Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Gmina Mogilno - Społeczeństwo

Płatne parkingi coraz bliżej?

2019-05-29 22:00
 

Poznańska spółka zrezygnowała z chęci budowy drugiej części parkingu przy ulicy Sądowej w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego. Teraz burmistrz Mogilna mówi, że zastanawia się nad wprowadzeniem opłat za parkowanie.

W trakcie obrad minionej sesji Rady Miejskiej w Mogilnie radna Małgorzata Źrałka dopytywała o postęp prac związanych z dialogiem technicznym dotyczącym budowy drugiej części parkingu przy ulicy Sądowej, w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego. Jak się okazuje, jedyna firma z Poznania, która wcześniej wyraziła chęć zainwestowania w Mogilnie, nagle zrezygnowała. Teraz burmistrz ponownie wystosował ogłoszenie dotyczące tej procedury, gdzie prywatna firma miałaby wybudować parking i pobierać opłaty za parkowania na istniejącej już części i nowo powstałym placu. Jednocześnie podkreśla chęć wprowadzenia odpłatności za parkowanie na gminnych parkingach.

- Myślimy też o tym cały czas, czy czasami od nowego roku nie wprowadzić opłaty za miejsca postojowe w całej gminie (...) Wydaje mi się proszę państwa, że należałoby to całościowo rozwiązać, a więc być właścicielem dróg w centrum miasta i pobierać opłaty. Od opłat za postój samochodów nie uciekniemy. Prędzej czy później takie opłaty pojawią się w Mogilnie. Jesteśmy nielicznym miastem, które nie pobiera opłat w centrum miasta. Przez to centrum miasta umiera, nie ma rotacji. Ma Żnin, ma Gniezno, ma Inowrocław - mówił burmistrz Leszek Duszyński.

Przeciwna pomysłowi burmistrza jest radna Teresa Kujawa, która uważa, że takie opłaty uderzyłyby w mieszkańców centrum Mogilna.

- Ja jestem przeciwna wprowadzeniu opłat, panie burmistrzu za parking w mieście, ponieważ pan dobrze wie, że miasto się rozrosło w centrum. Ja mówię o starówce, gdzie są budynki, które nie mają żadnego zaplecza. Kiedyś ludzie nie mieli samochodów, niczego i ci ludzie parkują właśnie na tym parkingu. I co będą płacić? - mówiła radna Teresa Kujawa.

Burmistrz sugerował, że mieszkańcy centrum mieliby ponosić o wiele mniejsze opłaty za parkowanie niż inni użytkownicy.

- Od mieszkańców, którzy mieszkają w takiej strefie można pobierać mniejsze opłaty i tak dalej. To wszystko reguluje rada miejska, są różne pomysły - tłumaczył burmistrz Duszyński.

Radna Małgorzata Źrałka sugerował, że opłaty za postój przy ulicy Sądowej może pobierać sama gmina już teraz i nie jest do tego potrzebna żadna prywatna firma. Warto podkreślić, że po wybudowaniu drugiej części obwodnicy Mogilna, drogi w centrum miasta zostałyby przejęte przez gminę Mogilno. Wtedy też na przykład przy Placu Wolności można byłoby wprowadzić odpłatność za parkowanie, a pieniądze wpływałyby do budżetu miasta.

Gmina ogłosiła nowy dialog techniczny na budowę parkingu przy ulicy Sądowej i Armii Krajowej. Do końca czerwca przedsiębiorstwa mają szansę zgłosić chęć udziału w partnerstwie publiczno-prywatnym z gminą Mogilno. (AS)

REKLAMA
 
   » KOMENTARZE [61]» dodaj komentarz   

 » Pasożyt (colo... | 17-06-2019, 15:34:34)

Gmina polwoli staje się pasożytem dla mieszkańców, tylko za wszystko stawki podnoszą, teraz jeszcze to g..o, i w portfelu coraz mniej... Burmistrz niech załatwi podwyżki w firmach później połowę mogę mu oddać.. bo jak narazie staje się pasożytem jak wszyscy co wyciągają łapy, i na siłę wydzierają kolejne złotówki

 » Popieram w 100% (E | 17-06-2019, 14:41:43)

Uważam, że parkingi płatne powinny być już od kilku lat. Mało tego Straż Miejska powinna karać za parkowanie na dwóch a nawet trzech miejscach. To jak w Mogilnie parkują co niektórzy, to woła o pomstę do nieba. A jeszcze jak zwrócisz grzecznie uwagę, to Cię obrzucą inwektywami. Masakra.

