Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Gmina Strzelno - Społeczeństwo

Sprzedadzą za 20% wartości

2019-02-12 22:02
 

Każdy, kto będzie chętny wykupić zajmowany lokal komunalny na terenie gminy Strzelno otrzyma do 80% bonifikaty. Koszt zakupu mieszkania będzie można rozłożyć na raty.

Obecnie gmina posiada 663 lokale mieszkalne, a na rozpatrzenie czeka już 80 wniosków mieszkańców chętnych na wykup lokalu komunalnego. Z założeń jednej z uchwał wynika, że gmina w ciągu najbliższych 5 lat chce kolejno rocznie sprzedać następującą ilość mieszkań: 60, 100, 120, 120, 100. Na wniosek burmistrza radni musieli podjąć stosowną uchwałę mówiącą o zasadach sprzedaży i możliwej bonifikacie na zakup gminnych lokali.

W trakcie dyskusji radny Piotr Pieszak pytał, czy nie mogłaby pozostać dotychczasowa bonifikata w wysokości 90%. Na to pytanie odpowiedzi udzielił mu m.in. radny Remigiusz Koprowski, który stwierdził, że nie pokryłoby to realnych kosztów poniesionych przez gminę na całą procedurę sprzedaży lokali.

- Nie możemy mieć rozdawnictwa, ponieważ to już było i musimy z tym skończyć. W mojej ocenie i po przeliczeniach jakie były na komisjach, wspólnych posiedzeniach komisji uważam, że 80-85% to jest taka naprawdę minimalna baza po której możemy sprzedać. Trzeba wziąć pod uwagę, że jest to bardzo korzystne. 20% tylko płacimy za mieszkanie - mówił radny Remigiusz Koprowski.

W trakcie głosowania 15 radnych opowiedziało się, za przyjęciem projektu uchwały przygotowanego przez burmistrza. Co ciekawe, nowością w tej uchwale jest możliwość rozłożenia ceny wykupu mieszkania na raty.

Wysokość stawek procentowych bonifikaty od ceny nieruchomości sprzedawanej jako lokal mieszkalny oraz warunki jej udzielenia:

- 70% od ceny sprzedaży, jeżeli umowa sprzedaży lokalu mieszkalnego zostanie zawarta w terminie 6 miesięcy od dnia podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży oraz kwota należna z tytułu ceny zostanie zapłacona przez nabywcę jednorazowo do dnia zawarcia umowy
- 80% od ceny sprzedaży, jeżeli umowa sprzedaży lokalu mieszkalnego zostanie zawarta w terminie 6 miesięcy od dnia podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży i kwota należna z tytułu ceny zostanie zapłacona przez nabywcę jednorazowo do dnia zawarcia umowy sprzedaży oraz wszyscy najemcy w budynku, w którym znajdują się co najmniej 2 lokale mieszkalne zawrą umowy sprzedaży lokalu mieszkalnego
- 50% od ceny sprzedaży, jeżeli umowa sprzedaży lokalu mieszkalnego zostanie zawarta w terminie 6 miesięcy od dnia podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży i kwota należna z tytułu ceny zostanie rozłożona przez nabywcę na raty roczne płatne na czas nie dłuższy niż 5 lat, jednakże pierwsza rata wynosząca 25% ceny sprzedaży lokalu z bonifikatą podlega zapłacie nie później niż do dnia zawarcia umowy przenoszącej własność nieruchomości lokalowej. Rozłożona na raty nie spłacona część ceny podlega oprocentowaniu przy zastosowaniu stopy procentowej równej stopie redyskonta weksli stosowanej przez Narodowy Bank Polski. Raty roczne wraz z oprocentowaniem płatne są w terminie do 31 marca każdego roku.

