Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Powiat Mogileński - Społeczeństwo

Nie chcą szczepić dzieci

2019-04-23 22:51
 

Na terenie powiatu mogileńskiego narasta liczba osób uchylających się od szczepień. Podczas minionej sesji sygnalizowała to dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Mogilnie.

Każdego roku Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Mogilnie przedstawia sprawozdanie o stanie bezpieczeństwa sanitarnego. W 2018 roku, podobnie jak w 2017 roku dyrektor PSSE w Mogilnie, Urszula Piwek-Brejecka informowała o przypadkach odmowy poddania się obowiązkowym szczepieniom.

- Na dzień 31.12.2018 r. na liście uchylających się od szczepień było 39 rodziców, którzy nie poddali szczepieniem obowiązkowym 31 dzieci. W 2017 r. liczba ta była mniejsza i wynosiła 23 rodziców i 16 dzieci. W 2018 r. wysłano 40 wezwań do wykonania obowiązku szczepień z zagrożeniem skierowania sprawy na drogę egzekucji administracyjnej. Wystawiono również 16 tytułów wykonawczych i skierowano 16 wniosków do wojewody o wszczęcie egzekucji administracyjnej. W wyniku podejmowanych działań nadzorczych i egzekucyjnych zaszczepiono 11 dzieci, których rodzice wcześniej uchylali się od obowiązku ich zaszczepienia - czytamy w sprawozdaniu o stanie bezpieczeństwa sanitarnego powiatu mogileńskiego w 2018 roku.

Jak informowała również inspektor z PSSE w Mogilnie - lokalni przeciwnicy szczepień starają się sparaliżować jej urząd, wysyłając nawet do 90 zapytań w trybie do informacji publicznej. Ponadto zdaniem dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Mogilnie fala złośliwości może uleć pogłębieniu z uwagi na dalsze interwencje wojewody na wniosek mogileńskiego sanepidu.

- Zawiązuje się lobby, stowarzyszenie antyszczepionkowe na terenie naszego powiatu. W mediach społecznościowych się afiszuje, organizuje spotkania i to jest bardzo niekorzystne zjawisko, ponieważ załamanie bariery szczepień może grozić powstaniem epidemii. Te zagrożenia są tuż, tuż. Odra niestety ciągle narasta. Idzie to od wschodu, ale nie tylko, bo od południa - od strony Czech. Mamy na swoim terenie również osoby z Ukrainy (...) Nie wiem jak to nazwać, to już mi po prostu zakrawa czasami na szamaństwo - mówiła Urszula Piwek-Brejecka.

Z przedstawionego sprawozdania wnika również, że w ciągu roku na terenie działania PSSE w Mogilnie zostały zgłoszone trzy przypadki łagodnych, niepożądanych odczynów poszczepiennych, które nie wymagały hospitalizacji u dwóch 1-rocznych dzieci i dziecka w 2. miesiącu życia. (AS)

REKLAMA
 
   » KOMENTARZE [79]» dodaj komentarz   

 » Szczepienia (Dominika | 03-05-2019, 16:20:01)

A czy wy byliście szczepieni? Każdy robi jak chce ale jak dziecko zachoruje np na odre to pretensje rodzic może mieć tylko i wyłącznie do siebie. To głupie gadanie bo się w internecie naczytalo i udaje że medycynę zna. Groźna nie jest szczepionka co za bzdury. Dziecko musi być natomiast zdrowe na 100% i wtedy jest ok. Ile było przypadkow że coś się dzialo przez szczepienie? Napewno było ale zdecydowanie więcej 90% kiedy nic sie złego po szczepieniu nie działo. Bardzo fajnie jeśli dziecko nieszczepione nigdy nie chorowalo to swietnie ja znam przypadki w tym dwa w rodzinie (dalszej) gdzie dzieci nie byly szczepione. Jedno ledwo z życiem uszło. Odra. Drugie by się udusilo tak swinke przechodzilo tyle ze w starszym wieku. Każdy rodzic robi jak chce. Każdy ma swój rozum i pretensje zarówno przy szczepieniu jak i nie tylko do siebie. Ja byłam szczepiona i żyje. Nie jestem przemadrzala ale wyrazam swoje zdanie że wtedy leczenie na własna kieszeń bo skoro bylo sie madrzejszym i nieszczepilo to w przypadku leczenia samemu placic za swoje bledy.

 » antyszczepionkowcy POwcy :D (antykomuch | 03-05-2019, 09:18:05)

dotkliwe kary dla "antyszczepionkowców" i odizolowanie od społeczeństwa!!! popatrzcie pseudowykształceni internetowcy skąd się biorą u nas choroby zapomniane i groźne dla ogółu społeczeństwa? OD LUDZI CO SĄ NIESZCZEPIENI!!!

 » szczepienia (gosc do Dominiki | 02-05-2019, 19:14:02)

Pani Dominiko widać że pani poprostu udało się i dzieci zniosły szczepionki i te różne świństwa które znajdują się w szczepionkach jako skład a jak pani taka przemądrzała to prosze iść do lekarza który będzie wydawał zdolność dla pani dziecka na szczepienie aby podał składnik szczepionki i niech na piśmie da pani że gwarantuje że dziecku nic nie grozi po szczepieniu.POWODZENIA-A JAK PANI OTWORZY WŁASNĄ KLINIKE TO MOŻE PANI RZĄDZIĆ A NA RAZIE TO RODZICE PŁACĄ NA UBEZPIECZENIE ZDROWOTNE I MAJĄ PRAWO DO LECZENIA

 » Do antykomuch (Kaska | 02-05-2019, 17:22:24)

Moja dwójka dzieci 12 lat, 14 lat. Nigdy nie szczepione. Nigdy nie chorowały, nigdy nie były w szpitalu z powodu choroby, nigdy nie było potrzeby podawania antybiotyku!!! Więc bzdur się naczytałeś i je powielasz.