 » . (d | 17-06-2019, 11:24:28)

Posiadanie samochodu jest przywilejem a nie obowiązkiem .

 » Nie wiem gdzie (Ja | 16-06-2019, 14:07:19)

Chętnie wykuoie ten Garaz tylko pytam ise gdzie bo jakoś w centrum garaży brak.

 » mieszkancy kamienic (zofia | 15-06-2019, 12:28:34)

wykupic miejsce pod garaz 100zl.miesiecznie lub miejsce na parkingu 80zl.miesiecznie tak jak w gnieznie

 » . (Ja | 14-06-2019, 09:13:18)

A kots mi powie ci z mieszkańcami mieszjakac6mi w centrum miasta w kamienicy? Gdzie mają parkować?

 » Parkingi (Iwka | 13-06-2019, 19:21:37)

Ludzie celowo nie stają jeden obok drugiego tylko zostawiają duze odległości i wcale się nie dziwię! Nauczcie się dzwony dbać o samochody nie tylko swoje ale tez innych. Zaparkujesz pod marketem idziesz na 5 minut, wracasz a samochód obity. Jak wyłazisz jeden z drugim ze swojego auta to uwazaj by nie przypierdzielić drzwiami w drugie.

 » Odnośnie naszych służb mundurowych. (Kierowca | 13-06-2019, 14:51:17)

Jako kierowca ja się zastanawiam kiedy policja zabierze się do pracy, bo to jak pozwala nam kierowcom jeździć po mieście to jest porażka. Można spokojnie przez miasto w stronę 900 lecia, koło biedronki w stronę mostu, na Mickiewicza można spokojnie sobie 80-100 cisnąć i nic nikt z tym nie robi. W ogóle nie widać patroli które mierzą prędkość. Tylko potrafią się ustawić na gimnazjum gdzie każdy wie że tam mogą stać i trasa po wolnicy wyglada ( 80-40-80) czasem staną przy Orlenie lub koło młyna. Co drugi młody kierowca jeździ naćpany i nikt nie kontroluje. Czas się zabrać chyba do pracy bo tak bezkonsekwentnie jak u nas to w żadnym mieście nie jest. A potem wielkie problemy jak zdąży się wypadek. Także więcej patroli, pomiaru prędkości i testów narkotykowych.

 » Parkingi (KM | 13-06-2019, 13:37:07)

Jeśli kogoś stać na samochód, a nawet i dwa to stać będzie żeby zapłacić za postój. I przede wszystkim policja niech zadba o porządek na parkingach. Stają byle jak i zajmują dwa lub czasem i trzy miejsca parkingowe. SKANDAL!!! Kto dał prawo jazdy?!

 » A (A7 | 12-06-2019, 22:08:51)

Jesli cie niestac na parkowanie to siedz w domu

 » Podworza a parkingi. (K......na | 10-06-2019, 19:46:02)

Do czekolady sluźle podwórza w kamienicach.Do parkowania samochodów a dzieci na ulicę? D otoczyć to kamienic komunalnych.

 » Parkowanie koło chinczyka (Andrzej | 10-06-2019, 19:39:57)

Nie można podjechać do sklepów ciągle zajęte,a może właściciel posesji postawi pracownika.Pierwsze 30 minut bezpłatnie tyle starcza na załatwienie w biurze podatkowym i zrobienie zakupów w tamtejszych sklepach.A powyżej tych 30 minut zrobić płatne 5zl.godz.Pracownik zarobi na siebie przez czas otwarcia sklepów.

