Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Gmina Strzelno - Społeczeństwo

"Tak" dla skweru i obwodnicy, "nie" dla rond

2019-04-06 15:46
 

W Strzelnie odbyła się pokojowa manifestacja w obronie skweru kasztanowców. Mieszkańcy sprzeciwiają się budowie dwóch rond w centrum miasta, które zamierza wybudować GDDKiA. Dzisiejsze spotkanie było także koleją próbą walki o obwodnicę.

W sobotę, 6 kwietnia w Strzelnie odbyła się pokojowa manifestacja w obronie kasztanowców rosnących na terenie skweru. W momencie rozpoczęcia budowy teren zielony zostałby wówczas zlikwidowany. Mieszkańcy nie godzą się z decyzją GDDKiA i Urzędem Wojewódzkim w Bydgoszczy. Dzisiejsze spotkanie było także głosem walki o obwodnicę Strzelna. Wskazywano przy tym problem z zanieczyszczonym powietrzem przez spaliny, które emituje około 12 tysięcy samochodów przejeżdżających przez miasto każdego dnia. Problemem są także budynki, których ściany ulegają ciągłym pęknięciom za sprawą wzmożonego ruchu, głównie pojazdów ciężarowych.

Jak informował burmistrz Dariusz Chudziński - w poniedziałek, 8 kwietnia samorządowcy mają spotkać się w Bydgoszczy z wojewodą Mikołajem Bogdanowiczem i przedstawicielami Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Inicjatorem spotkania jest wojewoda kujawsko-pomorski. Spotkanie ma na celu ponowne przeanalizowanie sytuacji drogowej, która ma miejsce w Strzelnie. (AS | fot. PK)

REKLAMA
 
   » GALERIA ZDJĘĆ [36]

 
   » KOMENTARZE [65]» dodaj komentarz   

 » kto na tym zarobi? (leon amator | 17-04-2019, 22:42:05)

Czy to prawda,że ten "skwerek" (działka) jest własnością prywatną? Jeśli tak jest, to właściciel robi niezły marketing, żeby zarobić na wykupie tego gruntu pod rondo. Czy ci wszyscy obrońcy, zwłaszcza dzieci o tym wiedzą, że swoim "protestem" napędzają komuś kabzę ?

 » Do obywatel (PM | 15-04-2019, 09:19:37)

Co Ty pleciesz! Przecież tu nikt, nikogo nie straszy. To radni tak zadecydowali - a radni wybrani przez kogo? - przez nas. Za tą ,,mądrą" decyzję budowy ronda dostali jeszcze od nas prezent na następne pięć lat. Następnym razem trzeba MĄDRZE zagłosować. A teraz zamknąć już ,,pyszczki" i przestać robić ,,zadymę". Zostaw lepiej siły na następne głosowanie za cztery lata i wtedy mądrze i z siłą zadziała.

 » rondo (obywatel | 14-04-2019, 12:42:50)

,,Spece" od dróg z Bydgoszczy straszą mieszkańców Strzelna, że zgodnie z tzw. specustawą mogą w Strzelnie pobudować dwa ronda i jeden most i nikt im nic nie zrobi a ja powiem tak, że na takich ,,speców" jest prosty sposób tak jak to zrobili mieszkańcy innych miast np.mieszkańcy Augustowa tak długo chodzili po pasach na swoich ulicach, że podobni ,,spece"pobudowali obwodnicę.W Strzelnie wybudują dwa wyimaginowane ronda, które tylko ze szpecą miasto a więc i my blokujmy do skutku to jedyna nasza broń na ,,speców.

 » Pytanie (droga | 11-04-2019, 10:40:00)

A co z przekraczaniem norm hałasu na ulicach :Michelsona i Ducha ??Czy ktoś z obrońców skweru robi coś w tym temacie ??? Kto jest odpowiedzialny za przekroczenie norm ?? Powodem hałasu sa samochody czy zaniedbane przez ZGKiM studzienki ??

 » Skwer (Strzelno | 10-04-2019, 19:57:21)

Co to za ściema z tym skwerem? Pan Gradowski walczy o drzewa,czy o swój biznes?Kto powiedział, że Pan Piasecki chce sprzedać dom? O co tu chodzi? Komu zależy na tym żeby skłócić całe społeczeństwo Strzelna?

 » Do obserwatora (Gonzo | 10-04-2019, 17:26:55)

Pan M. chciał aby GDDKIA wybudowała blok na 14 rodzin w zamian za lepiankę i nic z tego nie wyszło. Budynek nadaje się do wyburzenia. Okazuje się teraz że radni są nie potrzebni. Trzeba sobie wszystko samemu załatwić. Bo na radnych mie ma co liczyć. Z tego co widziałem to na wiecu nie było ani jednego radnego, oprócz Pana D który też był z przypadku, bo jak by nie został poproszony o prowadzenie imprezy, to by go też nie było. A teraz radni wyszli na największych frajerów w gminie, nie popierając protestu. Wychodzi na to że w Strzelnie liczy się tylko interes polityczny ponad wszystko.

