAWO.Jechała slalomem, i co Wy na to? Prawo jazdy za kaczki

 » Pytanie (Xxx | 09-08-2019, 23:11:03)

Czy ktoś wie kto to był?

 » obwodnica (I | 09-08-2019, 23:06:11)

Popieram Wielkopolanina !!!

 » Wojewoda (l | 09-08-2019, 23:04:04)

Pan Wojewoda od dłuższego czasu podobno obiecuje dofinansowanie ronda czeka, aby jeszcze więcej Ludzi zginęło.Na ostatniej sesji padło pytanie od radnego ŁAGANOWSKIEGO jak się współpracuje z panem Wojewodą no właśnie tak Panie Radny ( internet nie kłamie)dofinansowania niema.

 » Obwodnica (Hejas | 09-08-2019, 22:50:13)

Współczuję rodzinie zmarłej ;-( kierowca wyrzuty do końca życia bo przez nią zginęła osoba wystarczyło ZATRZYMAĆ SIĘ

 » Obwodnica (Hejas | 09-08-2019, 22:44:33)

Bez mózgi nawet na Stopie nie staja..I Dziwić się że tam są wypadki... Kuźwa jedz ostrożnie a taki baran cie skasuje

 » ehhh (xyz | 09-08-2019, 22:25:14)

Ludzie opanujcie się z tym rondem .JEST STOP.Wczoraj jadąc widziałem od dąbrówki 3 pod rząd sobie przejechały jakby na pierwszeństwie były.Tylko monitoring i kosić ile wejdzie !!!Druga sprawa pewnie nos w telefonie , bo jak takie duże auto można nie zauważyć /

 » Rondo (kmaxx | 09-08-2019, 22:21:46)

Absolutnie żadne rondo tam nie jest potrzebne!!! Włącz myślenie, zamień styropian na mózg a wyjdzie na dobre. Co tu ukrywać 90% osób posiadających prawo jazdy z Mogilna i okolic nie potrafi przestrzegać przepisów o ruchu drogowym. Jeżdżą na pamięć kompletnie nie zwracając uwagi na znaki. Tak jakby mieli tylko prawo jazdy a może aż na miejscowość z której się wywodzą i to pod warunkiem że przez ostanie 10-15 lat nie nastąpiły znaczące zmiany w ruchu czyli ronda, skrzyżowania. Taki mamy smutny obraz. Żadne ronda nie zmienią nic,jeśli teraz nikt się nie zatrzymuje przed znakiem STOP to nagle ktoś zatrzyma się przed znakiem Ustąp Pierwszeństwa no bardzo mało realne. Jeśli ktoś nie potrafi tak prostego a zarazem ważnego znaku przestrzegać to przepraszam du.. pa a nie kierowca.

 » Rondo ????? (Kierowca | 09-08-2019, 22:18:28)

tylko ćwoki domagają się ronda . Po jakie licho rondo skoro skrzyżowanie jest prawidłowo oznakowane ? Czy na każdych tego typu skrzyżowaniach mają być ronda ? a może wszystkie takie skrzyżowania mają być z wiaduktami bez kolizyjnymi ? Absurd !!!!! Niech się pozabijają debilni kierowcy to reszta zacznie myśleć !! Ilu ludzi ginie na przejazdach kolejowych tam też zrobić ronda ?

 » Rondo barierki (Koment | 09-08-2019, 22:04:24)

Proponuję wybudować węzeł komunikacyjny jak na drogach szybkiego ruchu czy autostradach

 » Homo Sapiens (Piotr | 09-08-2019, 22:01:00)

Ludzie myśleć !!!!!

 » Homo Sapiens (Piotr | 09-08-2019, 22:00:25)

Ludzie myśleć !!!!!

 » Tv (Wich | 09-08-2019, 21:59:28)

A może nadszedł czas aby sprawa zajęły się ogólnopolskie media. Wielu z nas zawodowo jest rozlicznych z działań czas rozliczyć osoby odpowiedzialne za takie rozwiązanie drogowe.

 » Obwodnica (Cm | 09-08-2019, 21:48:07)

Ludzie w cmg nie znają się na przepisach więc trzeba ich albo pala albo tak uprzykrzyc życie żeby było bezpieczniej, czyli: wybudować rondo. Tak samo było na skrzyżowaniu koło bielic z 15-stka. Tylko garstka ludzi stawała tam na STOPIE A reszta jechała w ciemno i też musiało parę duszyczek zejść żeby powstało rondo ... Nie wspomnę już po co nam ta obwodnica bo firmy są z drugiej strony miasta i tak tiry muszą do niego wjechać...Lepiej naszemu sasiedniemu miastu Strzelno by zrobili obwodnicę i było bez tragedii!!!