 » antyszczepionkowcy POwcy :D (antykomuch | 01-05-2019, 17:51:52)

śpieszmy się kochać antyszczepionkowców- tak szybko odchodzą ... i wara aby takie dziecko debilnych rodziców chodziło razem z moim do szkoły itp.

 » Szczepienia (Dominika | 01-05-2019, 10:13:26)

Każdy rodzic robi jak uważa. Ja szczepiłam pierwsze dziecko (podstawowe szczepienia) i tak samo będę szczepiła drugie. Jednak jeśli dziecko zachoruje na coś na co nie było szczepione to rodzice pretensje do siebie i takie dzieci powinny być leczone tylko prywatnie. Nie na kasę chorych bo z jakiej racji, przecież rodzice podjęli taką a nie inną decyzje. My też byliśmy szczepini, podstawowe szczepienia, kilka zastrzykow nie żadne 3in1 itp i dobrze. Dziwne że rodzice narzekają na szczepionki ale jednocześnie podają dziekcu mleko modyfikowane albo te pryskane owoce z warzywniaka. Oczywiscie są przypadki że coś było nie tak po szczepieniu ale xxx razy więcej jest powikłań gdy się nie zaszczepi na świnke czy odre. W każdym bądź razie leczenie wtedy tylko prywatnie. Każdy sam decyduje co dla dziecka będzie lepsze.

 » szczepienia (anty | 30-04-2019, 16:44:37)

Najwiecej szczepień jest w USA i tam właśnie najwiecęj dzieci choruje dziwny zbieg okoliczności i tego samego chcą u nas.Oni w dup.. mają zdrowie naszych dzieci czym wiecej chorują tym oni wiecęj zarabiają.Ludzie sa tak naiwni i ślepo im we wszystko wierzą.Przestańcie słuchać tych pseudo ekspertów w mass mediach

 » do cwaniaczka maxa (obywatel | 29-04-2019, 17:22:37)

Wpierw wywołujecie temat a jak ludzie piszą niewygodne rzeczy to admin ma zablokować możliwość komentowania. Żałosne.

 » do Admina (max | 29-04-2019, 09:25:42)

Bardzo proszę o zablokowanie możliwości komentowania tego wątku, tych głupot nie da się już czytać....

 » szczepienie dzieci (Gezza | 28-04-2019, 22:36:17)

W USA, w niektorych stanach, przymus szczepien jest stosowany jako warunek przyjecia do prywatnych szkol katolickich. Plano, TX " Prince of Peace". A wiec byc moze chodzi szczegolnie o szczepienie dzieci "zagrozonych" wzrastaniem w tym wyznaniu. A zatem kusi hipoteza, ze jesli jestes protestantem, muzumanem lub gwarantowanym ateista, szczepionki nie sa konieczne. Czyzby dlatego, ze charakteru tych dzieci nie potrzeba nakierowac?

 » o to właśnie chodzi (obywatel | 28-04-2019, 20:03:31)

Żeby wybór byl po stronie rodziców. Bo w przypadku jakichkolwiek powikłań po szczepieniu to nie minister zdrowia ani też główny inspektor sanitarny, ani wojewoda ani pani piwek - brejecka nie będzie uczestniczyć w codziennym życiu tego dziecka, które jeszcze niedawno bylo zdrowe. A tez jesli chodzi o samo badanie przed szczepieniem to wygląda to bardzo słabo. Urzędasy precz od dzieci. Nie wszystkie kraje stosują przymus szczepień i co? Czy są tam jakieś epidemie, zarazy itp?! Chyba nie! Ale Polska i inne kraje tej części Europy muszą być rynkiem zbytu. Produkują to muszą sprzedać. Kasa i tylko kasa. Lobby to jest droga pani brejecko farmaceutyczne i dba o swoje interesy. Depcze po sejmowych korytarzach itp. A jak ktoś ma fobie na punkcie zarazków to już nic na to nie poradzę. Niech szczepi się nawet co dzień ale niech innych nie zmusza. Wolny wybór i tyle w temacie!!! "Uwaga zarazki biegają o tak biegają"

 » Szczepienia dzieci (Gezza | 28-04-2019, 18:02:41)

W Anglii, od roku 2010, na zycenie rodzicow, zrezygnowalo 600,000 dzieci. Ta liczba ciagle rosnie. Rodzice w pierwszym rzedzie sprzeciwiaja sie szczepieniu MMR,.ktore sa wedlog pewnych badan podejzewane o powodowanie Autyzmu. Szczegolnie u chlopcow. Inne badania wskazuja brak takiego zwiazku. Dobrze jest jak wyboru dokonuja rodzice a nie minister zdrowia, powtarzajacy mantry swiatowej organizacji zdrowia. To na nich spadnie glowny ciezar w razie powiklan ze zdrowiem dziecka. Tabletki Tholydomide tez uwazane byly za calkiem bezpieczne, zanim zorientowano sie dawaly trwale kalectwo wielu tysiacom dzieci urodzonych matkom zazywajacym Tholydomide w czasie ciazy.

