Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Powiat Mogileński - Społeczeństwo

Będą polować na dziki

2019-01-16 11:59
 

Przez cztery dni stycznia w części gminy Mogilno odbędą się polowania mające zredukować populację liczebności dzików. Podobne polowania odbędą się także na terenie gminy Strzelno i Jeziora Wielkie.

Zarząd Koła Łowieckiego nr 62 "Knieja" w Mogilnie informuje, że zgodnie z zaleceniem realizacji rekomendacji Rządowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego i Ministra Środowiska w zakresie niezbędnych działań w kierunku zwalczania afrykańskiego pomoru świń na terenie RP poprzez maksymalną redukcję liczebności populacji dzików, w dniach 19-20 stycznia i 26-27 stycznia od godziny 8:00 do 15:00, w obwodzie łowieckim nr 227 "Kopczyn" odbędą się polowania zbiorowe.

Polowania planowane są w pobliżu miejscowości: Padniewo, Padniewko, Przyjma, Palędzie Dolne, Huta Palędzka, Niestronno, Głęboczek, Wieniec, Wszedzień, Chabsko, Gozdawa, Baba, Dębno, Kopczyn, Bzówiec, Leśnik, Mielno, Mielenko, Józefowo, Wylatowo, Chałupska, Chwałowo, Palędzie Kościelne, Huta Padniewska. (I)

AKTUALIZACJA!

Zarząd Koła Łowieckiego nr 66 "Szarak" w Strzelnie informuje o planowanym polowaniu wyznaczonym na 26 i 27 stycznia 2019 r. w gminie Strzelno, Mogilno, Kruszwica, Janikowo w obwodzie nr 223/242. Zwierzyna do pozyskania to: dzik, lis, jenot.

Zarząd Koła Łowieckiego nr 124 "Racjonalnego Łowiectwa" w Bydgoszczy z siedzibą w Miradzu informuje o zaplanowanym w obwodzie nr 254 polowaniu, które odbędzie się 26 stycznia 2019 r. Polowanie odbędzie się w podobwodach z ambon i metodą pędzeń.

REKLAMA
 
   » KOMENTARZE [52]» dodaj komentarz   

 » do Aeiouy (obywatel | 24-01-2019, 07:42:00)

Ty Aeiouy coś tak się tu uaktywnił. Wyluzuj bo ci guma w majtach pęknie nasz ty omnibusie

 » lament (aston56 | 20-01-2019, 10:18:55)

Nie pisze się \\\" lamęt0690\\\" tylko lament.

 » Za dużo (I | 19-01-2019, 15:42:06)

W naszym kraju może być 150000 bez szkody dla środowiska a jest 300000 to chyba logiczne, że trzeba coś z tym zrobić bo za rok będzie ich 750000 i wtedy będzie lamęt, że nikt nie chroni środowiska

 » ....... (Aeiouy | 18-01-2019, 18:05:03)

Do ja..to nie zabijanie. To realizacja polityki państwa dotyczącej ochrony zwierząt, pod nadzorem Ministra Ochrony środowiska... A to co jesz nie jest zabijane? Konsumujesz tylko padle ze starości lub chorób, świnie, kurczaki, itp? Jak przyniesiesz pomidory i cebule ze sklepu to zanim je zjesz...przepraszasz? Oczywiście nie posiadasz butów czy torebek z naturalnej skóry..na które zabito jakieś zwierzę... Do Moginianin...jeśli chodzi Ci o sport to zapisz się do harcerstwa..poszczylosz sobie z wiatrówki do butelek ubrany w pdkolanówki i porteczki rodem z piaskownicy.. Myślistwo to nie sport... Sportem jest strzelectwo sportowe, np do rzutków..