 » Wypadki na obwodnicy (No niestety | 09-08-2019, 21:47:57)

Niestety, muszę stwierdzić, że w pewnej części mieszkaniec Mogilno równa się idiota. Albo przynajmniej komentator cmg24, który non stop wypisuje brednie o tym, że rondo niepotrzebne. Nieważne jest kretynie (do ciebie piszę cymbale), jaki wariant rozwiązania komunikacyjnego się przyjmie, ważne żeby nikt nie zginął. Koniec kropka. Wsioku mogileński, kupiłeś sobie BMW i myślisz żeś mądry. Nic z tego.

 » Wypadki na obwodnicy (No niestety | 09-08-2019, 21:46:08)

Niestety, muszę stwierdzić, że w pewnej części mieszkaniec Mogilno równa się idiota. Albo przynajmniej komentator cmg24, który non stop wypisuje brednie o tym, że rondo niepotrzebne. Nieważne jest kretynie (do ciebie piszę cymbale), jaki wariant rozwiązania komunikacyjnego się przyjmie, ważne żeby nikt nie zginął. Koniec kropka. Wsioku mogileński, kupiłeś sobie BMW i myślisz żeś mądry. Nic z tego.

 » Wypadki na obwodnicy (No niestety | 09-08-2019, 21:43:20)

Niestety, muszę stwierdzić, że w pewnej części mieszkaniec Mogilno równa się idiota. Albo przynajmniej komentator cmg24, który non stop wypisuje brednie o tym, że rondo niepotrzebne. Nieważne jest kretynie (do ciebie piszę cymbale), jaki wariant rozwiązania komunikacyjnego się przyjmie, ważne żeby nikt nie zginął. Koniec kropka. Wsioku mogileński, kupiłeś sobie BMW i myślisz żeś mądry. Nic z tego.

 » Monitoring (rasiak | 09-08-2019, 21:35:39)

Może gdyby był tam monitoring to nie było by zagadek typu kto zawinił....

 » obwodnica (CCMGG | 09-08-2019, 21:33:35)

Myślę że nasza obwodnica to najniebezpieczniejsze miejsce w Polsce tyle wypadków i jeszcze śmiertelnych i działania władz mizerne i Policji też .A tak sobie myślę że kierowcy nie są skupieni na jeździe za kierownicą tylko na telefonie ,i różnych innych rzeczach.Mam pytanie do Komendanta Policji i Sm kiedy weźniecie się za rowerzystów jeżdżą gdzie chcą i jak chcą pod prąd po lewej stronie jezdni po prawej stronie po chodnikach po pasach

 » Rondo (Robdo | 09-08-2019, 21:31:45)

Rondo jest potrzebne nie dla tych co sie nie zatrzymują na STOP tylko dla osób jadących zgodnie z przepisami. Żeby nie ginęli niewinni ludzie.

 » rondo (rondo | 09-08-2019, 21:29:43)

Witam; są znaki i należy ich przestrzegać i niema zmiłuj się, lecz byli, są i będą tacy co z niewiadomych przyczyn nie dostosują się do znaków i w tym przypadku rondo jest niezbędne, gdyż zapobiegnie to zdarzeniom drogowym i zarazem w zdarzeniu nie zginie bogu niewinny kierowca, który jedzie prawidłowo przez innego uczestnika ruchu, który zagapi się lub z innych przyczyn wymusi pierwszeństwo i doprowadzi do zdarzenia i niepotrzebnej kolejnej śmierci.

 » Wypadki (Mieszkaniec | 09-08-2019, 21:25:59)

Rondo musi powstać chociażby dla bezpieczeństwa jadących drogą z pierszeństwem przejazdu.Dlaczego jadących z pierszeństwem mają umierać,zostawać jalekami czy mieć traumę do końca życia bo z nie swojej winy zabili kogoś kto nie zatrzymał się na stopie.To jest powód dla którego musi tam powstać rondo

 » Panie Wielkopolaninie (Yry | 09-08-2019, 21:21:04)

Jako wieloletni pracownik Starostwa Powiatowego zapewne Pan wie, że jeżeli ktoś ma budować tam rondo to właśnie starostwo, a nie gmina. To po co ta sesja?

 » Rondo lub sygnalizacja (Eda | 09-08-2019, 21:12:10)

Bylam ma szkoleniu z BRD . Pokazalam skrzyżowanie wykladowcy...od razu podal rozwianie...geometria drogi nie dopudzcza aby to skrzyżowanie bylo bez sygnalizacji lub bez ronda...to niezgodne z przepisami...wiec albo jedno albo drugie...