Bonifikata nie przysługuje w przypadku posiadania przez najemcę lub jego współmałżonka tytułu prawnego do innego lokalu mieszkalnego lub budynku mieszkalnego. (PK)

REKLAMA
 
   » KOMENTARZE [44]» dodaj komentarz   

 » Mieszkania (Obywatel | 18-02-2019, 20:31:16)

Rozsprzedawać cudzy majątek to każdy potrafi.Kiedyś mówiono o dzikiej reprywatyzacji teraz wzięto się za cudze domy.Przed wojną mówili Polacy do Żydów Wasze będą krwią zalane ulice nasze będą kamienice.Wpierw to ustalcie prawowitych właścicieli nieruchomości zgodę ich a pózniej rozsprzedajcie.Nie pożądaj domu bliżniego swego(2 Mojżeszowa 20)

 » Do lolo (Xxx | 17-02-2019, 10:17:45)

Ktoś próbuje ci uświadomić jak to wygląda po wykupieniu A Ty jaja sobie robisz .przecież zakup mieszkania musi odbyć się u notariusza i akcie notarialnym będzie co kupiles jeśli była szopa garaż czy inne budynki A Ty je kupisz to będzie w tym taki zapis .No i od powierzchni tych pomieszczeń będziesz płacił podatek gruntowy..natomiast podwórko czy wjazd będzie jako wspólne uzytkowanie

 » do Mieszkaniec (LOLO | 17-02-2019, 08:00:38)

taki mądry jesteś a miejsce parkingowe będzie za fri czy za kase i wjazd, brama podwórko, co z tymi sprawami panie mieszkaniec mądralo, odpowiedz tyl;ko mądrze a jeszcze o piwnicy czy szopce na węgiel nie wspomniałem

 » Odp (Xxx | 16-02-2019, 19:04:10)

Twoje mieszkanie i sam musisz o nie dbać i remontować Ale klatki schodowe elewacja kominy dach ..przeglądy kominowe..itd wszystkie opłaty ponosila gmina teraz przejdzie to na właścicieli mieszkań .Dlatego musi powstać wspólnota ktoś musi to prowadzić ..zebrać pieniądze czyli taki czynsz .W blokach też mają własnościowe mieszkania i też płacą do spółdzielni czynsz .

 » do Mieszkaniec (Lolo | 16-02-2019, 16:01:28)

no nie jeszcze mam coś płasić ale za co jak nto moje będzie

 » Warszawka (Hejka | 16-02-2019, 16:00:45)

Pytanie ? \\\"Właściciel\\\" w sądzie w księgach wieczystych ? Czy tylko w urzędzie gminy ?

 » Do lolo (Ola | 15-02-2019, 21:00:59)

Do płacenia jest podatek gruntowy .raz w roku zależy od wielkości mieszkania .reszta zależy od tego ile jest mieszkań w budynku .dom na inowroclawskiej nie ma wspólnoty więc sami zbierają na remonty dlatego ze,poniżej 7 mieszkań wspólnoty nie musi być..natomiast blok naprzeciwko tej kamienicy ma wspólnotę i tam czynsz jest.zresztą to tak jak w bloku mieszkania własnościowe A czynsz płacą tylko ze wtedy za ogrzewanie nie będziesz płacił .W bloku mają wspólne .Ale płacić coś będziesz ..popytaj tych co już mieszkają na tych zasadach

 » Wykup miszkan (Mieszkaniec | 15-02-2019, 16:16:03)

Lolo wez se chlopie poczytaj i nie zadawaj takich pytan Mieszkancy wykuoionych lokali tworza wspolnote mieszkaniowa i to id niej zalezy jakie oplaty wlasciciele ponosza Lub postaw sobie chalupe i wtedy masz bez czynszu

 » a w CMG (janusz | 15-02-2019, 13:47:31)

A w przepięknym MOGILNIE co na ten temat gospodarze miasta?

 » czynsz (LOLO | 15-02-2019, 12:26:10)

orientuje się ktoś jak wykupie mieszkanie to czy czynsz jeszcze trzeba placić i ile

 » czynsz (LOLO | 15-02-2019, 12:25:30)

orientuje się ktoś jak wykupie mieszkanie to czy czynsz jeszcze trzeba placić i ile

 » Do A. (Kasia | 15-02-2019, 08:26:30)

Dla ciebie moge byc nygusem spoko. Sprzatam gotuje zajmuje sie dziecmi pomagam rodzicom w podeszłym wieku i podziwiam kobiety ktore robią to co ja i jeszcze pracuja. Ale ja nie podjęłam pracy a to nie znaczy ze jestem patologia bo moge nie pracowac. Jezeli zycie mnie zmusi to do pracy pojde. Nie wiem dlaczego czlowiek jest dobry pomocny ale fakt ze nie pracuje powoduje tyle jadu i nazywania patologia.. Tyle.