 » Szczepienia dzieci (Gezza | 28-04-2019, 17:59:49)

W Anglii, od roku 2010, na zycenie rodzicow, zrezygnowalo 600,000 dzieci. Ta liczba ciagle rosnie. Rodzice w pierwszym rzedzie sprzeciwiaja sie szczepieniu MMR,.ktore sa wedlog pewnych badan podejzewane o powodowanie Autyzmu. Szczegolnie u chlopcow. Inne badania wskazuja brak takiego zwiazku. Dobrze jest jak wyboru dokonuja rodzice a nie minister zdrowia, powtarzajacy mantry swiatowej organizacji zdrowia. To na nich spadnie glowny ciezar w razie powiklan ze zdrowiem dziecka. Tabletki Tholydomide tez uwazane byly za calkiem bezpieczne, zanim zorientowano sie dawaly trwale kalectwo wielu tysiacom dzieci urodzonych matkom zazywajacym Tholydomide w czasie ciazy.

 » Ciekawe (Stary Rak | 28-04-2019, 11:57:28)

skąd bierze się taka indolencja i brak wiedzy.Pewnie zaniedbują to też nauczyciele.

 » szczepienia czy koniecznie obowiązkowe....??? (zainteresowany | 27-04-2019, 23:34:24)

Kraje, które nie zmuszają nikogo do niczego, a jedynie rekomendują i refundują szczepienia: Austria, Cypr, Dania, Estonia, Finlandia, Niemcy, Islandia, Irlandia, Liechtenstein, Litwa, Luxemburg, Malta, Holandia, Norwegia Portugalia, Rumunia, Hiszpania, Szwecja, Wielka Brytania. Szczepienia obowiązkowe: Polska, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Węgry, Włochy, Słowacja, Słowenia, Francja, Belgia, Grecja (ale od pierwszego miesiąca życia, a nie w pierwszej dobie po urodzeniu!!!). Pani inspektor, panie wojewodo co wy na to? Wyciągajcie właściwe wnioski!!!

 » do goscia poniżej (obywatel | 27-04-2019, 22:58:36)

No właśnie gościu sam szukasz dowodów, że szczepionki czasem mogą wywołać niepożądane skutki. Widzi pani, pani Ulo? Wszyscy tak uważają może warto to przemyśleć a nie żalić się w prasie, internecie i wojewodzie.

 » do xz (To Ja Leclerc | 27-04-2019, 22:21:57)

Przypomniało mi się. Miałeś/aś mi wypunktować "głupoty". Masz z tym jakieś trudności?

 » do xz (To Ja Leclerc | 27-04-2019, 21:35:51)

Tak sobie tłumacz. Jeśli lubisz być naciągany przez szarlatanów to twój problem. Tak wiem - IG Farben, której spadkobiercą jest dzisiejszy Bayer. Rozumiem, że niemieckie samochody to też zło, bo produkowały dla III Rzeszy? https://me.me/i/vaccine-research-laboratory-200-yearsor-research-development-antevaccine-research-laboratory-22407306

 » SZCZEPIENIE (gosc DO OBYWATELA | 27-04-2019, 19:34:32)

WIDAĆ BIEDAKU ŻE SZCZEPIONKA USZKODZIŁA CI MÓZG

 » SZCZEPIONKI (gosc | 27-04-2019, 19:32:35)

NAWET PAPIERZ JEST PRZECIWNY SZCZEPIONKOM,BO WIE ŻE TO JEST ZŁE A JAK KOMUŚ PASUJE TO NIECH SZCZEPI DZIECKO CO DRUGI DZIEŃ

 » do .... (Xz | 27-04-2019, 16:57:51)

Rzetelna nauka mija się z prawdą. Przyczyny chorób leczy medycyna holistyczna , metody niekonwencjonalne A wiesz kto produkował cyklon b w czasie II wojny światowej firma farmaceutyczna.

 » pytanie (maniek | 27-04-2019, 11:56:01)

Czy jest może szczepionka na siwienie włosów czy trzeba je farbować np na czarno ?

 » do xz (To Ja Leclerc | 27-04-2019, 02:03:43)

Efekty będą takie same jakbym kupił noże od cyganów.(Ktoś się wzbogaci moim kosztem). Chociaż te noże może by się jeszcze do czegoś przydały. Ty za to weź się do rzetelnej nauki a nie piszesz głupoty. P.S.: Co konkretnie z moich wpisów nazywasz głupotami?