 » Burmistrz Strzelna (Kmita | 10-04-2019, 17:02:04)

Krótko rozliczyć radnych tamtej kadencji, i przewodniczącego Pieszaka my rond sobie nie życzymy i jak były pikiety chodzenie po pasach zimno wiatr ale chodziliśmy ,a kto przesiedział i pił ciepłą herbatkę u góry w pizeri każdy wie kitttta .

 » Tak dla skweri i obwodnicy nie dla rond (Obserwator | 10-04-2019, 12:28:14)

Jestem ciekaw dlaczego burmistrz na zebraniu powiefział że odda za darmo ziemię pod budowę rond pytam się gdzie jest program naprawczy. Każdy grosz sie liczy a tu co. Chcą budować ronda to niech budują. Jeden warunek nowe przedszkole i ile mają miejsca pod budowę no i dzieci będą miały spokuj.

 » Odwołanie (Rob | 10-04-2019, 09:57:03)

Ktoś tutaj pisał w komentarzach o terminie złożenia odwołania od decyzji w sprawie budowy tych nieszczesnych rond. Czy to prawda, że był taki termin kilkanaście dni temu? Jeżeli tak to czy burmistrz Strzelna złożył takie odwołanie?

 » do Ps (mk | 10-04-2019, 08:57:27)

Ciebie już walneło ale zamiast oswiecić pogłebiło głupotę.

 » Hehe (Pik | 09-04-2019, 22:11:34)

Tak miasto umrze jak będzie obwodnica. Co za bzdury. Nikt tu się nie zatrzymuje bo i po co? Żeby się okupić ludzie jeżdżą do większych miast. Tutaj tylko wieś przyjeżdża do marketów. Ten cały ruch to w większości TIRy, które szybko chcą przejechać to zakorkowane miasto. Pewnie to piszą jacyś sklepikarze. Domy się rozpadają na Ducha, Michelsona i Rynku. Kto za to zapłaci???? Smród, spiny i ciągły hałas. Może się zamienimy? Ja zamieszkam gdzieś na uboczu, a te mądrale np. przy skrzyżowaniu Kolejowej z Michelsona...

 » Ronda (Gerard | 09-04-2019, 16:35:19)

Obwodnica spowoduje obumarcie miasta. Co 20 ty z przejezdzajacych zatrzymuje sie cos kupic. Sam tak za kazdym prawie razem robie. Strzelniacy, zrobcie "survey" zadajac o to pytanie przejezdzajacym, troche spokojnego zamyslu z kslkilatorem nie zaszkodzi, zamiast walic glosno w bebny. Zebyscie sobie Strzelniacy nie strzelili w noge. Warto np. "zoom out" i przyjzec sie co innym miasteczkom dalo budowanie obwodnic, w poziomie handlu.

 » Ronda w Strzelnie (Gerard | 09-04-2019, 15:54:51)

Warto, zrobic "zoom out" i popatrzec co dzieje sie w malych miasteczkach gdzie obwodnice zbudowano. Czy aby nie jest tak, ze ruch w misteczku zamiera, przejzdzajacy naokolo sklepow i sklepikow w miescie sklepy nie widza. Wiec, nigdy nie zagladaja. A w konsekwencji polowa malych wlascicieli plajtuje i laduje z lodem albo zubrem w reku na kasztanowym skwerze.

 » rondo (szczelnianin | 09-04-2019, 14:46:55)

przypomina mi się z dawnych lat taka przyśpiewka, która nieźle tutaj pasuje: "nie oddamy Chinom związku Radzieckiego" co to ma być ten "wiec"

 » Do mk (Ps | 09-04-2019, 14:03:46)

Może Ty się walnij, to Cię może chociaż trochę oświeci.

 » do mieszkańca (mk | 09-04-2019, 10:41:23)

Wal smiało - jakie problemy są przykrywane ??? Co , prace interwencyjne sie skończyły , trzeba płacić czynsz i za śmieci ???