 » do Aeiouy (Wyborca | 14-02-2019, 19:32:54)

No popatrz! Nawet pies z kotem od święta znajdą wspólny mianownik. Zgadzam się z Twoim ostatnim wpisem w stu procentach.

 » Haha (Aeiouy | 14-02-2019, 16:49:08)

Wyborco..spoko..nigdzie nie kandyduje..;) Ogólnie rzecz biorąc nie pojmuje czemu 1 dziecko w rodzinie jest gorsze od tego, które ma 3 (lub wiecej) rodzenstwa..? Gdzie Trybunał Konstytucyjny i art 32 Konstytucji? Nie uważam, ze ktoś kto ma wielodzietna rodzinę to patol. Jest wiele rodzin, które dzięki temu programowi może spokojniej i godniej żyć. I to jest jego duży plus. Ola- pewnie po sprzedazy wszystkich mieszkań w budynku powstanie wspólnota mieszkaniowa.

 » Mieszkania (cmg | 14-02-2019, 14:55:43)

20 % wykup mieszkania, a włożenie w mieszkanie 80% żeby dojść z nim do ładu.Mieszkania komunalne są w opłakanym stanie, trzeba dużo wkładu finansowego, żeby potem nazwać to mieszkaniem.Ciężko te zaniedbania nadrobić w jeden rok.

 » Do zal (Ola | 14-02-2019, 14:04:29)

Za taką cenę nawet ruin nie ma to po pierwsze ..gmina remonty robiła co prawda w miarę możliwości Ale coś tam bylo robione .tylko ja się pytam kto zadba wtedy o budynek? Bo o wnętrze niektórzy nie potrafili zadbać to obawiam się ze remont zewnątrz będzie ciężko ..A znając mentalność ludzi ktoś z dołu powie że co mnie dach obchodzi ..taka właśnie sytuacja była w kamienicy na Inowroclawskiej która się spaliła .też miały być tam mieszkania sprzedane jeszcze za Matczaka i do sprzedaży nie doszło .

 » Do Aeiouy (Gość | 14-02-2019, 10:12:40)

Pewnie jest nyguską :-)

 » do Aeiouy (Wyborca | 14-02-2019, 10:11:54)

No teraz to przesadziłeś i pokazałeś całe swoje prostactwo. Nazywasz patologią ludzi nie znając ich sytuacji. Patologią można nazwać rozdawnictwo pieniędzy na lewo i prawo bez jakiejkolwiek kontroli na co są one wydatkowane a także tym, którym nie są one niezbędne odmawiając jednocześnie ich tym, dla których to wsparcie było by faktycznie istotne. Program 500+ w obecnej formie to ewidentna dyskryminacja dzieci z konkretnych rodzin i ewidentne rozdawnictwo bez jakichkolwiek zasad i kontroli.

 » wstyd (Zal | 14-02-2019, 09:41:38)

Wszyscy którzy są tak chętni na zakup mieszkań bo tanie proponuje w internecie poszukać kompletnych ruin w tej cenie. Niektore kamienice trzymaja sie tylko i wylaczeni dlatego iz mieszkancy w nie inwestowali. Gmina pobierala czynsz a nie naprawiala nic przez lata, ale zawistni ludzie ktorzy by zjedli z pod siebie g...o widza tylko jedno.

 » Do Kasia (Aeiouy | 14-02-2019, 08:24:33)

Nie jesteś patologią..ok. To kim jesteś jak robić Ci się nie chce?

 » Strzelno (Kasia | 14-02-2019, 06:16:01)

Ludzie ja wszystko rozumiem ale jakim trzeba byc imbecylem i przy okazji samemu patologia zeby wrzucac wszystkich ktorzy dostaja 500+ do jednego worka? Ja dostaje. Nie jestem patologia. Nie pracuje bo tak wybrałam. Mąż zarabia srednio ok 4 tys na miesiac. Sami jestescie patologia wrzucajac wszystkich do jednego worka.