 » Koło łowieckie (Mogilnianin | 18-01-2019, 08:55:25)

Chce wstąpić do koła łowieckiego czy to drogi sport i może jakieś namiary stronę ? Pozdr

 » I co dalej (Ja | 18-01-2019, 08:52:22)

Czy to normalne . Czy to nie zbrodnia zabijać

 » Haha (Aeiouy | 17-01-2019, 22:22:25)

Świadoma...czego statystyki? Jakbys stała obok ameby to statystycznie mialybyscie po jednej nodze, ręce,..itp

 » namnozenie? (swiadoma | 17-01-2019, 17:47:33)

ktos tam wspomniał nizej ze sie namnozyly sarny i dziki? tak, to ciekawe, ze od bodajze 4 lat statystyki nie skoczyły jakoś nadmiernie? sprawdz, wiedza nie boli, pozdrawiam.

 » ....... (Aeiouy | 17-01-2019, 17:38:58)

Do Odyniec..nie polował a działał na mocy obowiązującego prawa, m.in. art 7, ustęp 1,punkt 14 ustawy o samorządzie gminnym i art 45, ustęp 3 ustawy prawo łowieckie. Swoje jazgotanie uskuteczniaj w chałupie.. Do Marian..przecież możesz wziąć sprawy w swoje ręce i otworzyć taki sklep.. Był okres że dzik w skupie był po..1 zł za kilogram (!). Myśliwi mają taki wpływ na ceny skupu dziczyzny jak Kowalski na ceny paliw na stacjach.. Wszystko zgarniają pośrednicy..

 » dziki (odyniec | 17-01-2019, 16:12:50)

komendant SM na jelenie w miescie polował i jest do dzisiaj dobrze a co tam pare dzików przeciez to dziki kraj

 » polowanie (opiekun | 17-01-2019, 12:59:33)

Do Jaś fasola twój wpis świadczy o twoim intelekcie .

 » Ciemnogród (Marian | 17-01-2019, 11:14:24)

Miały być sklepy z dziczyzną w każdym powiecie ale zwykły człowiek może sobie tylko pomyśleć. Skoro dzik kosztuje mniej niż świnie. Żal mi was myśliwi,tylko o sobie myślicie.

 » polowanie (jaś fasola | 17-01-2019, 10:33:03)

obrońcy, ciemniaki, pieniacze, aż przykro czytać te wasze wpisy, odstrzał jak tylko pamiętam był od zawsze, jest niezbędny, a zwłaszcza teraz kiedy rozmnożyły się stada szkodników (czyt. dzików, saren), jestem za wybiciem znacznej populacji, nie koniecznie loch czy saren prośnych lub kotnych, jak słyszę to wycie za ciążami dzików, to pusty śmiech mnie ogarnia, to są zwierzęta, w żadnym razie nie należy ich męczyć ale odstrzał to naturalna rzecz, jeśli się jeden z drugim pacan nie zgadza, to dlaczego żrecie wieprzowinkę, cielęcinkę, to inne stwory? hipokryzja bezmózgów i tyle, panowie myśliwi, nie zwracać uwagi na "wyjców", tylko robić swoje, dzika matka nie zginęła !!!

 » Do obserwator (Aeiouy | 17-01-2019, 09:36:54)

Gdybyś nie był kretynem i intelektualną amebą to załapałbyś, że zwracam się do osoby o takim nicku. Oddaj Skarbowi Państwa pieniądze, które zmarnowano na te twoje 3 klasy podstawówki..bo w 4tej to już byłeś pełnoletni i nie musiałeś chodzić...

 » Aeiouy (obserwator | 17-01-2019, 06:04:51)

Mądrość z Ciebie aż kipi ! Ale nie wysyłaj nikogo do słownika bo sam tego potrzebujesz . Daszbór ??? Winno być Darz Bór ( pozdrowienie leśników i myśliwych oznaczające :"niech Cię bór obdarzy " )

 » ....... (Aeiouy | 16-01-2019, 22:46:45)

Dziennikk Ustaw 2005.48.459 z dnia 25 marca 2005 ze zmianami. Dziennik Ustaw 1995.147.713 ze zmianami. Wszystko jest zgodnie z ustawami i rozporządzeniami. Dziki można strzelać cały rok. Nikt nikomu, z uprawnieniami łowieckimi,nie może narzucić strzelania loch czy wykonywania polowania.