 » Burmistrz Strzelna (Kmita | 09-04-2019, 10:15:28)

BURMISTRZU CHUDZIŃSKI I CO ZAŁATWIŁEŚ U WOJEWODY PRZYWITAŁEŚ SIĘ Z WOJEWODĄ I CO DALEJ KIEDY ROZPOCZNIE SIĘ BUDOWA TYCH NIESZCZĘSNYCH ROND CO RADNI TAMTEJ KADENCJI NA SESJI PRZEGŁOSOWALI TEMAT BARDZO NIE PRZYJEMNY ALE TAKA JEST NAGA PRAWDA. MY JAKO MIESZKAŃCY BARDZO JESTEŚMY TYM FAKTEM ZASMUCENI ŻE BURMISTRZ NIE MOŻE SOBIE Z TYM PORADZIĆ. CIEKAW JESTEM RÓWNIEŻ CO Z TYM NASZYM SZPITALEM W STRZELNIE TEŻ TAK ZOSTANIE ZLIKWIDOWANY PRZENIESIONY PAMIĘTAM JAK PAN CHUDZIŃSKI BYŁ RADNYM POW. JAK BRONIŁ SZPITALA W STRZELNIE ILE OBELG RZUCONYCH NA NASZEGO POPRZEDNIKA BURMISTRZA I RADNYCH TAK PAN BRONIŁ ŻE TERAZ JAK ZOSTAŁ BURMISTRZEM TO SZPITALNE ODDZIAŁY PRZENIESIONE BĘDĄ DO MOGILNA PANIE BURMISTRZU PRAWDA CZY FAŁSZ POZDRAWIAM.

 » obwodnica (mieszkaniec | 09-04-2019, 09:09:53)

Lepszym rozwiązaniem by było likwidacja Strzelna i problem obwodnicy zniknie. Jestem pewien ,że obwodnica nigdy niepowstanie . To co teraz widzimy to cyrk by przykryć inne problemy miasta. Czy tego nie widzicie ?????????????????????

 » Burmistrz Strzelna (Kmita | 09-04-2019, 07:44:37)

BURMISTRZU CHUDZIŃSKI I CO ZAŁATWIŁEŚ U WOJEWODY PRZYWITAŁEŚ SIĘ Z WOJEWODĄ I CO DALEJ KIEDY ROZPOCZNIE SIĘ BUDOWA TYCH NIESZCZĘSNYCH ROND CO RADNI TAMTEJ KADENCJI NA SESJI PRZEGŁOSOWALI TEMAT BARDZO NIE PRZYJEMNY ALE TAKA JEST NAGA PRAWDA. MY JAKO MIESZKAŃCY BARDZO JESTEŚMY TYM FAKTEM ZASMUCENI ŻE BURMISTRZ NIE MOŻE SOBIE Z TYM PORADZIĆ. CIEKAW JESTEM RÓWNIEŻ CO Z TYM NASZYM SZPITALEM W STRZELNIE TEŻ TAK ZOSTANIE ZLIKWIDOWANY PRZENIESIONY PAMIĘTAM JAK PAN CHUDZIŃSKI BYŁ RADNYM POW. JAK BRONIŁ SZPITALA W STRZELNIE ILE OBELG RZUCONYCH NA NASZEGO POPRZEDNIKA BURMISTRZA I RADNYCH TAK PAN BRONIŁ ŻE TERAZ JAK ZOSTAŁ BURMISTRZEM TO SZPITALNE ODDZIAŁY PRZENIESIONE BĘDĄ DO MOGILNA PANIE BURMISTRZU PRAWDA CZY FAŁSZ POZDRAWIAM.

 » Głosowanie??? (Kuba | 09-04-2019, 02:08:26)

Zgadzam sie podac nazwiska Radnych poprzedniej kadencji , którzy byli za budową rond a teraz się wielce przeciwnicy znaleźli. Brawo Panie Burmistrzu tak trzymac ale ujawnić głosowanie kto sprzedał ten kawałek Ziemi mieszkańcy chcieli by wiedzieć!!!!

 » Ronda (Pz | 08-04-2019, 21:23:35)

Jedynym dobrym rozwiązaniem jest obwodnica. Tylko z dala od miasta, nie można tego ruchu skierować na jakieś inne prymitywne objazdy i udawać, że wszystko załatwione. TYLKO DUŻA OBWODNICA MIJAJĄCA CAŁKOWICIE NASZE STRZRLNO BEZ CUDACZNYCH OBJAZDÓW i wszyscy mieszkańcy będą zadowoleni. Nie ma sensu likwidować problem jednym i podrzucić to drugim. TO ŻADNE ROZWIĄZANIE PROBLEMU!

 » Rondo (Mika | 08-04-2019, 18:31:43)

Przecież każdy wie, zdaje sobie sprawę że rondo nic nie da. Tu jest potrzebna obwodnica i tyle. Rondo jest niepotrzebne choć nawet jeśli niepotrzebne to i tak bardziej zrozumiałe niż ronda w Mogilnie-co za idiota te ronda wymyślił..