 » płatne parkowanie (michał | 09-06-2019, 22:30:47)

płatne parkowanie powinno być w Mogilnie już parę lat temu a nie wiecznie jest problem z zaparkowaniem taki sam problem był w Żninie wprowadzone drobne opłaty i problem z zaparkowaniem się rozwiązał a teraz w Mogilnie godz 6 i parking przy policji pełny co wszyscy czekają na otwarcie sklepów czy może załatwiaj a coś w policji jestem za płatnym parkowaniem i oby jak najszybciej !!!!!!

 » Strzelno (Mogilniok | 08-06-2019, 12:27:52)

A CO TAM CIEKAWEGO W STRZELNIE ŻE BIADOLO CO NIBY WASZ BURMISTRZ ZROBIŁ TAKI NAJAZD NA SZKOŁE ,A TO JA POWIEM KRÓTKO ZAMKNĄĆ BO TO ISNIEJE CHYBA PO TO ŻEBY PRACOWNIKÓW PO ZNAJOMOŚCI ZATRUDNIAĆ ALE O TYM JUŻ W MOGILNIE SŁYCHAĆ ŻE BYŁY BURMISTRZ ZATRUDNIŁ WIĘCEJ PRACOWNIKÓW NIŻ DZIECI.

 » opłaty (emeryt | 08-06-2019, 11:05:49)

Tak to karygodne, że radni ,,bezradni"głosowali za ,,taką" stawką za śmieci!!!!!! No cóż dietka rośnie, nie mówiąc o finansach włodarzy.Jak mawiali nasi pradziadowie mawiali karma zawsze wraca, w różnych barwach.

 » Oplaty (Ja | 07-06-2019, 11:49:25)

A ja proponuje postawić szlabany od każdego wjazdu do naszego pięknego miasta i tam albo 5zl za wjazd albo karnet miesięczny 100zl i już. Może wtedy ktoś zajmie się drogami w tym mieście a nie tylko na wybory kawałek asfaltu na jakimś osiedlu a tak dziura, ze strach o samochód jechać. I proszę nie tłumaczyć ze główna droga przez miasto to wojewódzka bo tylko kretyni w ten sposób zasłaniają ładna nieudolność. Mamy najdroższe śmieci w wowjwodztwie, śmietanka gminy żyje sobie dość dobrze z obywateli wiec dlaczego nie? Ktoś się orientuje co za rzeźnie robią z lasem na babie? Pewnie w ramach kornika dusznika wycinają pół lasu przy chlubie naszego Burmistrza czyli trasie PZU (te kilka belek wbitych w grunt dumnie zwana trasa zdrowia).

 » Platne (Parking | 06-06-2019, 23:39:10)

Za co placic a czy mi ktos zaplaci zza niszczenie mojego auta po przez uzytkowanien tych drog za zawieszenie w aucie przeciez jazda po tychbdrogach to jakis zart ku.... Wez sie za drogi w miescie….…......

 » Platne (Parking | 06-06-2019, 23:36:07)

Za co placic a czy mi ktos zaplaci zza niszczenie mojego auta po przez uzytkowanien tych drog za zawieszenie w aucie przeciez jazda po tychbdrogach to jakis zart ku.... Wez sie za drogi w miescie….…......

 » !!!!!! (Krustyna | 06-06-2019, 13:53:11)

NARESZCIE

 » zamiast (Rycho | 05-06-2019, 06:30:49)

mieszkanka ma rację, że główne ulice w Mogilnie wymagają pilnych remontów. Burmistrz jak ognia unika jednak tych inwestycji. Woli robić inne uliczki jak Podgórną zamiast Słowackiego, czy ul. Taczanka, zamiast Hallera.

 » parkowanie (mieszkanka | 04-06-2019, 13:52:05)

Przede wszystkim prosimy o poprawę nawierzchni na drogach w Mogilnie.To wizytówka naszego miasta.