 » Ogrodzenia (Unia | 16-01-2019, 22:00:07)

Te rolnik a na co dostajesz pieniążki z uni i innych dodatków na samochody czy dom nie na pole to kup se siatkę i odgrodz od lasu i nie będziesz mieć problemu a pozatym są środki w kołach łowieckich niech też wsomoga ta inwwstycje. I pamiętajmy że zwierzęta nie zabierają nam domu tylko my im zabieramy

 » Wow.. (Aeiouy | 16-01-2019, 21:50:00)

Świadoma...na ASF nie ma szczepionki wiec twoja teoria jest do d.. Poproś starego żeby na noc noże ci chowal... Andżei...kup se słownik, poczytaj trochę... Ponadto znaczna część dziczyzny s powiecie trafia do skupu przy nadleśnictwie w Miradzu.. Gość, który to prowadzi ma faktycznie dużą hodowle..kotów i uprawia..trawnik... Do ASF...nie rób z siebie totalnego przyglupa.. No chyba, ze odkryłeś spisek...tajne polowanie, nigdzie nie zgłoszone, a polować będą niewidzialni, Batman i Marian Paździoch.. Nie martw się..wszystko dopięte na ostatni guzik..

 » zalecenie- rozporządzenie (mogilniak | 16-01-2019, 21:35:19)

Czy ktoś się zastanowił nad sformułowaniem "zgodnie z zaleceniem rekomendacji niezbędnych działań"? Kto rekomenduje, kto zaleca? Szczegóły prawne poproszę. Jakiś nr rozporządzenie jakiegoś ministra może? Może coś będzie szczegółowo o odstrzale loch? kto się pod tym podpisał?

 » ....... (Aeiouy | 16-01-2019, 20:37:54)

Daszbór..badania nie są potwierdzone. Prowadzono je w Belgii, na świniach laboratoryjnych.. A właściwie młodych prosiątkach.. Żadna namiastka naturalnych warunków.. I po zjedzeniu ponad 20 owadów.. Do Świadomej.. Pewnie..a ziemia jest płaska, rodzice znaleźli cię w kapuscie, co jest dowodem na światowy spisek głąbów.. Jedź do Afryki, udowodnij nam ze ebolla to ściema:) Do mieszkaniec.. A ty dla adrenaliny popijasz bigos maślanką i idziesz na msze? Ludzie mają różne pasje i rozrywki. Powinno się zakazać polowań na minimum 2 lata.. Ludzie przekonali by się, ze bez redukcji zwierzyny straty gospodarcze byłyby koszmarne

 » DZIK (ASF | 16-01-2019, 20:20:54)

I na miejsce się zjawie ciekawe kto trafi ………….

 » DZIK (ASF | 16-01-2019, 20:14:57)

Po pierwsze kazde z tych tzw łowów są nielegane 14 dni przed jak to nazwac połowem powinno być opublikowane

 » ASF (Andrzej | 16-01-2019, 19:56:11)

W dużej mierze przycznia się człowiek do przenoszenia wirusa ASF Dzik jest nosicielem.Dużo punktów skupu zwierzyny po upolowaniu znajduje się u rolników kturzy mają chodowlę świń i dużo rolników jest mysliwymi. Chrońmy dziki

 » sami nas niszcza (swiadoma | 16-01-2019, 19:24:18)

Gora sama wywołuje epidemie aby kasa sie zgadzała, ludzie poleca do aptek sie szczepic, sami hoduja wirusy sami je wypuszczaja, swinski pomor i te inne historie to tylko przykrywka.. zniszczyc rolnika, zamknac kopalnie, oni dostana za to gruba kasa, a wy bidoki sie meczcie.. poki nie zmieni sie rzad, nie zmieni sie nic, oddadza nas w kajdankach. zero PIS_PO_PSL_SLD! to jedna szajka, kloca sie przy nas, a za plecami sie smieją... mlodzi ludzie zmienią to, kiedy niestety te pokolenie zejdzie ze swiata, bo oni zostali podatni na manipulacje, zaden ksiadz,lekarz itp nie chce naszego dobra, liczy sie kasa! 27598