 » Kpina (bolek | 08-04-2019, 17:41:36)

Dopiero co się dowiedziałam, że niedaleka miejscowość Grzymiszew na trasie dk 72 Konin-Turek będzie miała swoją obwodnicę. To jest po prostu kpina ze Strzelna bo ta miejscowość to tylko wioska z jednym skrzyżowaniem lokalnej drogi. Wiem, że to wielkopolskie ale ludzie kto w tym kraju decyduje. Gdzie władze województwa? Widać że mają wywalone na Strzelno.

 » pacan (do młody | 08-04-2019, 15:31:29)

wrzodem jedynym jestes TY pacanie

 » Do Jana (Sid | 08-04-2019, 15:24:30)

Ja mieszkam na Michelsona i ruch jest większy niż na ul. Sw. Ducha. Michelsona to też centrum miasta. Kto zapłaci za niszczejące domy i ogrodzenia? Hała i smród spalin? Te ronda maja na celu jedno...na 20 lat wstrzymać budowę obwodnicy w Strzelnie

 » do Jana (droga | 08-04-2019, 14:26:57)

No geniusz , objawił się geniusz.Tylko pogratulować pomysłowości

 » rondo (jan | 08-04-2019, 13:55:38)

Zrobić duże rondo koło przedszkola i przekształcić Michelsona w dwukierunkową i już jest ruch wyprowadzony z centrum :D

 » ... (młody | 08-04-2019, 09:01:37)

poczekajcie z budową tych rond do momentu oddania mostu w Janikowie, prawdopodobnie w maju a wtedy nie będzie potrzeby aby jechać przez ten komunikacyjny wrzód na d**ie jakim jest Strzelno...

 » Burmistrz Strzelna (Kmita | 08-04-2019, 08:10:27)

Już dawno zapadła decyzja o budowie rond chcecie winić kto zawalił sprawę to macie radni i przewodniczący na czele tamtej kadencji jedyny burmistrz Matczak był przeciwny budowie rond i proszę nie łgać że winna poprzednia ekipa .Robione było wszystko i walka o budowie obwodnicy Strzelna ,jeżeli chodzi o budowie rond były mocny z przeciw walka również była o ten skwer.A to co się odbyło teraz w sobotę to szkoda zachodu decyzja już jest podjęta panie burmistrzu Chudziński obudził się pan za pięć minut dwunasta nie mieszaj społeczności Strzelińskiej w głowach A tej soboty gratuluję bardzo liczne spotkanko pozdrawiam.

 » Ronda (Strzelno | 08-04-2019, 07:38:43)

Oczywiście że odwołanie nie zostało napisane, jest to pewne na 1000%. Dlatego nie rozumiem w jaki sposób burmistrz traktuję mieszkańców. Coś mi się wydaje, że ma nas za całkowitych debili.

 » Więcej światła (StrzelnoOnline | 08-04-2019, 07:37:52)

Ten tekst może rzucić trochę większe światło na całą sprawe. KOCHANI WIĘCEJ OPTYMIZMU !!!!!! Protest nie był wiecem poparcia dla Burmistrza. Na szczęście TV wszystko wyszło dobrze, i niska frekwencja została zatuszowana. Sygnał poszedł w świat, a o to chyba dobrze. Po rozmowach telefonicznych możemy powiedzieć że Pan Wojewoda okazuje się „równym chłopem” i naprawdę dobrze nam mieszkańcom życzy. Protest był inicjatywą grupki ludzi nie związanych z żadną partią. Wiem że to w Strzelnie jest niepojęte. Czasy betonu,zaściankowości i podziałów mamy nadzieje, że się kończą bezpowrotnie o czym może świadczyć że do grupy wyjazdowej dołączył Pan Roman Szydzik co pokazuje że można działać wspólnie. CZY URATOWANIE SKWERU nie jest piękną ideą? https://strzelnoonline.blogspot.com/2019/04/co-z-tym-skwerem-pragniemy-wyjasnic.html NIGDY NIE JEST ZA PÓŹNO NA DZIAŁANIE.

 » obwodnica (derek | 07-04-2019, 23:32:06)

Już dawno p.Pruczkowski, p.Matczak, p.Kulczycki, p.Chudziński i inni blokowali przejścia w Strzelnie walcząc o obwodnicę. Wiec nie mówcie,że nic się nie działo.

 » Pozorne działania, które nie przyniosa NIc - Dosłownie NIC (Pozorne działania | 07-04-2019, 23:29:46)

Pozorne działania Burm. i zaproszonych w dużej mierze przyjaciół , które nic nie przyniosły- i nie przyniosą . Ludzie to wyczuwaja ( te pozorne działania *i przyszli nieliczni. Sobota -i taka mała ilośc osób o czymś świadczy.