 » parkingi (nul | 03-06-2019, 21:31:42)

jestem za a nawet przeciw otake parkingowe zasady my walczyli

 » Do Rychu. (hr | 03-06-2019, 18:24:10)

Rychu ma rację, obecnie zakupy robię tylko w marketach bo tylko tam mogę zaparkować , dopiero teraz kiedy jest ciepło , śmigam rowerem przez centrum miasta i dostrzegam jakie są i jak zmieniły się sklepy.

 » ... (KK | 03-06-2019, 12:13:28)

Facet, skoncentruj się na naprawdę ważnych inwestycjach jak chociażby droga rowerowa do Wiecanowa a także sam bezposredni dojazd do plaży, ktory obecnie jest wysypany gruzem - jedno wielkie dziadostwo !!! Przygotowuje plażę do sezonu i nazwozil góry piachu? A do tej małej główki nie przyszło, ze upały są prędzej i ludzie juz na przełomie maja i czerwca chcieliby poleżeć na plazy?? Nie przyszło!!! Człowieka buraka można poznać po brudnych butach - włodarza można poznać po okolicy, którą rządzi!!!!!

 » Jagiełły w nocy - dużo miejsca... (Rychu | 03-06-2019, 12:07:32)

Co do ulic, wieczorami do 9.00 na na Placu Wolności da się zaparkować i po 17.00 również się da. To pracownicy i niektórzy właściciele sklepów zatłaczają każde miasto. Zobaczycie jak ten syf zniknie, kiedy będą parkomaty. Jestem ZA. W Żninie od lat jest płatne parkowanie i mi to nie przeszkadza kiedy tam jadę kupić Pałuki :) Nie mają drogiego parkowania, ale dla właścicieli sklepów i pracowników jest to problem, ale trudno - przyzwyczaili się i syf zatłaczający znika z miasta. Wtedy jest miejsce dla ludzi, którzy do tego sklepu pojadą... Sklep zarobi więcej, dzięki temu odprowadzi większy podatek i tak się koło zaczyna kręcić... W sklepach przybędzie klientów... Przedsiębiorcy powinni się z tego cieszyć, a nie narzekać... Mieszkańcy kamienic, zameldowani powinni mieć duże zniżki, bo to nie fair byłoby w stosunku do nich płacić takie same stawki jak ktoś kto jedzie na godzinę i parkuje sobie pojazd na swojej posesji.

 » Bezmyslnosc (Olo | 03-06-2019, 06:58:38)

Jeszcze trochę to będzie chciał pieniądze za sam wjazd do Mogilna to jest mała miejscowość i tu parkingów płatnych nie powinno być

 » Parking (Mogilno | 02-06-2019, 22:18:49)

Ludzie ogarnijcie się jeśli np do Inowrocławia podjedziecie na królówke są parkingi płatne ludzie tam również mieszkają i nie narzekają ciągle problem w cmg

 » Spostrzeżenie (Felicjan | 02-06-2019, 19:45:40)

Ludzie! Wy serc chyba nie macie. Co wy chcecie od tego biednego burmistrza!? Parkingi? Przecież parkingi nie są składnikiem szeroko pojętego sportu, który jest oczkiem w głowie burmistrza. Tylko „sportowe” pomysły mają rację bytu i ew. realizacji. Poza tym dopóki w jednym miejscu będzie starostwo i urząd gminy, dopóty będzie problem z parkowaniem.