 » Polowanie (Dzik jest dziki, ale taki musi być | 16-01-2019, 18:25:04)

ASF? To biologiczny fakt, tak jak i wywołane tym straty gospodarcze. Ale czy to zwierzęta są winne, że przez globalną politykę człowieka i ogólnoświatową migrację takie choroby z egzotycznych krajów pojawiają się również i u nas? Nie. Wina spoczywa na pazernych osobnikach ludzkich, nie znających umiaru w pomnażaniu swoich majątków - w imię tylko własnych korzyści. Kiedyś, na każdym kroku można było spotkać wiele gatunków zwierząt - których dzisiaj już nie ma. Tylko, że były miedze, nieużytki, ostoje. Panowie z koła myśliwskiego nr 62, jak chcecie sobie postrzelać - wykupujcie sobie karnety na paitball'a. Nie opowiadajcie, że waszą ideą jest ochrona naturalnego środowiska. Niektórzy z was nie mają nawet szacunku dla ludzi, więc nie wierzę, że macie szacunek do zwierząt. Dla was liczą się tylko igrzyska...

 » polowanie (mieszkaniec | 16-01-2019, 18:19:25)

Tak do myślistwa podchodzą nowobogaccy , liczy się adrenalina i dużo krwi. Jest taka ekipa w Strzelnie z wybitnym strzelcem '' MAŁYM CZŁOWIEKIEM''. Który ma swoich sługów podobnie jak w Mogileńskim kole. To nie są myśliwi , to barbarzyńcy . Gonią zwierzynę jak psy gończe.

 » Dziki... (Ja i nie tylko | 16-01-2019, 18:15:22)

Tak do przemyślenia dla wszystkich zagorzałych "obrońców" dzików ,polecam poświęcić kilkanaście minut i zapoznać się z tym filmikiem na YT (link: https://youtu.be/eyPXzgHqkwE )lub wpisać tytuł:ADOPTUJ DZIKA,KOPNIJ ROLNIKA!(ASF). Dodam tylko że nie jestem ani myśliwym ,ani hodowcą trzody chlewnej . Pozdrawiam!

 » Juzef (Putin | 16-01-2019, 18:14:44)

nie zabijaj loch to jest prośba jesteś ekologiem GRESPS To chańba

 » do pseudo rolnikowcow (swiadoma | 16-01-2019, 18:08:00)

dzik wam straty robi, ale sarny i inne lesnie juz nie,, to celowa napinka na te dziki, nie ma asf, nie ma odry, nie bylo zadnej epidemi ptasiej itp, to tylko napinka dla sprzedazy lekow i innych rozwiazan, a durnie leca-sami pod lufe. nic nie dzieje sie bez przyczyny i drugiego dna. wiedza nie boli, wystarczy troche zagłebic wiedze, ale nie ma co sie dziwic jak ogladacie tvłeny i inne kupione stacje. a teraz pojdzie taki jeden z drugim dla zdobycia podziwu bo sie wyszalal w lesie i strzelil dzika, no brawo, zdrobiłbys cos dla chorych dzieciakow ,ludzi starszych to mozesz sie chwalic. krew na butach, krew na rekach -pacynki rzadu. szkoda słow,dokod zmierzasz polsko!

 » UWAGA Z ASF-em (dotknięty | 16-01-2019, 17:47:13)

Drodzy Koledzy Myśliwi z Koła Knieja uważajcie z tym afrykańskim pomorem - przecież tak niedawno mieliście w Swoim Kole niemiłą przygodę z inna groźną chorobą a mianowicie z TRYCHINOZĄ czyli WŁOŚNICĄ a to nie przelewki,co nie którzy przekonali się na własnej skórze.