 » do To Ja Leclerc (xz | 27-04-2019, 00:50:18)

Kup sobie witaminę c lewoskrętną a zobaczysz jakie będą efekty zamiast pisać głupoty

 » szczepienia (Anty | 26-04-2019, 08:53:28)

Jak działa jakieś lobby to farmaceutyczne.Aluminium,rtęć,formaldehyd to znajduje sie w szczepionkach przekroczone normy tych substancji kilkukrotnie.Jest wiele badań o ich szkodliwości ale któremu leniwemu rodzicowi chcę sie szukacz takich informacji.lepiej szykanować nie szczepiących.Medycyna Rockefellera poczytajcie o niej to może coś więcej zrozumiecie

 » 123 (To Ja Leclerc | 25-04-2019, 23:30:59)

Jeśli lekarz zaszczepił chore dziecko, ignorując przeciwwskazania, to nie szczepionka jest zła, tylko winny jest lekarz. Idąc tym tokiem rozumowania, wszystkie leki są złe, bo mogą uczulać, dawać działania niepożądane a nawet powodować w pewnych okolicznościach zgon. Jeżeli dla kogoś autorytetem w sprawach medycyny i farmacji jest człowiek bez jakiegokolwiek wykształcenia w tym kierunku, w dodatku nie protestujący gdy nazywa się go "doktorem" Jerzy Zięba, to gratuluję. Polecam kupić sobie jego witaminę lewoskrętną, która później okazała się prawoskrętną (ot pomylił się) i leczyć się nią na nogi, bo na głowę już za późno.

 » Szczepienia (P | 25-04-2019, 21:25:24)

Proszę posłuchać na temat szczepień dr Huberta Czerniaka i Jerzego Zięby POLECAM

 » A wiesz czemu? (Wanda | 25-04-2019, 10:35:35)

Bo lekarz zaszczepił dziecko które było chore

 » Do to ja leclerk (Wanda | 25-04-2019, 10:33:57)

Tam jest błąd. Miało być śp.

 » propozycja (obywatel | 25-04-2019, 09:05:10)

A może by tak nie przyjmować na kurs prawa jazdy osób bez wszystkich wymaganych szczepień? Co pani na to pani inspektor? Sprawdzałaby pani książeczki zdrowia kandydatów.

 » szczepienia (młody | 25-04-2019, 07:29:03)

Czy ktoś z dyskutujących może mi powiedzieć jaki jest procent dzieci, które po szczepieniach i bezpośrednio związane z nimi zachorowały lub zmarły w poprzednich latach? Chciałbym mieć pojęcie o skali problemu, skoro w 2018 roku przyszło na świat w Polsce 388 tys dzieci to ile z tych przyczyn, o których jest tutaj dyskusja zachorowało lub zmarło?

 » ... (Pacieciak | 25-04-2019, 06:26:39)

Przecież ja tylko pytam... Wiadomo, ze to wina szczepionek.. Tak samo jak wiadomo, ze dzieci mają autyzm bo matki podczas ciąży zbyt dużo jeździły autem. Dobrze, ze ziemia jest płaska to nie pospadały... Od głębokiej komuny byliśmy szczepienia byle czym, przechowywanym byle jak i co???

 » Do Grega (To Ja Leclerc | 25-04-2019, 02:16:45)

Sam użyj mózgu. Potrafię czytać i okazuje się, że ta sama osoba pisze najpierw o śmierci a potem o śpiączce. Założę się, że nic z tego nie jest prawdą. Każdy może sobie tu wypisywać co chce, żeby "udokumentować" swoje racje. Huba, to że dziecko jest nieszczepione, to nie znaczy że będzie chorować. Może nie zachorować nigdy. Ale w kontakcie z patogenem, na który jest niezaszczepione może mieć problem, co zresztą okazało się niedawno, gdy zmarło dziecko niezaszczepione przeciwko odrze. Niestety przez unikanie szczepień odradzają się choroby, które u nas już właściwie były zapomniane.

 » Mojego kolegi dziecko ma autyzm po szczepieniu (Tomasz | 25-04-2019, 01:28:32)

Żaden lekarz nie da wam poświadczenia na piśmie że dziecku po podaniu szczepionki nic nie będzie . Wiele dzieci zachorowało po szczepieniu wielu nie wróciło w 100% do zdrowia tylko o tym się nie mówi .

 » Do Ulki (Łoli | 24-04-2019, 23:36:53)

Jeszcze jedno. Organizm ludzki wie kiedy zrobić selekcję. Jesli uzna, że płód jest chory i nie wykształci się to odrzuci go automatycznie. No chyba że zaczną się kombinację typy- MUSZĘ URODZIĆ !!! Wtedy bomba antybiotyków i innych wymyślnych przez ,,specjalistów,, leków. Kasa za receptę... Antybiotyk za kasę. A co! Chcę to ma! Efekt gwarantowany. Lub też Ci z grubym portfelem, nie konieczniem rozumem. Eeee, damy 5,6 w jednym bez kolejnych nakłuc. Bedzie dobrze.... Zapłacimy. Tylko później Ci co tak mocno chcieli i Ci co świadomie podawali wszystko w jednym, płaczą że zostali oszukani nie mówiąc nikomu bo wiedzą że w pewnym stopni przyczynili się do kalectwa lub śmierci swojej pociechy. A szczepienie w pierwszej dobie co powoduje? Powoduje to, że rodzic nie wie jak zachowałoby się dziecko nie mając tej szczepionki... Płacz, cisza, bezdech, kolka, wymioty i jeszcze innych rzeczy, antybiotyk, recepta, specjalista, kasa, czas, dobre rady itp. Pamiętajcie ludzie! Przymus to nic dobrego. Lecz się z choroby, mając świadomość że jesteś chory. Szczepionki to profilaktyka nikomu nie potrzebna. A jeśli nawet zostaną wykryte takie choroby jak Odra itp to przecież mamy tylu soecjalistów, że poradzą sobie bez żadnych problemów. No przecież mamy tak mocno rozwiniętą służbę zdrowia, że pomogą nam w każdej sytuacji. Pozdrawiam Urszulę. Kobieto Ty sobie sama dołki kopiesz.