 » Rondo (Ronaldo | 07-04-2019, 21:57:53)

Niepotrzebne te zadymy. Ronda i tak beda a obwodnica wczesniej czy pozniej i tak powstanie. Tylko ze przy wczesniejszym projekcie jakby madrze sie dogadali to bysmy mieli sprzedana lepianke i zrobiony kawal nowych mediow. A teraz powstana pewnie pinezki... Co drugi madrzejszy...

 » Strzelno (Xy | 07-04-2019, 21:15:34)

Niech już będzie to rondo, a następnym priorytetem Budowa porządnej obwodnicy a nie kombinacje i myďlenie oczu, że coś się robi. Już dosyć BUBLI!!! Tylko DUŻA, PORZĄDNA OBWODNICA!!!!!!

 » Ronda (JOHNNIE WALKER | 07-04-2019, 20:05:10)

Samo nagłośnienie sprawy na pewno nie zaszkodzi prawdopodobnie w skali kraju jesteśmy wyjątkiem szkoda że z tej gorszej strony ale nie ma co się urzalać tylko pokazać że nie jesteśmy obojetni co sie wokół nas dzieje popieram inicjatywę

 » Metropolia (gospodarz domu | 07-04-2019, 17:59:29)

a to się miasto rozwija w 2019 a, strach pomyśleć co tu będzie za 3 lata... lotnisko, port morski, kopalnia piór gesich i Huta plastiku. a nad wszystkim czuwa gospodarz domu... hahah ha. O j ludzie wy to macie pecha.. poprostu pecha.

 » Strzelno (kazek | 07-04-2019, 16:24:07)

Jedno rondo to tak ale dwa to tragedia a rondo potrzebne bo większość kierowców to durnie co prawko zdobyli za kaczki i nie znają przepisów przypatrzcie się jak tarasują wjazd z drogi od szpitala na Mogilno i gdzie jest Policja żeby takiego jednego z drugim nauczyć przepisów a jak nie to karać i karać.

 » Do Jan (mieszkaniec | 07-04-2019, 14:49:50)

Jestem zdecydowanym przeciwnikiem budowy absurdalnego i kosztownego obiektu komunikacyjnego służącego do rozjechania STRZELNA! Jeśli sam mówisz ,że obwodnica powstanie ….więc do czego ci ronda !?

 » UJAWNIĆ NAZWISKA (WYBORCA | 07-04-2019, 14:45:13)

UJAWNIĆ NAZWISKA RADNYCH GŁOSUJĄCYCH ZA BUDOWĄ DWÓCH ROND NA PRZESTRZENI 50 METRÓW W CENTRUM MIASTA I TYM SAMYM SKAZUJĄCYCH STAROMIEJSKĘ ZABUDOWĘ ORAZ ICH WŁAŚCICIELI NA ZAGŁADĘ !! Proszę o nazwiska ludzi z bardzo ograniczoną wyobraźnią perspektywiczną ! Wybór radnych działających przeciw swoim WYBORCOM zasługuje na publiczne potępienie ! Jak głosował :Pieszak , Dubicki, Cieślik ?

 » Ronda (Nn | 07-04-2019, 13:04:35)

Budowa ronda to nie do końca taki zły pomysł. Zacznijmy od rond i poczekajmy za porządną obwodnicą, która całkowicie wyprowadzi ruch z miasta.

 » rondo (rondo | 07-04-2019, 11:27:06)

troszeczkę po Polsce jeżdżę, wszędzie są ronda i rondziki, wszystkim to pomaga, nikt nie psioczy, tylko ludziom ze Strzelna przeszkadza, czegoś tu nie rozumiem, mali zagubieni ludziki, wszystko na nie, burmistrzuniu szkli im oczka, bzdury wygaduje, rżnie podwyżki że aż miło, a biedny lud to kupuje, ot małe ojczyzny

 » Do MieszkaniecStrzelna (Wyborca | 07-04-2019, 11:07:59)

Skoro termin złożenia odwołania upłynął kilka dni temu to ciekaw jestem czy burmistrz Strzelna takie odwołanie złożył. Co o tym sądzicie? Jaka jest prawda?