 » N (Ola | 13-02-2019, 22:36:25)

Jeśli te mieszkania zostaną sprzedane A w części z nich mieszkają biedni ludzie ..to nie wierzę za bardzo w ich spłatę A po drugie jeśli będą płacić to na remont nie będzie ich stać ..bo kupią mieszanie A kto zadba o dach..elewację kominy ? Będzie leciało na przechodniow..jak na Inowrocławskiej bo właściciel zmarł i ktoś chyba czeka aż to samo się złoży i dojdzie do tragedii ..Albo znowu dojdzie do pożaru bo ktoś o zadbaniu o kominy zapomni ..bycie właścicielem mieszkania to ne wszystko ..kto będzie dbał o budynek ??

 » Odp (Oo | 13-02-2019, 22:26:58)

Panie Pieszak...za,darmo im oddać ..A co tam ..jeszcze na remont im dajcie bo ściany popekane..paranoja w rządzie z tym rozdawnictwem teraz w gminie.

 » jeszcze w kwestii mieszkań (Zdzisiu Szyderca | 13-02-2019, 22:03:46)

mogą być w złym stanie technicznym, do remontu, najlepiej w strefie ochrony konserwatorskiej, będę wdzięczny za publikacje na łamach portalu CMG, wystarczy operat szacunkowy, za 20% tej ceny, pozdrawiam Z.S.

 » Niech milczą ! (WYBORCA | 13-02-2019, 20:49:26)

Cieślik , Pieszak , Dubicki niech nie wypowiadają się w tym temacie . Mieli swój czas i nawet nie kiwnęli palcem . Teraz dopiero ochoczo troszczą się o WYBORCOW? Kto ma prawo pierwokupu tych mieszkań ? Kto wie ?

 » Kupię miszkania (Wyborca | 13-02-2019, 20:48:39)

No i oczywiście ja też jestem zainteresowany kupnem mieszkań. 3-4 szt.

 » do Xxc (Wyborca | 13-02-2019, 20:46:19)

Popieram w pełni. Powiem więcej. Najgorsze jest to, że socjal z 500+ otrzymują również Ci, którym nie jest to niezbędne do egzystencji kosztem tych, którzy faktycznie tych pieniędzy potrzebują. Podam przykład. Rodzina 2+1, gdzie pracują obydwoje rodzice i zarabiają wspólnie netto 3000pln. Dajmy na to jedno z nich na 1/2 etatu za 1000pln. Wychodzi 1000zł na głowę. Oczywiście 500+ brak. Drugi przypadek Rodzina 2+2. Jeden i drugi rodzic zarobki 3000 i 4000pln. Razem 7000pln. Na głowę 1750pln. No i oczywiście państwo wobec nich szczodre i daje dodatkowo 500+. To jest chore. Patologia jest zarówno w jedną stronę jak i drugą. Pieniądze powinny być wsparciem dla rodzin tego potrzebujących a przede wszystkim dla dzieci. Wszystkich dzieci a nie wybranych!

 » Mieszkania (Lord | 13-02-2019, 19:25:43)

Kupie z 5 mieszkań za 20% wartosci płacę od reli w gotowce jestem pierwszy w kolejce bez zadnych rat zaraz całość ;)

 » kupno (gg | 13-02-2019, 17:23:05)

ja takze jestem zainteresowana kupnem jednego lub dwóch mieszkan. prosze o kontakt

 » Dom (S | 13-02-2019, 16:28:17)

Kupię kilka mieszkań na tych warunkach

 » dzień dobry (Zdzisiu Szyderca | 13-02-2019, 15:41:23)

Bardzo chętnie kupię dwa lub trzy mieszkania na takich warunkach. Proszę nas informować. Z.S.

 » Strzelno (gosc | 13-02-2019, 13:13:10)

ludzie czy wy myślicie co tutaj piszecie,-mój budynek jest pęknięty na pół i ogólnie jest w stanie takim że po wykupieniu to musze wydać z 40 tyśięcy żeby móc w nim mieszkać bo w obecnej chwili to tragedia

 » Mieszkanie (Ona | 13-02-2019, 12:43:04)

W końcu może gmina zacznie spłaca długi zaciągnięte przez byłego burmistrza. Fakt może nie jest do końca sprawiedliwe se mieszkania pójdą za bezcenne. Ale sama mam mieszkanie komunalne które żeby w nim zamieszkać należało wyremontować bo nie ma w takim mieszkaniu nic. Ani łazienki ani WC nie mówiąc już o innych podstawowych rzeczach. Jak ona czy centralne. Ludzie mieszkający w blokach maja pretensje. Ale kupując czy wynajmujących mieszkanie mieli Państwo wszytko pod nosem.. Nie martwiąc się o ciepło zima czy ciepła wodę.. A ludzie w komunalkach musieli tak jak ja zacząć od postaw żeby teraz żyć jak człowiek. Więc moze niech nie komentują ludzie nie mający pojęcia wogole o czym mówią..