 » Kamery (Mmkk | 09-08-2019, 21:09:53)

Czas założyć może kamery żeby wychwycić tych co naruszają tam przepisy i wtedy surowe kary nakładać. I na pewno zakończy się łamanie nagminnie przepisów.

 » prawo jazdy (asdf | 09-08-2019, 21:03:37)

Prawo jazdy można znaleźć w paczce chipsów, czy co?

 » Al. Solidarności (Waldek | 09-08-2019, 20:57:01)

Kierujący nie potrafią się stosować do znaku zakazu STOP to tym bardziej Budowa ronda nie pomorze.Pieniądze podatników wyrzucone na marne bo ludziska takze nie będą zwracac uwagi na znak nakazu Ruch Okrężny czy informacyjny ustąp pierwszeństwa. I będą zdarzenia drogowe.

 » Wypadek (Kierowca | 09-08-2019, 20:56:49)

Proponuje przynieść panów ze straży miejskiek którzy pilnuja budowy ronda aby pilnowali skrzyżowania. Może postawić na obwodnicy posterunek policji.

 » Wypadek (Bolek | 09-08-2019, 20:55:50)

Smieszny panie wielkopolaninie co pan chce robic? Zwolywac jakies nadzwyczajne sesje rad gminy bo jacys pseudo kierowcy nie przestrzegaja podstawowych zasad kodeksu drogowego nie osmiszaj sie pan. Nie ma chyba w calej gminie tak dobrze oznakowanej i widocznej krzyzowki jak ta wiec po co rondo? Wedlug panskiego toku myslenia to w kuchniach powinno sie zakazac urzywania ostrych nozy bo przeciez latwo sie skaleczyc. Po pierwsze trzeba wlaczyc myslenie i to w zupelnosci wystarczy czego i panu zycze

 » Wypadek (Po co rondo | 09-08-2019, 20:51:45)

Po Co rondo ? Jest stop i wystarczy.!!! Niech się niedzielni kierowcy i Ci co na znaki nie patrzą powybijają z czasem i się wypadki skończą .! Gdyby nie tacy kierowcy co patrzą tylko przed siebie a nie na znaki i w lusterka to by motocykliści tak nie ginęli !!!

 » Wypadek (Kierowca | 09-08-2019, 20:46:41)

Proponuje przynieść panów ze straży miejskiek którzy pilnuja budowy ronda aby pilnowali skrzyżowania. Może postawić na obwodnicy posterunek policji.

 » Rondo (leon | 09-08-2019, 20:22:07)

A ja proponuję wyłączanie możliwości komentowania pod wypadkami. Ukróciło by to durne komentarze w stylu "wystarczy przestrzegać przepisów itp.". Wypadki na skrzyżowaniach były i będą. I możecie pisać głupkowate komentarze, że kierowcy i tak nie umieją jeździć po rondach. Zgoda, może i nie umieją, ale przynajmniej nikt więcej nie zginie.

 » Na ch...re rondo (Joanna | 09-08-2019, 20:19:20)

Po jaką cho*erę rondo??? Jak jest Stop to Stop!

 » Wypadek (Po co rondo | 09-08-2019, 20:17:33)

Po Co rondo ? Jest stop i wystarczy.!!! Niech się niedzielni kierowcy i Ci co na znaki nie patrzą powybijają z czasem i się wypadki skończą .! Gdyby nie tacy kierowcy co patrzą tylko przed siebie a nie na znaki i w lusterka to by motocykliści tak nie ginęli !!!

 » Stop (Kierowca | 09-08-2019, 20:14:29)

Tablica z czarnym punktem, kamera i mandaty a nie rondo. Racja budujcie ze swoich. Panie radny ja chce u siebie droge mieć zrobiona a nie zbędne tondo. Pan droge bedziesz miał wyremontowana czy juz masz!? U nas droga duzo starsza niz pana

 » Aaa (Aaa | 09-08-2019, 20:08:07)

Jakie rondo? Po co? Nauczcie się bezmózgi jeździć i dopiero za kierowcę wsiadajcie

 » Brawo Darek i pomagający (Obecny | 09-08-2019, 19:51:49)

Duże brawa dla strażaka Dariusza J. Ktory po służbie przed przybyciem straży i karetek wzorowo niósł pomoc jak mogł. Zresztą jak inni ktorzy się zayrzymali M.S. M.G. i cała reszta

 » wypadek (trlag | 09-08-2019, 19:49:21)