 » A pani z sanepidu (Rtg | 24-04-2019, 22:54:16)

Chyba po to jest żeby udzielać odpowiedzi. Pożaliła się do gazety, że ma dużo roboty? No chyba za to ma płacone. A jak się nie wyrabia to znaczy, że trzeba zmienić pracę.

 » Paciaciak (Wer | 24-04-2019, 22:51:12)

Paciaciak, Ty naprawdę jesteś tak ograniczony czy tylko udajesz?

 » Czytajcie (Wanda | 24-04-2019, 22:48:33)

Potrafisz jeden z drugim czekać. To sprawdźcie sobie co to jest udokumentowany NOP. A potem obrażajcie mnie w śpiączce dziecko za to że geny nie takie. Prostacy

 » Darmowe leczenie (Xyz | 24-04-2019, 22:46:15)

Dla wszystkich żywo zbulwersowanych... darmowe leczenie na kasę chorych pfffff bardzo dobry żart co to jest. Czekanie w kolejkach żeby pan doktor łaskawie zerknął na dziecko po trzech miesiącach od pojawienia się problemu o czym mówimy..... ta cała gów.. burza jest nikomu nie potrzebna bo tak naprawdę to jesteśmy gatunkiem rozumnym i SAMI decydujemy o tym co chcemy zrobić a czego nie. ... a jeśli szczepienia są takie mega bezpieczne to dlaczego żaden lekarz nie chce podpisać oświadczenia, że bierze odpowiedzialność za odczyny poszczepienne itp sprawy.....Tyle w temacie... nie rzucajmy oszczerstw nie znając powodów nieszczepienia....

 » Haha (Pacieciak | 24-04-2019, 22:31:11)

Jasne... To wina szczepionek! Nie waszych słabych genów, nie błędów w waszym kodzie genetycznym czy urodzeniu dziecka grubo po 40stce... Tylko kilku mililitrów szczepionki...jasne:d Zamiast oszukiwać sami siebie...pomyślcie.. No ale prawda i rzeczywistość bywają bolesne...

 » Lecierc (Huba | 24-04-2019, 22:28:50)

Moje dziecko nieszczepione nie choruje wcale. Ma 14 lat!!!

 » Do lecierc (Greg | 24-04-2019, 22:26:53)

Czytać umiesz. Jest napisane, że mają udokumentowana śmierć dziecka po szczepieniu. Użyj mózgu.

 » Dokąd ten świat zmierza? (To Ja Leclerc | 24-04-2019, 20:58:41)

Ojej, jakie straszne szczepionki... oj co w tych ulotkach jest a czego nie ma... oj oj... Autyzm, śmierć, Reptilianie... Tylko dlaczego jak tylko dziecko raz zakaszle, to do apteki po pulneo? Jak to nie ma? Działania niepożądane? Bzdura, Zawsze mojemu dziecku pomagało. W sumie to najlepiej antybiotyk. Jak to nie dostanę bez recepty? Ledwo 37 temperatury - "poproszę ibuprofen i paracetamol" Byle jak najwincyj. Do tego jeszcze ze 3 suplementy diety. Bo w telewizji pani mówiła, że trzeba brać... Aha jeszcze witaminki. I pastę do zębów bez fluoru bo od niego wszyscy umrzemy. A może już umarliśmy? P.S.: Jak wasze nieszczepione dzieci ciężko zachorują, będziecie im w stanie powiedzieć, że to przez waszą "mądrość"? Już były w Polsce przypadki śmierci na odrę nieszczepionych dzieci. Będziecie mogli z tym żyć?

 » szczepienia (gosc | 24-04-2019, 20:13:52)

Barbarzyństwo to jest świadome narażenie dziecka na chorobę a ktoś kto pisze że dzieci nieszczepione są zagrożeniem -musi być debilem

 » Do Ulki (Łoli | 24-04-2019, 20:03:35)

Ludzie!! Użyjcie mózgu! Coraz więcej NOP. Co za tym idzie? Fundacjia.... A kto więcej kasy z tego zabierze??? W TV tylko leki, fundacje i szczepienia. Brawo dla tych co idą pod prąd.

 » Do "szczepienia" (Wanda | 24-04-2019, 18:55:01)

Nikt tutaj nie odmawia szczepień. Rodzice żądają tylko wykluczenia przeciwwskazań które są ujęte w CHPL (charakterystyka produktu leczniczego). Jeśli nie wiesz co to NOP, jeśli nie potrafisz czytać to nie zabieraj głosu. Moje dziecko po szczepieniu zmarło. Zgłaszaliśmy gdzie się da. Dlaczego tego Pani z sanepidu nie napiszę????? Mamy zgłoszone oficjalnie niepożądany odczyn poszczepiennych. I ty będziesz nas tu pouczać????

 » szczepienia (szczepienia | 24-04-2019, 18:07:34)

Witam; o ile dorosła osoba nie chce się zaszczepić to jej sprawa, ale o ile ta dorosła osoba nie chce poddać szczepieniom swych dzieci to jest barbarzyństwo. Naczytała się taka osoba w internecie jakiś tam wynalazków i uważa się za super fachowca od szczepień mało to jeszcze innym robi burze z mózgu. Takie osoby powinno się palić na stosie za głoszenie herezji. Dziękuję i pozdrawiam.