 » Parking (Mogilno | 01-06-2019, 21:37:58)

Panie Burmistrzu a co z parkowaniem jak ktoś przyjedzie do ośrodka czy powstającego szpitala? Nie licząc już kadry. Gdzie Ci wszyscy ludzie zaparkuja?! Już jest od dawna problem a co dopiero po oddaniu go do użytku. Po co tyle wolnej zieleni wokół urzędu gminy?nie możnaby zrobić dodatkowych miejsc od strony parku? Najlepiej postawić jeszcze kilka pomników i zlikwidować wszystkie miejsca parkingowe wokół. Tu trzeba w końcu zmiany władzy

 » Parking (Mogilno | 01-06-2019, 21:34:05)

Panie Burmistrzu a co z parkowaniem jak ktoś przyjedzie do ośrodka czy powstającego szpitala? Nie licząc już kadry. Gdzie Ci wszyscy ludzie zaparkuja?! Już jest od dawna problem a co dopiero po oddaniu go do użytku. Po co tyle wolnej zieleni wokół urzędu gminy?nie możnaby zrobić dodatkowych miejsc od strony parku? Najlepiej postawić jeszcze kilka pomników i zlikwidować wszystkie miejsca parkingowe wokół. Tu trzeba w końcu zmiany władzy

 » Do jacke (Mieszkaniec | 01-06-2019, 20:37:51)

Pewnie, gmina bedzie miala więcej kasy na szastanie, bo napewno nic nie zostanie udoskonalone, nic tylko wszędzie dawać dawać, a co w zamian,? Gdzie nowe miejsca pracy???

 » Panie Burmistrzu, ma pan mój pomysł za friko (Pomysłodawca | 01-06-2019, 15:10:23)

Proponuję zasypać nasze jezioro aż do wysokości - linii : Harcówka-ul.ks.Wawrzyniaka i zrobić Parking nad Panną. Jezioro w tym miejscu jest bardzo płytkie i nie trzeba wiele ziemi do zasypania.

 » Parkingi (Karolina | 01-06-2019, 14:57:03)

Jeżeli wprowadza płatne parkingi w centrum wtedy zobaczycie ze nie będzie gdzie stanąć przed supermarketami typu Biedrronka czy Twój Market. Wszyscy będą parkować tam bo „za darmo” zostawia auto i ruszą w miasto

 » parking (jacke | 01-06-2019, 12:15:28)

już od dawna powinny być płatne parkingi ,przynajmniej pieniądze by trafiały do budżetu gminy a nie do prywatnych osób ...bo już 2 parkingi są płatne

 » opłata (onufry | 31-05-2019, 19:31:44)

W miejsce nowych miejsc parkingowych proponuję wprowadzić jeszcze opłaty od oddychania , chodzenia po chodnikach, za chęć do życia i jeszcze wiele innych opłat da się zarobić.

 » Pomyłka (Ja | 31-05-2019, 13:05:23)

Nie ma szans zaparkować bo ludzie mieszającu ja miesiące w kamienicach gdzie mają parkować to przeważnie na rynku chyba to logiczne a kamienic jest od grona przez całe miasto a nie każda kamienica ma podwórko z parkingiem.

 » ? (Kot | 31-05-2019, 13:04:00)

Ja się z tym nie zgadzam mieszkam na mieście na ul Jagiełły to gdzie mam parkować samochód? Ktoś pomyślał oudziach mieszkających w kamienicy nie mający parkingu na podwórku? Cxy ktoś mi to wyjaśni? Gdzie ja m parkować?

 » trochę historii (Mecenas | 30-05-2019, 21:05:16)

To, że na terenie byłego ogrodu jordanowskiego powstaną pawilony handlowe jest wyłączną winą burmistrzów Kraśnego i Duszyńskiego. Pierwszy z nich mógł w imieniu Gminy Mogilno odkupić ten teren od rodziny R. I to za niewygórowane pieniądze! Wtedy pozostałby tam jordanek do dzisiaj. Ale zbliżały się wybory jesienią 2006 r. i .... burmistrzem został Duszyński, który też mógł kupić ten teren, co prawda za wyższą już kwotę, ale takie grunty są warte każdą cenę! Burmistrz Duszyński nie był zainteresowany zakupem. Rodzina R. sprzedała teren pojordankowy osobie prywatnej, która wystąpiła do gminy, do burmistrza Duszyńskiego o ... zmianę przeznaczenia tego terenu z „zieleni miejskiej” (park) na .... „handel i usługi”. Burmistrz bardzo „ucieszył się” z takiego rozwiązania, bowiem w Mogilnie, wzorem innych większych miast miała powstać GALERIA PARK w parku! Pamiętam, jak wtedy burmistrz publicznie oznajmiał, że „ jak powstanie galeria, to cała ulica Hallera będzie po obu stronach zabudowana”. Radni z obozu burmistrzowskiego łatwo dali się przekonać i stosowną uchwałą dokonali zmiany w planowaniu przestrzennym i tym samym zgodzili się zlikwidować część parku i przeznaczyć go na budowę centrum handlowego. Do budowy Galerii nie doszło. A szkoda. Wg mnie byłoby to mniejsze zło, niż to co ma teraz powstać w tym miejscu. Zapachnie głęboką prowincją.