 » ronda (jan | 07-04-2019, 08:58:27)

jestem ze Strzelna i jestem właśnie za budową rond a obwodnica prędzej czy później i tak powstanie

 » Naga prawda o budowie rond w naszym miescie (MieszkaniecStrzelna | 07-04-2019, 08:51:48)

Szanowni Państwo, Niestety ale wszystko wskazuje na to, że dzisiejszą akcja na niewiele się zda. Zasadniczo kluczowym terminem dla losu budowy rond w Strzelnie był 4 kwietnia, gdyż tego dnia mijał termin na złożenie odwołania od decyzji wojewody w sprawie zezwolenia na realizacji inwestycji drogowej dot. budowy ww. rond. Link do obwieszczenia (https://www.bip.bydgoszcz.uw.gov.pl/pl/ogloszenia/obwieszczenie-z-dnia-14-marca-2019-r). Najistotniejsza jest więc odpowiedź na pytanie - czy ktoś rzeczywiście złożył stosowne odwołanie w terminie. Śmiem twierdzić, że niestety nie. Wobec tego - realnie oceniając szansę, co do powodzenia poniedziałkowego spotkania naszego burmistrza z wojewoda - należy otwarcie powiedzieć sobie, że są one minimalne. Już bowiem na wstępie wiadomo, że są to politycy z dwóch przeciwstawnych obozów (PO-PIS). Nasz obecny włodarza nie ma przytym zbyt wielu instrumentów prawnych, które moglby przechylic szalę zwycięstwa na jego stronę. A nasze miasto niestety ma w zasadzie nie odczuwalna dla administracji centralnej skalę (ilość mieszkańców). Na obwodnicę z prawdziwego zdarzenia - jak już to niejednokrotnie pisałem - do 2025 r. N-I-E M-A S-Z-A-N-S. Jedyne co można spróbować ugrać i to w dużej mierze poprzez umiejętne negocjacje i wybitną persfazje to zmiana lokalizacji tych rond. Ale to niemalże całkowicie uzależnione jest od dobrej woli GDDKiA oraz wojewody. Obydwa te organy są jednak obecnie determiniwane decyzją władz PISu, a nasz powiat i nasza gmina PO. Stąd z ubolewaniem należy przyjąć, że o jakiekolwiek zmiany będzie bardzo, ale to bardzo ciężko w sprawie tychże rond. Przykre, ale prawdziwe. Niemniej jednak życzymy sobie powodzenia i nie tracmy ducha! Im będziemy aktywniejsi tym bardziej zauwazalny będzie nasz głos!

 » Inf (B | 07-04-2019, 08:49:33)

Trzeba było nie pluć wszędzie jadem na PIS, to się nazywa dyplomacja....i łatwiej coś załatwić z przeciwnikiem politycznym..

 » Strzelno (gosc | 07-04-2019, 08:00:36)

Burmistrz odda lepiankę za darmo a ten obok to chyba mieszka w Warszawie bo prawdopodobnie żąda sumy o jakiej wam się nie śniło ,dlatego jeżeli dojdzie do budowy ronda to można ogrodzić ten budynek płytami zagłuszającymi odgłos samochodów.

 » Wojewoda (StrzelnoOnline | 07-04-2019, 07:31:56)

Chcemy wyjaśnić jedą rzecz. Wszystko zaczęło się od zeszłotygodniowej wizyty Pana Wojewody w Domu Kultury. Zawiązała się sympatyczna nic porozumienia z Panem Mikołajem. Nie wiemy tak naprawdę pod jakim wpływem pojawiła się dyrekcja GDDKIA. Ale to było miłe ze strony Pana Wojewody. Później już skontaktowali się znani właściciele skweru, mu skontaktowaliśmy się z właścicielami kamienicy (Raj/Kolejowa). Pan Wojewoda wyraził chęć działania i jesteśmy tu gdzie jesteśmy. Jeśli faktycznie to zasługa strzeleńskiego komitetu PiS że GDDKIA przyjechała. To w imieniu mieszkańców dziękujemy, bo nie bylibyśmy tu gdzie jesteśmy. StrzelnoOnline jest apolityczne my poprostu chcemy żeby było fajnie w Strzelnie i nie ważne kto nam to załatwi. Prosimy wszystkich o nie robienie na złość. I prosimy nie pisać bredninże właściciele skweru mają w tym interes. Jeśli interesem jest spokój mieszkańców ich bloku to jesteśmy za. DZIAŁAJMY W JEDNYM KIERUNKU, a będzie dobrze.

 » ronda (misiek | 07-04-2019, 05:44:50)

To wszystko fajnie, tylko nie wkręcajcie dzieci w te projekty. Były już Orlęta Lwowskie i Powstanie Warszawskie więc starczy.Dziwne tylko dlaczego nie mówi się o rozliczeniu p.Matczaka. Przez lata swoich rządów rozdał mega kasę. Czyżby nie ponosił wraz z radą żadnej odpowiedzialności ? A tak PS, to dziwni jesteście strzelnianie- mieliście dość starego burmistrza, więc wybraliście nowego, ale radę zostawiliście starą.

 » Blokady (Kazio | 07-04-2019, 03:03:43)

Jeśli Burmistrz nic sensownego w poniedziałek nie zadziała to pozostanie głos ludu w formie blokady ulic.