 » Do Lekarz (Myślący | 24-04-2019, 16:14:58)

Słuchaj No Pan niby wyuczony lekarz !!!!! Nawet na waszym medycznym portalu Mp.pl czyli medycyna praktyczna dla lekarzy jest napisane o liniach komórkowych płodów wykorzystywanych do produkcji żywej szczepionki MMR i o etyce w jej stosowaniu. Wiec najpierw sam sie doucz bo ewidentnie jesteś specjalistą od wypisywania recept a nie od medycyny !!!!!

 » Spotkanie (Karol | 24-04-2019, 15:51:30)

Proszę Panią Dyrektor o zorganizowanie publicznej debaty na temat bezpieczeństwa szczepień i obowiązujacego prawa w tej materii. Ja się stawie i zadam konkretne pytania przedstawicielą inspekcji sanitarnej. Opinia publiczna podsumuje sama poziom debaty. W artykule w gazecie pomorskiej była mowa "my edukujemy" Ja zapraszam.

 » Spotkanie (Karol | 24-04-2019, 15:50:55)

Proszę Panią Dyrektor o zorganizowanie publicznej debaty na temat bezpieczeństwa szczepień i obowiązujacego prawa w tej materii. Ja się stawie i zadam konkretne pytania przedstawicielą inspekcji sanitarnej. Opinia publiczna podsumuje sama poziom debaty. W artykule w gazecie pomorskiej była mowa "my edukujemy" Ja zapraszam.

 » Do lekarza (Doktor | 24-04-2019, 15:28:21)

Podobno jedna z lekarek z Mogileńskiej przychodni pluje w twarz (dosłownie) kolegom po fachu. Czyzby twoja kumpela???

 » Do "lekarz" (Pola | 24-04-2019, 15:20:53)

A czytałeś lekarzu ustawę? Art 17 ustawy o zzichz (to skórt, w razie problemów rozwinę) Lekarz ma obowiązek nałożony przez ustawodawcę przeprowadzić badanie kwalifikacyjne i wykluczyć przeciwwskazania. Rozumiem że jako lekarz robisz to tak? Poproszę o infirmacje w jaki sposób? Jaki badania wykonujesz.

 » szczepcie (obywatel | 24-04-2019, 15:03:42)

Szczepcie bo was pobodzie...

 » Do lekarz (Xyz | 24-04-2019, 14:56:52)

Nie mam zamiaru dyskutować. To nie jest bzdura o dna, proszę przeczytać oficjalny dokument badawczy z posiedzeń parlamentarnych i dokumenty wybitnych włoskich badaczy, tyle w temacie.

 » szczepionki (odpowiedz | 24-04-2019, 14:16:56)

tylko jaki procent ludzi czyta skład szczepionek i sprawdza ich skład?to podstawa, jak ktoś tego nie zrobił to nie ma prawa żeby się tu wypowiadać.Nie można walczyć z naturą i szczepić noworodki od razu po urodzeniu, bo one mają swój układ obronny, w UE nie ma nakazu szczepień i jest jakaś epidemia??czy przedszkolach dzieci są chore???

 » Szczepienia (Ewka | 24-04-2019, 13:58:39)

Jeżeli NOP nie dosięgnie góry to nic z tym nie zrobią każdy Polak to kolejna pozycja w tabeli ,ludzie w ogóle nie czytają ulotek więc szczepią czymś co nie ma jakichkolwiek badań co zawiera w środku a potem Ola Boga bo dziecko nerwowe bo ma wysypkę na całym ciele nie wiadomo skąd nie utulony płacz agresję itd nie wątpię że szczepienia ratowały ludzkość ale niech będą bezpieczne dla naszych maluszków!!!!

 » do Xyz (lekarz | 24-04-2019, 13:17:04)

Spodziewałem się takiego głosu, opartego wyłącznie na plotkach i internetowym bełkocie, który trafia na taki właśnie podatny grunt; dna sprzed 50 lat...większej bzdury nie czytałem; inne świństwa "o których nawet nie wspomni", oczywiście, że nie wspomni bo tak naprawdę ich nie ma; aaa, zapomniałem jeszcze o rtęci i innych metalach ciężkich, których w codziennym oddychaniu wchłaniamy więcej niż w dawce szczepionki;jestem lekarzem i sam swoją trójkę dzieci zaszczepiłem, zgodnie z grafikiem, to teraz co powiedzą anty-szczepionkowcy, że świadomie naraziłem swoje własne dzieci na zagrożenie??? Ludzie, jeżeli nie macie o czymś pojęcia to nie zabierajcie głosu, bo wyrządzacie szkodę nie tylko sobie ale przede wszystkim swoim dzieciom. Niestety internet jest wylęgarnią ruchów, które z zdrowym rozsądkiem a przede wszystkim z jakąkolwiek wiedzą nie mają nic wspólnego. P.S. jeszcze jedno, firmy farmaceutyczne nie finansują mi szkoleń i konferencji w RPA czy innych egzotycznych krajach, a zdrowie ludzi jest dla mnie naczelną wartością, tak dla informacji, gdyby komuś przyszło do głowy napluć mi w twarz.

 » szczepienia (jestem za | 24-04-2019, 13:02:22)

Nie system jest chory tylko ludzie są nieodpowiedzialni.