Jestem kierowcą też zawodowym i miałem też poważny wypadek i prawie było wszystko na mnie. Ale rondo tam jest niepotrzebne są znaki i tyle wyrazy współczucia nie widziałem marki ale podobno iweco trzymaj się. Dziwię się że policja tej krzyżówki nie pilnuje ale to nie do mnienależy. Narzekaja na policjantów ale nie sa tacy żli

 » Do wielkopolanin (Dek | 09-08-2019, 19:45:52)

Podpisz się Pan kim Pan jesteś i przestań pierniczyc głupoty o rondzie. Znaków STOP trzeba przestrzegać. Poza tym wiele innych rzeczy jest do zrobienia w cmg i jakoś nadzwyczajnych rad nie zwołuje Pan chociażby o utrudnieniach w ruchu przez budowę właśnie ronda na głównej ulicy w miescie

 » Obwodnica (Czarny punkt | 09-08-2019, 19:45:08)

Już czs najwyższy ustawić czarny Punkt może zaczną uważać

 » Obwodnica (Czarny punkt | 09-08-2019, 19:42:51)

Wydaje mi się że to skrzyżowanie już kwalifikuje się żeby ustawić Czaryn Punkt z ilością zabitych osób

 » Obwodnica (Czarny punkt | 09-08-2019, 19:42:19)

Wydaje mi się że to skrzyżowanie już kwalifikuje się żeby ustawić Czaryn Punkt z ilością zabitych osób

 » Kamera (Mogilno | 09-08-2019, 19:28:46)

Proponuje kamery i mandaty.

 » Magia (Bolek | 09-08-2019, 19:25:45)

A nie lepiej postawić znak dróg równorzędnych do czasu budowy ronda? Z każdej strony musielby ustapic z prawej strony i już ...

 » Droga (Mateusz | 09-08-2019, 19:24:34)

Nie wiem jak to sie,dzieje co drugi dzien tamtędy jade i nie mam problemu.Zrobić STOP i rozejrzeć sie i ruszyć,wypadki sie dzieja z braku przestrzegania znaków i z rozkojarzenia....

 » Wypadek (Kierowca | 09-08-2019, 19:23:11)

Nawet mi nie żal Tego bezmozgowia skrzyrzowanie dobrze oznaczone .jak tam mozna mieć wypadek a tym bardziej zginąć dobrze napisane naturalna selekcja.buhaha

 » Do wielkopolanin (J23 | 09-08-2019, 19:10:15)

Drogi Panie radny. Daj Pan spokój, w kwieciszewie na zakrętach też byś rondo budował. Jak ktoś jest głupi i nie stosuje się do znaków to tak się kończy. Nie marnujmy kasy na rzeczy zbędne, zacznijmy myśleć. A jak chcesz budować rondo to buduj za swoje!

 » Rondo (Kierowca | 09-08-2019, 19:09:16)

Po co rondo skoro ludzie nie znają przepisów i zamiast zatrzymać się na STOPIE i się upewnić że można jechać to traktują to skrzyżowanie jako równolegle więc proponuję za takie zdarzenia żeby ludzie płacili za wszystkie szkody z własnej kieszeni a nie z ubezpieczalni to wtedy się nauczą jeździć i zatrzymywać się na tym skrzyżowaniu

 » Panie radny (Anty | 09-08-2019, 19:08:51)

Podpisz się Pan z imienia i nazwiska a nie kryjesz pod nickiem. Co do ronda po jaką chol, erę wystarczy przeszczegac znak stopu. Wiem co piszę bo często widzę jak na 4 auta 3 nie stają na stopie. Co najwyżej można oswietlic trochę bo jadąc od Bydgoszczy słabo widać zjazd do Mogilna. Jak Pan się tak przejmujesz to zobacz jak wygląda wyjazd na 15 od strony Żabna, katastrofa, górka, wzniesienie i jeszcze nie wiem po co bariery, zresztą cała ta droga to katastrofa

 » Rondo (Kierowca | 09-08-2019, 19:08:08)

Po co rondo skoro ludzie nie znają przepisów i zamiast zatrzymać się na STOPIE i się upewnić że można jechać to traktują to skrzyżowanie jako równolegle więc proponuję za takie zdarzenia żeby ludzie płacili za wszystkie szkody z własnej kieszeni a nie z ubezpieczalni to wtedy się nauczą jeździć i zatrzymywać się na tym skrzyżowaniu

 » Rondo ??? (Gof | 09-08-2019, 19:07:40)

A po co tam rondo ??? Czy na autostradach tez sa ronda ???? Tam trzeba barierki zainstalowac i znaki stop ledowe a takze ograniczenie predkosci i skonczy sie zapierdzielanie !!! Na 100% predkosc Media markt nie byla odpwiednia...