 » PARKING (lokator | 30-05-2019, 19:44:01)

W PIERWSZEJ KOLEJNOSCI TO WPROWADZIC PARKOMATY NA RYNKU PROSZE TAM ZAPARKOWAC NAWET W NOCY ZERO SZANS

 » parking (gość | 30-05-2019, 19:36:38)

Na placu Wolności już dawno powinno być płatne i wysłać Straż Miejską na koperty niepełnosprawnych wtedy zarobią trochę kasy

 » mogilno (cmg | 30-05-2019, 19:14:25)

Zarządzający miastem maja coraz wieksze wymagania w stosunku do mieszkańców. Może czas odwrócić role np wymiana rurociagów ze wzgledu na wykonanie ich w starej technologii{zainteresowani wiedza z czego }, miejskie lampy uliczne stojące na prywatnych działkach , za które płacimy podatki.

 » Wyciąganie kasy (Paweł | 30-05-2019, 18:31:59)

Zapraszam do miast gdzie są płatne parkingi to zobaczycie czy są wolne miejsca- to tylko kolejny sposób na wyciąganie pieniędzy od ludzi. A cena za wywóz śmieci to koszmar. Radni którzy za tym głosowali-wstyd!!!!!!!

 » Wypalenie burmistrza (Tuleja | 30-05-2019, 15:35:30)

Ależ Pani Beato! Jak to nic nie ma dla młodych ludzi w Mogilnie? Przecież nasz burmistrz super o to dba: rozpoczęta budowa kolejnej hali sportowej przy ŚP 3, kolejne boiska sportowe, nowa bieżnia, hala widowiskowo-sportowa, monumentalna biblioteka, kino, będzie Magazyn Zbożowy GS, mamy Pyszadło dla kilkunastu mogilnian i kilkunastu widzów spoza naszej gminy, mamy praktycznie zero mieszkań komunalnych budowanych przez gminę, itd. Gmina wydaje blisko 10 mln zł na sport, prawie 4 mln zł na kulturę i to mało? A Pani chce pracy dla młodych? No dziwię się.

 » Brak wyobraźni (Mg | 30-05-2019, 13:31:50)

A proszę się zastanowić jak mądrym posunięciem jest budowa w byłym ogrodzie jordanowskim kolejnej czerwonej torebki. Wstyd pozwolić na tą inwestycję w środku miasta. Zaraz obok rozbudowa szpitala.!Gdzie będą parkowały samochody!!! Park powinien być parkiem! Brak przemyślanych decyzji i planów!

 » rynek (ja | 30-05-2019, 13:15:16)

kiedy rynek będzie wyglądał tak jak w innych miastach ? keidy będą kawiarenki , lub ogródki piwne? nie mamy gdzie iść w tym mieście! a na rynku zamiast gastronomii i ławeczek - parking! za..biscie!