 » selekcja naturalna (Nieistotne | 24-04-2019, 12:50:51)

IM WIĘCEJ NIESZCZEPIONYCH DZIECI, TYM MNIEJ NIESZCZEPIONYCH DZIECI

 » no patrz (swiadoma | 24-04-2019, 12:35:54)

No patrz jakie boom to spowodowało, siedzcie w domu bo czyha zło.. te nieszczepieni, a teraz zapytam kto z dorosłych sie doszczepił i ma pewnosc ze jest w 100% chroniony. no raczki w góre-nie ma? a co Wam dzieci przeszkadzaja, kiedys było 3 szczepienia jako dziadkowie i dzisiaj ciesza sie zdrowiem, teraz mamy 70 dawek i popatrzcie na dzieci- chore, astmny,alergicy, raki, wysypki, paralize.. no skąd??? kazdy ma prawo wyboru, nikt nie karze wam chodzic do kosciola, to rece precz! wolnosc i poszanowanie człowieka, tak mamy na zachodzie , ale tu juz nie polska to prawie polin! Brawa dla swiadomych!

 » do xyz (do xyz | 24-04-2019, 12:31:49)

Ciekawe czy tak wnikliwie czyta Pan/Pani ulotki np nurofenu dla dzieci czy innych leków czy suplementów, które podaje Pan/Pani swojemu dziecku... Zapewne mają nie mnie opisanych możliwych skutków ubocznych niż szczepionki...

 » Szczepionka ( Min | 24-04-2019, 11:58:15)

Dodam trzy grosze dla tych co tak wiele wiedzą porównuja ja swoje szczepienia do obecnych nich wszem i wszędzie tam gdzie to możliwe tłustym drukiem wyraźnie napisane będzie skład szczepionki i wszystko w temacie , dlaczego szczepicie swoje dzieci w drugiej dobie po narodzinach a na przyklad nie dajecie dziecku jabłka, kapusty, czekolady itp proszę się zastanowić

 » Stop (NOP | 24-04-2019, 11:54:09)

Droga Pani Urszulo Piwek-Brejecka. W mogilnie nie zawiązuje się żadne lobby antyszczepionkowe. STOP-NOP jest w Mogilnie od dawna i nie jest to żadna tajemnica! Często chodzę po Mogilnie w takiej białej koszulce. Co do słowa "antyszczepionkowcy"- proszę się douczyć co oznacza NOP! Wyjaśniam: NOP= Niepożądany Odczyn Poszczepienny! Rozumie to Pani? Szczepionki mają być BEZPIECZNE!! I proszę nie mylić słów NOP z antyszczepionką, bo takie rozumowanie stawia właśnie Panią na równi z szamanami. Jeśli nadal do Pani to nie trafia- proszę wybrać się na dowolne spotkanie z dziećmi, które takowe powikłania mają. Nie musi Pani daleko szukać- "Niebieskie Serducho". Reasumując: szczepionki muszą być bezpieczne dla dzieci i bezwzględnie należy zminimalizować możliwość wystąpienia NOP. Rok temu przedstawialiśmy w Sejmie projekt "termo-nadruku" na ampułkach aby po przekroczeniu bezpiecznej temperatury magazynowania pasek termo zmienił kolor, co automatycznie powoduje, że "zgrzaną" ampułkę należy utylizować. Projekt nie przeszedł, bo LOBBY wymusiło na decydentach "NIE" choć wstępnie byli "ZA"! Pozdrawiam.

 » Chory system (Xyz | 24-04-2019, 11:07:49)

Wypowiedzi tej Pani są bulwersujące. Rodzice chętnie zaszczepią dzieci, ale zgodnie z prawem, po wykluczeniu WSZYSTKICH niepożądanych odczynów. Niestety żaden lekarz nie chce przrprowadzić kwalifikacji zgodnie z ustawą i rozporządzeniem wykobawczym. Jestem ciekawa, czy wszyscy tak chętnie szczepiący swoje dzieci kiedykolwiek sięgnęli do przepisów i czy zapiznali się kiedykolwiek z charakterystyką produktu leczniczego. Unikanie szczepień nie wynika z niewiedzy tylko z pogłębionej analizy za i przeciw. Kilka tygodni temu w parlamencie odbyło się spotkanie wybitnych naukowców, którzy przeanalizowali skład szczepionek. Są to badania wieloletnie potwierdzone konkretnymi badaniami. Wiedzieliście, że do produkcji szczepionek potrzebna jest żywa materia i wykorzystuje się dna płodu sprzed ponad 50 lat? Zadaliście sobie pytania jak zmienia się ludzkie dna i jakie zagrożenia to niesie. To nie jest wiedza z internetu, jsk ktoś tu wspomniał, tylko wiedza naukowa (genetyków, biologów, chemików). O innym syfie wspominać już nie będę.

 » Dobrze wkladam (Jestem Adam | 24-04-2019, 10:20:24)

Jakoś na zachodzie mumii jewropejskiej jest wybór co do szczepienia dzieci. Ale w judeopolonii oczywiście wszystko na przymus.

 » Sprawa jest prosta (Logan | 24-04-2019, 10:17:50)

Odmówić w przyszłości darmowego leczenia, a w skrajnych przypadkach wystawiać rachunki, a jak dziecko lub rodzic niepełnosprawne, to pozabierać także im wszystkie zasiłki. Odmówić także tym dzieciom prawa do nauki w szkołach państwowych.