 » Naga prawda o budowie rond w naszym miescie (MieszkaniecStrzelna | 06-04-2019, 23:29:26)

Szanowni Państwo, Niestety ale wszystko wskazuje na to, że dzisiejszą akcja na niewiele się zda. Zasadniczo kluczowym terminem dla losu budowy rond w Strzelnie był 4 kwietnia, gdyż tego dnia mijał termin na złożenie odwołania od decyzji wojewody w sprawie zezwolenia na realizacji inwestycji drogowej dot. budowy ww. rond. Link do obwieszczenia (https://www.bip.bydgoszcz.uw.gov.pl/pl/ogloszenia/obwieszczenie-z-dnia-14-marca-2019-r). Najistotniejsza jest więc odpowiedź na pytanie - czy ktoś rzeczywiście złożył stosowne odwołanie w terminie. Śmiem twierdzić, że niestety nie. Wobec tego - realnie oceniając szansę, co do powodzenia poniedziałkowego spotkania naszego burmistrza z wojewoda - należy otwarcie powiedzieć sobie, że są one minimalne. Już bowiem na wstępie wiadomo, że są to politycy z dwóch przeciwstawnych obozów (PO-PIS). Nasz obecny włodarza nie ma przytym zbyt wielu instrumentów prawnych, które moglby przechylic szalę zwycięstwa na jego stronę. A nasze miasto niestety ma w zasadzie nie odczuwalna dla administracji centralnej skalę (ilość mieszkańców). Na obwodnicę z prawdziwego zdarzenia - jak już to niejednokrotnie pisałem - do 2025 r. N-I-E M-A S-Z-A-N-S. Jedyne co można spróbować ugrać i to w dużej mierze poprzez umiejętne negocjacje i wybitną persfazje to zmiana lokalizacji tych rond. Ale to niemalże całkowicie uzależnione jest od dobrej woli GDDKiA oraz wojewody. Obydwa te organy są jednak obecnie determiniwane decyzją władz PISu, a nasz powiat i nasza gmina PO. Stąd z ubolewaniem należy przyjąć, że o jakiekolwiek zmiany będzie bardzo, ale to bardzo ciężko w sprawie tychże rond. Przykre, ale prawdziwe. Niemniej jednak życzymy sobie powodzenia i nie tracmy ducha! Im będziemy aktywniejsi tym bardziej zauwazalny będzie nasz głos!

 » Strzelno (PN | 06-04-2019, 23:25:16)

Ale tłumy, GARSTKA ludzi. Mieszkańcy mają już dosyć tej atmosfery, jaka od niedawna panuje w naszym mieście! Chcemy zacząć żyć SPOKOJNIE!

 » Piknik ? (Mieszkaniec | 06-04-2019, 22:58:20)

Jak p.burmistrz zrobił piknik tak o suchym i pustym py..sku ? To już nic z tej pół tony golonek nie zostało ?

 » przepraszamy za błąd (StrzelnoOnline | 06-04-2019, 22:23:00)

i znowu nam się przytrafiło, błąd, "reportarz" Jeszcze raz dziękujemy wszystkim za uczestnictwo. Wygląda że na manifestacje przyszły osoby którym NAPRAWDĘ zależy na skwerze. Trochę martwi nas to że część mieszkańców i radnych traktuje to jako grę polityczną. A my po prostu chcemy, aby nasze dzieci mogły przysiąść na ławce i zjeść lody na tym samym skwerze co ich rodzice w dzieciństwie, choć budka jest dużo młodsza od kasztanowców. Mieszkańcy STRZELNA, nasze miasto jeszcze może być fajne!!!! Spokojnej nocy.

 » Powinna być odpowiedzialność radnych (dolo | 06-04-2019, 21:59:26)

Dobry temat - Radni za samowolne błedne uchwały bez konsultacji ze społeczeństwem powinni odpowiadać ,za działanie przeciwko wyborcom.Prosimy ujawnić bezmyśnych radnych tamtej kadencj którzy głoswali za 2 rondami 40m. odl.na które brak miejsca .W-SRZELNIE jest konieczna obwodnica ,zeby nie przejeżdrzały TIRY -bo chałs ,skażone powietrze , pozarywana jezdnia , pękają rury wodociągowe i kanlizacja i jest problem przesjść na druga stronę ulicy bo stale jadą samochody i ciężkie TIRY. AZ drzą kamienice i bloki pękają sciany

 » walka o skwer (StrzelnoOnline | 06-04-2019, 21:45:54)

Dziękujemy CMG24 za obecność, fajny reportaż z manifestacji. Chcielibyśmy sprostować tylko jedno info. Do Bydgoszczy z samorządowców jedzie tylko Dariusz Chudziński. Trzymajcie kciuki !