 » Pani Kujawa niech zapozna się z znakiem STOP na obwodnicy (ja | 30-05-2019, 11:23:39)

Pani Kujawa niech zapozna się z znakiem STOP na obwodnicy... Znaki obowiązują każdego... Panią radną Kujawę też... Co do parkingów to już dawno powinny być płatne :)

 » miasteczko (Beata | 30-05-2019, 10:55:07)

Moim zdaniem byłoby to bardzo dobre rozwiązanie,fakt trzeba by było pomyśleć nad opłatami dla mieszkańców którzy mieszkają w centrum,ale w każdej innej sytuacji jestem za w końcu może znalazłoby się jakieś wolne miejsce ,jednego mnie zastanawia dlaczego władze nie potrafią ściągać tutaj żadnych inwestorów ,dla młodych ludzi nie ma tutaj nic ,wszyscy po ukończeniu szkól wyjeżdżają ,ta kilka lat średnia wieku w tym mieście będzie około 60lat,trzeba się zastanowić co zrobić aby zatrzymać tutaj młodzież !

 » parkingi (gosc | 30-05-2019, 10:36:18)

Bardzą dobry pomysł bo masz pilną sprawe załatwić ale szukasz miejsca na parkingu bo zajęte ,gdyż państwo pieszo do pracy nie przyjdzie choć są z Mogilna i to samo dotyczy Strzelna ,raz że parkingi zapchane MARKET,BIEDRONKA ,MILA TO ULICA ŚW,DUCHA ZAPEŁNIONA BO PAŃSTWO PODJECHAŁO RANO POD SKLEPY I DO 5TEJ MIEJSCA POZAJMOWANE I JEŻELI LUDZIE NIE POTRAFIĄ ZROZUMIEĆ ŻE INNI TEŻ CHCĄ ZROBIĆ ZAKUPY TO WPROWADZIĆ ODPŁATNOŚĆ,MOŻE WTEDY ZASTANOWIĄ SIĘ NAD TYM CZY WARTO JECHAĆ AUTEM.

 » Parking płatny (Mieszkaniec | 30-05-2019, 09:22:40)

Pani Radna Kujawa , o jakich mieszkańcach Pani mówi ? Tych kilku - wystarczy spojrzeć ile ich parkuje po godzinie 17 . Parking płatny mobilizuje kierowców . Opłata musi być adekwatna do wielkości miasta .

 » Nico (DEK | 30-05-2019, 09:17:08)

Nico w samo sedno

 » Popieram,popieram. (emigrant | 30-05-2019, 08:30:47)

Płatne parkingi powinny być już dawno w Mogilnie! W cywilizowanej części Europy to jest standard! I jeszcze pieniądze z opłat trafiają do budżetu gminy, które później można wydać na kwiatki ,koszenie trawy czy malowanie pasów na jezdni!

 » Parkingi (Romek | 30-05-2019, 08:26:48)

Burmistrz NIECH NAJPIERW DROGI WYREMONTUJE BO DZIURY NA DZIURZE I AŻ WSTYD ZE LUDZIE Z INNYCH MIAST MUSZĄ PO NICH JEŹDZIĆ.KASĘ WYCIĄGAĆ Z LUDZI TO JUŻ POKAZAŁ ŻE POTRAFI A ŻEBY COŚ ZROBIĆ DLA LUDZI TO JUŻ INNA BAJKA.. ECH..SZKODA GADAĆ. INNE MIASTA SIĘ ROZWIJAJĄ A TEN NIE POTRAFI ZARZĄDZAĆ ŚRODKAMI. ŻĄDAMY DYMISJI DUSZYNSKI.

 » parking (xxx | 30-05-2019, 08:09:58)

Jestem za parkometrami.Może wreszcie mieszkańcy na piechotę pójdą do sklepów bez podjeżdżania 200 metrów autem.A o podwyżkach za ścieki i wodę cisza.Znowu przywalili

 » ech... (obywatel | 30-05-2019, 07:54:29)

Mam jedno marzenie...pani Kujawa znika z małomiasteczkowej i prowincjonalnej pseudo-polityki...