 » Do Matka (Piotr | 24-04-2019, 09:15:53)

Jak nie zaszczepisz dziecka ibw wyniku tego zachoruje te same korporacje farmaceutyczne zarobią duuużo więcej na jego leczeniu niż te 30zł na szczepionce

 » szczepienia (szczepan | 24-04-2019, 09:04:37)

zgadzam się w 100% z Maxem,

 » Szczepić (BN | 24-04-2019, 08:53:07)

Kolejna paranoja. Jakoś wszystkich nas szczepiono i jesteśmy zdrowi...Dzieci bez szczepień nie powinny być przyjmowane do przedszkoli i szkół. Nie chcę, żeby moje dziecko miało kontakt z tym, które potencjalnie może być nosicielem jakiegoś chorobska. Antyszczepionkowcy bojkotują firmy farmaceutyczne, ale nabijają im kabzę kupując różne suplementy i mleko w proszku. Samo zdrowie...

 » wyrzucać (Pacieciak | 24-04-2019, 08:08:44)

Skoro tych zacofanych ludzi stać na fanaberię to nie przyjmować do przedszkoli i szkół ich dzieci. Niech siedzą i sami sobie ich pilnują albo płacą komuś za opiekę. Warunkiem przyjęcia do placówki publicznej powinien być komplet szczepień i tyle. Przez kilkoro dzieci naraża się całą populację

 » Szczepienie (Max | 24-04-2019, 07:49:03)

Moje zdanie jest brutalne,ale dziecko bez obowiązkowego szczepienia nie powinno być leczone na kasę chorych ,tylko prywatnie ,może wtedy rodzice zrozumieli by błąd jaki robią sobie i dziecku.

 » ... (max | 24-04-2019, 07:48:30)

moi drodzy, jeżeli rodzice nie chcą szczepić własnych pociech, a jedynym ich źródłem wiedzy jest internet (będący jednym wielkim ściekiem wszelkich informacji)to ich własny wybór, ale nie powinien pozostać bez konsekwencji, a mianowicie na początek warunkiem przyjęcia do żłobka czy przedszkola - karta szczepień, następnie do szkoły, również tak samo, w następnych latach kiedy dziecko dorośnie i zmądrzeje, w przeciwieństwie do swoich rodziców, samo może skorzystać ze szczepień jako osoba pełnoletnia; ktoś napisał, że żal dzieci, oczywiście zgadzam się z tym stwierdzeniem, bo one w konsekwencji odpowiadają za głupotę swoich rodziców, którzy jak widać z wypowiedzi skończyli internetowo medycynę, broniąc tytuł u niejakiego Zięby; szkoda, że w obecnych czasach szare komórki są takim deficytowym towarem;

 » Lista (Szczepie | 24-04-2019, 07:06:45)

Sanepid powinien podać ogólnodostępną listę osób, które nie szczepią abyśmy wiedzieli kto stwarza przez swoją niewiedzę zagrożenie chorobami. No i jeszcze rzetelna edukacja o szczepieniach w różnych placówkach.

 » niedouczona??? (obywatel | 24-04-2019, 05:24:15)

Tak uczona raka wszystko wiedząca a nie wie kto to jest szaman i myli pojecia. Czy za pani czasów tez nauczyciele strajkowali i sie nie naumiala pani szanowna.

 » Szczepienia (Matka | 24-04-2019, 01:58:49)

Dla korporacji farmaceutycznych nie liczy się zdrowie naszych dzieci, tylko kasa, kasa, kasa. Czas najwyższy, by świadomość ludzka w końcu wzięła górę

 » * (Ona | 24-04-2019, 01:07:27)

Nie mam dzieci. Ale gdybym miała to też bym nie zaszczepiła. Powody-wiadome. G@#$%burza 3... 2... 1... Start!

 » Ziębianie (To Ja Leclerc | 24-04-2019, 00:01:57)

Są ludzie, którzy wierzą w płaską Ziemię, depopulację za pomocą szczepionek, Reptilian i tym podobne "fakty". Jednocześnie napychają kasę pseudodoktorom jak Zięba. Tylko tych dzieci szkoda.

 » posluchajcie sobie (Szczepionka | 23-04-2019, 23:30:46)

https://vimeo.com/302348682

 » Fala złośliwości ? (Znachor | 23-04-2019, 23:07:56)

Jaka fala złośliwości ? Po prostu ludzie chcą informacji, na które ten fatalnie działający urząd nie potrafi udzielić żadnych konkretnych informacji. Dyrektor do wymiany i wziąć kogoś kto chce się uczyć i potrafi personelem zarządzać. Haha prace sparaliżować raczej oderwać od picia kawy i narzekania, że jak mało to się zarabia. Żałosny wpis.

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Poznaj Karola Nawrota (0)
 » Tradycyjne stoły wielkanocne (5)
 » Kolejny market spożywczy (25)
 » Jak dobrać firany? (0)
 » Podziękowała policjantom (8)
 » STRZELNO: Niedziela Palmowa (0)
 » Dwóch kandydatów na wójta (38)
 » Twoja kandydatka na radną (1)
 » Potrącenie uczestnika protestu (12)
 » Przegląd palm wielkanocnych (0)
 » Niedzielna wystawa stołów (1)
 » Tylko jeden kandydat (64)
 » 15. edycja gminnego konkursu (1)
 » Zostań policjantem (7)
 » Wiosenne nasadzenia i warsztaty (0)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