 » Panie Wielkopolanine (Z domku | 09-08-2019, 19:05:19)

Skrzyżowanie ma dobrą widoczność a sesję nadzwyczajną to musi zwołać policja! Aby wreszcie zacząć karać kierowców! Jestem kierowcą i NIE WYOBRAŻAM SOBIE BY NIE ZATRZYMAĆ SIĘ PRZED ZNAKIEM STOP! POWTARZAM STOOOOOPPPP!

 » Obwodnica śmierci (To nie ma znaczenia | 09-08-2019, 19:03:32)

To nie ma znaczenia, czy jesteście zwolennikiem ronda, czy też jesteście przekonani, że kierowcy to jełopy i to ich wina. Jedno jest pewne. Powinno się skończyć z takimi jałowymi dyskusjami a zacząć działać. Czy tak, czy siak - życia ofiarom obwodnicy nikt już nie wróci. Ale uniknie się kolejnych.

 » Obwodnica (Kierowca | 09-08-2019, 19:02:04)

Jechałem z Janikowo przez to skrzyżowanie ok. 10 rano i przed moim autem kierowca nie zatrzymał się na stopie. I po co rondo założyć kamery i zabierać uprawnienia tym pseudo kierowcą, giną na własną prośbę a są tacy którzy mają problem nawet z jazdą na rondzie.

 » stop (Wielkopolanin | 09-08-2019, 18:49:34)

Tak dalej być nie może. Jako radny rady miejskiej w Mogilnie wnoszę o natychmiastowe zwołanie sesji nadzwyczajnej rady i podjęcie uchwały o błyskawicznej budowie ronda na tym skrzyżowaniu. Skoro, jak mówi się , jest gotowa dokumentacja na przebudowę tego skrzyżowania, to w trybie pilnym należy ją wprowadzić w życie ( a nie czekać na „dofinansowanie” unijne lub inne). Skoro są pieniądze na inne nieplanowane wydatki w budżecie gminy Mogilno, to muszą znaleźć się na tę ww. inwestycję. Wnoszę także, aby decydenci powiatowi zwołali sesję nadzwyczajną rady powiatu. Panie Burmistrzu i Panie Starosto! Najwyższy czas zacząć działać.

 » 3... 2... 1... (Dek | 09-08-2019, 18:39:07)

Komentarze o rondzie na 3...2...1... już możecie pisać A pewnie jak zwykle jeden z drugim w du...pie maja znaki i jeżdżą jak chca

 » Wypadek (Cm | 09-08-2019, 18:31:12)

Kiedy Rondo

 » Buahahaha (KK | 09-08-2019, 18:29:25)

Jeśli ludzie nie potrafią przeżyć na takim banalnym skrzyżowaniu - widocznym, oznaczonym itp to należy się zastanowić, czy MOPS i Sąd nie powinien zabierać im dzieci, bo jak taki cymbał jeden z drugim robi sobie krzywde na takim banalnym skrzyzowaniu to dzieci wychowywać nie może!!! Wypadki na tym skrzyżowaniu to nic innego jak NATURALNA SELEKCJA...

 » Wypadek (Zawodowiec | 09-08-2019, 18:28:13)

I znowu wina kierowcy osobówki a bezmózgi twierdzą że to zawodowcy źle jeżdżą a tu kolejny przykład wspolczucia dla rodzin zmarłego i kierowcy solówki trauma już na całe życie

 » Wypadek (WkurZony | 09-08-2019, 18:25:57)

Nosz kur..... mać!!!!!ile jeszcze osób musi tam zginąć żeby te gnidy co doją nasze pieniądze zrobiły coś z tym skrzyżowaniem!!!!!!

 » Helikopter (Heli | 09-08-2019, 18:21:44)

Helikopter na obwodnicę lata już bez nawigacji

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Tajemnicze odwołanie (18)
 » Areszt za podpalenie (7)
 » Poznaj Karola Nawrota (0)
 » Tradycyjne stoły wielkanocne (5)
 » Kolejny market spożywczy (26)
 » Jak dobrać firany? (0)
 » Podziękowała policjantom (9)
 » STRZELNO: Niedziela Palmowa (0)
 » Dwóch kandydatów na wójta (58)
 » Twoja kandydatka na radną (1)
 » Potrącenie uczestnika protestu (12)
 » Przegląd palm wielkanocnych (0)
 » Niedzielna wystawa stołów (1)
 » Tylko jeden kandydat (69)
 » 15. edycja gminnego konkursu (1)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