 » Ukrojenie z pensji (Rmn | 30-05-2019, 07:40:18)

Mieszkam w centrum marne zarobki i jeszcze bym mial placic za parking ,nie ma mowy nie zgadzam sie .po co ja glosowalem na tego burmistrza.nie dlugo za wejscie do parku beda pobierac oplaty

 » Ze (Ret | 30-05-2019, 07:01:11)

Bardzo dobrze ! Już dawno powinny być wprowadzone, chociaż 50 gr za pół godziny, to by wystarczyło żeby nagle znalazły się miejsca parkingowe na mieście a nie Ci którzy blokują miejsca całymi dniami ! Sami wiemy jak jest w święta... To by w końcu zrobiło porządek.

 » Leszek (KK | 30-05-2019, 06:23:11)

Jak juz walnie pomysłem...on porównuje Mogilno do Gniezna bądź Inowrocławia? Żeście sobie burmistrza wybrali... Prezencja, inteligencja na baaaardzo wysokim poziomie......az się rzygać chce...

 » Parkingi (Nico | 29-05-2019, 23:52:48)

Ważniejszy temat:Nowe miejsca pracy.Obudźcie się ludzie.Zamiast szukać chwastów też ważne ,ale to wymyślanie na siłe.Zróbcie coś dla mieszkańców.Jak już porównuję z Poznaniem czy nasze miasto sie rozwija gdzie są magazyny?Wiecznie podwyżki opłat!Co to za argument ,że ktoś ma parkometry,bo ich stać na to.. Nic dla ludzi gdzie by tu jeszcze buchnąć z portfela ...

 » Oplaty (Dek | 29-05-2019, 23:03:55)

Cud się stał burmistrz pomyślał. Już dawno powinny być wprowadzone parkometry, nagle burmistrza olśniło???

 » Parkingi to nie bieżnia na mogileńskim stadionie- mogą poczekać (Piechur | 29-05-2019, 22:46:25)

Problem braku miejsc parkingowych jest w całej Polsce . Wszędzie nie ma gdzie zaparkować. I nie jest to wina władz miasta czy osiedla. Po prostu mamy coraz więcej samochodów prywatnych, często po 2 w rodzinie. Jednocześnie popełnimy błędy np. Skupiając w jednym miejscu, na małym obszarze wiele instytucji, zakładów pracy. To nie sztuka pobudować nowy szpital na byłych miejscach parkingowych. Teraz jest problem, bo miejsc tych i poprzednio było mało. Za mało. Nie ma co się dziwić, skoro 20 m dalej jest starostwo, urząd miejski, zespół przychodni, sanepid, szpital, dworzec PKP, PKS czy zespół szkół, dokąd młodzież samochodami dojeżdża ( bo PKS zawiesza lub likwiduje kursy autobusowe). Burmistrz Duszyński ciągle obiecuje kolejne miejsca parkingowe przy ratuszu, na jego zapleczu, a także pomiędzy ul. Pułaskiego a urzędem, ale póki co jest to czcze gadanie.

 » Płatny parking (Ja | 29-05-2019, 22:27:54)

Płatne parkingi ... dlaczego nie, pod warunkiem że nie będą to kwoty na poziomie opłat w stolicy. Może w końcu byłoby gdzie zaparkować jak chce się coś załatwić. W tej chwili jest tak że wiele osób z ul 900 Lecia czy Sójczego Wzgórza podjeżdża i parkuje do 17 blokując miejsca.

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Pobici w Kwieciszewie (11)
 » Nielegalny zrzut ścieków (28)
 » Zderzenie w Dąbrówce (5)
 » Krzesiński nadal starostą? (89)
 » Wyburzą budynki (6)
 » Zdrowe odchudzanie (0)
 » Przejażdżka z promilami (7)
 » JW: Zmiany w radzie (40)
 » STRZELNO: Radni wybrani (10)
 » POWIAT: Nowi radni (73)
 » MOGILNO: Wybraliśmy radnych (47)
 » WYBORY 2024: Strzelno (18)
 » WYBORY: Jeziora Wielkie 2024 (9)
 » WYBORY: Dąbrowa 2024 (30)
 » Wybory Samorządowe 2024 [Relacja] (147)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