 » Patologia (Wariat | 13-02-2019, 12:31:50)

Ajpierw zrobić selekcję kto w nich mieszka i jaki ma dochod. Ludzie podostawali mieszkania komunalne po dziadkach itp a teraz się z ludzi śmieją. Kupią za 20 tys i sprzedadzą za 100 tys. Super a człowiek zapierdziela na takich nierobów. 500 plus i inne dodatki więc po co pracować. Zrobić porządek z mieszkaniami ale rozsądnie. Ci co nie kupią wystawić na sprzedaż a Ci co kupią dostaną tyle za ile je wykupili

 » do Xxx (max | 13-02-2019, 12:27:41)

Częściowo się z Tobą zgadzam, ale nie w kwestii, że bez nauki i pracy można żyć. Można, ale nie umrzeć, ale nie nazywajmy funkcjonowania na garnuszku Państwa życiem, raczej jeden stopień powyżej wegetacji. Nawet gdy masz sześcioro dzieci to dostajesz max 3 tysiące z 500+, dodajmy, że stary gdzieś pracuje i zarabia, powiedzmy 2,5 tys na rękę, to łącznie będzie 5,5 tys. na 8 osób. I to nazywasz życiem? To jest zwyczajne biedowanie. Po to się uczymy, żeby na tym marginesie nie wylądować, i zabezpieczyć się na przyszłość konkretnymi umiejętnościami, zapewniającymi dochodową pracę. Nie należy zatem elementów pasożytniczych pokazywać jako wzór do naśladowania, tak samo jak każdej maści kombinatorów, oszustów i malwersantów. Trzeba pokazać młodym ludziom, wskazując konkretnie palcem, że to nie jest przyszłość, ale droga donikąd.

 » Odp (Xxx | 13-02-2019, 08:45:05)

Pracuje jak tylko skończyłam szkole mąż też ..po urodzeniu dziecka 3 mies i do pracy .na mieszkanie brałam kredyt .nigdy rodzinnego nie dostałam bo jak oboje pracowaliśmy to zarobek przekraczal.żadne 500+ czy 300 + się nie należy choć syn studiuje i koszty sa bardzo duże .jak patrzę nie tylko na gminę Ale i rząd to jest mi przykro ..nie zazdrość ale przykro i tak się zastanawiam czy warto mi tak na wszystko zapierdzielac skoro mam tyle samo co inni którzy nie pracują ..dostaną wszystko bez trudu ..czy warto uczyć się synowi i pracować skoro to wszystko może mieć jak inni ..bez nauki i pracy ..I jeszcze z podatków będzie utrzymywał tych pasożytów.mieszkania w naszej gminie już w małym stopniu były sprzedane i ostatno właśnie ktoś takie mieszkanie sprzedał ..Oczywiście za wartość rynkową .już patologia się śmieje z ludzi pracy ..i wiecie co ? Mają rację .W tym kraju lepiej się żyje pasozytom

 » Remont (Mini | 13-02-2019, 08:17:35)

Najpierw niech gmina wyremontuje te budynki które są w opłakanym stanie przez wiele lat M.. nic w tym kierunku nie robił tylko brał pieniądze za czynsz

 » mieszkanie (jan | 13-02-2019, 07:57:01)

Kto nie chce kupić to wystawić mieszkanie na wolny rynek

 » ... (młody | 13-02-2019, 07:31:59)

jeżeli 80% bonifikaty to mało, to w takim razie, tym co nie chcą skorzystać z ulgi podnieść czynsz o 500%...