 » Kultura (Uczestnik | 06-04-2019, 20:47:22)

Boczek łapy z kieszeni, mogileńska kultura w Strzelnie.

 » Obwodnica (Marcin | 06-04-2019, 20:26:16)

Ja mam pytanie ile samochodow przejezdzalo przez mogilno jak nie bylo obwodnicy tyle samo co teraz jak jest obwodnica,a w Strzelnie 12tys na dzien i maja strzelno w d*pie bo wszystkie pueniadze trzeba pchac w powiatowe miasto na marne nic wiecej a strzelno na ostatnim miejscu .

 » Hehe (Ara | 06-04-2019, 19:58:22)

Z tego co wie to ktoś dba o swój interes tam nie chodzi o kasztanowce tylko o dwa budynki na przeciwko. Pan burmistrz chce oddać tak zwaną lepianke za darmo a ile dostanie ten obok?

 » Pytanie (B | 06-04-2019, 19:19:13)

A skąd te tłumy? Organizatorzy zapewniali, że przy okazji piknik ma być poparciem dla burmistrza, coś poparcie słabe, ile osób przyszło około 100? Radzę oddzielić politykę od takich działań to frekwencja wzrośnie... Pzdr organizatorów

 » spacer wojewody (obywatel | 06-04-2019, 18:57:07)

Mam nadzieję że pan wojewoda idąc pieszo od hurtowni rolnik do domu kultury przyjrzał się sytuacji, dotlenił się i nabrał innego spojrzenia na kwestię sensowności rond. Tu tylko obwodnica coś da. Panie wojewodo jest rok wyborczy trzeba pomóc mieszkańcom. Zapamietamy że to PiS pomógł lub nie pomógł.

 » Brawo (Mieszkaniec k.a.m | 06-04-2019, 18:55:17)

Brawo dala calego zarzadu w strzelnie.w inowroclawiu powstaly ronda tak zwane pinezki zeby obnizyc liczbe wypadku. Po roku czasu statystyki przemawiaja za likwidacja rond pinezek w inowroclawiu gdzie ludzie nie umieja jezdzic stluczke miala nawet tak zwana elka . Ruch sie blokuje wszystcy czekaja .brawo panie burmistrzu za taka inicjatywe tylko zeby pan po przebudowaniu skweru na ronda mogl dojechac caly i na czas do pracy. A na obecna chwile polecam sie wszystkim radnym i tym ktorzy sa za rondami w strzelnie przejechac przez ulice metalowcow i pilickiego na ktorej jeszcze istnieja ronda. Alle to w godzinach sztytu od godz 13 do 15 . Wiem poniewasz dojezdzam ze strzelna do pracy a pracuje w opakmecie

 » UJAWNIĆ RADNYCH OD ROND (WYBORCA | 06-04-2019, 18:16:51)

Którzy radni poprzedniej kadencji zafundowali nam zagładę MIASTA STRZELNA I JEGO MIESZKAŃCÓW zgadzając się na tak absurdalną budowlę drogową !? Dwa ronda na odcinku 50 metrów .To światowy rekord BUBLA drogowego działający na szkodę CZŁOWIEKA! WSTYD RADNI wybrani przez WYBORCÓW STRZELNA . Zabrakło wam perspektywicznej wyobraźni i wsłuchania się w opinię WYBORCÓW ! Skazaliście nasze historyczne Miasteczko na ZAGŁADĘ . Zasługujecie na potępienie!

 » ręka w kieszeni (ojoj | 06-04-2019, 18:15:07)

przemawiając, a tym samym rozmawiając z drugą osobą wyjmujemy ręce z kieszeni,tego wymaga szacunek do drugiej osoby. Jeśli chodzi o obwodnicę to jak najbardziej jest ona potrzebna by wyprowadzić transport a tym samym smog. Popieram

 » Bravo (Felix Schachmann | 06-04-2019, 17:39:45)

Strzelnu potrzeba obwodnicy a nie Ronda..

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Pobici w Kwieciszewie (11)
 » Nielegalny zrzut ścieków (27)
 » Zderzenie w Dąbrówce (5)
 » Krzesiński nadal starostą? (87)
 » Wyburzą budynki (6)
 » Zdrowe odchudzanie (0)
 » Przejażdżka z promilami (7)
 » JW: Zmiany w radzie (40)
 » STRZELNO: Radni wybrani (10)
 » POWIAT: Nowi radni (73)
 » MOGILNO: Wybraliśmy radnych (46)
 » WYBORY 2024: Strzelno (18)
 » WYBORY: Jeziora Wielkie 2024 (9)
 » WYBORY: Dąbrowa 2024 (30)
 » Wybory Samorządowe 2024 [Relacja] (147)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