 » Do rudy (Rr | 13-02-2019, 07:13:27)

Jak bonifikata za mała, to weź kredyt hipoteczny i kup sobie inne, jak to robią ludzie ciężko pracujący i odprowadzający podatki. Się w dupach poprzewracało. Po wszystko wyciągać łapy tylko, a pracować nie ma komu. Dać nawet za darmo te mieszkania naprawdę potrzebującym np tam gdzie dzieci chore, czy niepełnosprawne. A ile takich jest? No na pewno nie 663...

 » Jakie bonifikaty? (KK | 13-02-2019, 06:52:07)

Jakie bonifikaty? Do roboty i banku po kredyt mieszkaniowy- tak się kupuje mieszkania, a nie za 20 % wartosci, po to, aby potem za pare lat sprzedać za 100 % wartosci. W papierach powinno byc zapisane; ze w przypadku pozniejszej sprzedazy chaty wlasciciel dostaje tylko 20 %, czyli tyle, za ile dostał od miasta a reszta (80%) ląduje na koncie Urzędu Miasta. Wszędzie rozdawnictwo. Dzieciarów narobic, z MOPSu nie wyłazić, wszedzie rękę wyciagac. Do roboty spier*alać !!!

 » Mądrze Rudy (zdn | 13-02-2019, 00:09:13)

Dobrze mówi Rudy .

 » ....... (Aeiouy | 12-02-2019, 23:31:13)

Polska to raj dla gamonii... Możesz siedzieć na d..nic nie robić tylko kopulować.. Państwo na każdego zrobionego przez ciebie sponsora da becikowe i 500+, do tego dorzucą ci darmowe podręczniki szkolne i wyprawkę.. Jeśli zrobisz 4 sponsorów to dostaniesz, ZA NIC,emeryturę taką samą jak ktoś kto 40kilka lat kopał w pocie czoła rowy..40 godzin w tygodniu...a miał np tylko 1 dziecko.. Do tego kopulantowi należy się darmowa, bo opłacona mu przez innych pracujących, opieka medyczna. Przy okazji kopulant wystąpi do MOPSu żeby wungiel na zimę dali bo zimno a ni ma, no i dodatek np na prąd bo dzień w dzień 3 smartfony ładują, konsola lata, a 50' TV nie jest niestety ledowy.... Gdy już kopulantowi zachce się coś posiadać dostanie warte np 100.000 zł mieszkanie za...20.000zł i jeszcze..spłaci to w ratach.. Albo wcale. W sądzie powie, ze może spłacać np 50 zł miesięcznie..bo na więcej go nie stać.. I sąd to klepnie..no bo przecież kopulant wykazuje dobrą wolę.. No ludzie..litości!

 » ale "bonifikaty" (rudy | 12-02-2019, 22:48:10)

Co to za bonifikaty? Wszędzie są większe a 90% to standard. Jeżeli Chudziński chce się pozbyć mieszkań, to musi ludzi zachęcić do kupna. Takie warunki nie zachęcają do kupna. Proponuję na razie nie kupować, to burmistrz ma nóż na gardle a nie mieszkańcy komunalnych ruder. Jak chce tej posadki to musi spuścić z tonu, bo jak mu się program naprawczy nie zepnie, to fora ze dwora i sprawę załatwi komisarz, który no ta bene winien być wprowadzony lata temu. Radnym natomiast, którzy są tacy "hojni", proponuję zrezygnować z diet dla poprawy finansów gminy - dotyczyć to powinno "starych" radnych, którzy tak wielbili poprzedniego burmistrza. Pani Walkowiak, Panie Dubicki i pozostali radni - nie jest wam wstyd ? Macie honor ?

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » W oczekiwaniu na Wielkanoc (0)
 » Całkowita blokada dróg (7)
 » 25-lecie Powiatu Mogileńskiego (22)
 » Niezastąpiona liczba Pi (2)
 » Konfiskata pojazdu za promile (15)
 » Kradł i był poszukiwany (4)
 » WYBORY 2024: Dąbrowa (21)
 » WYBORY 2024: JW (7)
 » Trzeci kandydat w Mogilnie (38)
 » Świętowanie w Dzierzążnie (3)
 » NIESTRONNO: Dzień Kobiet (6)
 » Rozbierają linię Mogilno-Orchowo (45)
 » Wybory 2024: Strzelno (7)
 » WYBORY 2024: Mogilno (37)
 » WYROBKI: Święto kobiet (3)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