 » ....... (Aeiouy | 16-01-2019, 17:12:57)

Oszołomy kochające dziki itp załóżcie sobie fundacje i płaććie rolnikom za szkody.. A jak nie to zamknijcie te pełne hipokryzji ryje. Myślistwo to hobby, a nie praca. Myśliwego nikt niczym nie zmusi do udziału w polowaniu bo może akurat w tym czasie będzie wolał oglądać TV i drapac się po d... Za lochy i inne dziki pieniądze są wypłacane tylko w strefie gdzie jest ASF, więc nie u nas. Myśliwy nie dostaje strzelonego dzika za darmo. Jeśli bierze dla siebie musi zapłacić np 4 zł za kilogram. Jeśli nie bierze dzika to odstawia do skupu, gdzie za dzika pieniądze dostaje koło (ok 2.o-2.5 zł za kilogram), a myśliwy nic. Większość tych polowań skończy się strzeleniem paru lisów.. Myśliwi przyjdą..żeby się wyrwać z domów, nagadać i..zjeść grochówki... Do tego biegacza...biegnij bez portek żeby wszyscy widzieli i wiedzieli, że nie masz małego.. A w tym czasie może jakiś myśliwy wpadnie do twojej starej, sprawdzić czy jelenia nie ma w domu...

 » Strzelanina (Daszbór | 16-01-2019, 17:00:27)

Asf, roznoszą komary, a nie dziki. Proszę bardzo o doczytanie informacji, a nie sianie femremntu drodzy państwo!

 » dzika locha (do osoby prywatnej | 16-01-2019, 16:50:52)

Ciekawe czy osoba "prywatna" ma takie same odczucia do ciężarnych kobiet , które dokonują aborcji .

 » rekomendacja (PREZES PZŁ | 16-01-2019, 16:39:30)

Mam nadzieje że wszyscy członkowie koła NR-62 w Mogilnie będą przestrzegać rekomendacji wydanych przez Rz.Z.Z.K i Ministra Środowiska dotyczących zwalczania afrykańskiego pomoru świń a co za tym idzie wszelkich przepisów PZŁ,pamiętając że etyka myśliwska i odpowiednie przepisy dotyczące polowań są najważniejsze a zarazem ICH wizytówką???.A historia mówi inaczej-POZDRAWIAM KOLEGÓW myśliwych z sąsiedniego koła.

 » do sierocińca (osoba prywatna | 16-01-2019, 16:21:15)

Jak ci barbarzyńcy zabiją lochę z małymi dziczkami ,to ja chętnie je przygarnę i wychowam.Tak nawiasem mówiąc,jeżeli słyszę o zabijaniu matek ciężarnych to mam skojarzenia( choć to nieporównywalne) z hitleryzmem.Matka to matka i dziecko to dziecko.

 » do sierocińca (osoba prywatna | 16-01-2019, 16:17:35)

Jak ci barbarzyńcy zabiją lochę z małymi dziczkami ,to ja chętnie je przygarnę i wychowam.Tak nawiasem mówiąc,jeżeli słyszę o zabijaniu matek ciężarnych to mam skojarzenia( choć to nieporównywalne) z hitleryzmem.Matka to matka i dziecko to dziecko.

 » Kto pójdzie strzelać do dzików,nie ma rozumu wg mnie (Joker | 16-01-2019, 15:54:24)

U nas nie ma ASF to po pierwsze A po drugie bez dzików zjedzą nas gryzonie. Ale kto mądry to wie o co kaman.

 » POLOWANIA ! (myśliwy | 16-01-2019, 15:43:13)

No to co niektórzy członkowie SŁYNNEGO koła NR-62-KNIEJA,będą mieli pole do popisu,wystrzelają wszystko co się rusza na czterech i dwóch nogach.Mieszkańcy wymienionych miejscowości powinni być bardzo CZUJNI w tych dniach ażeby czegoś nie stracić ze swojego inwentarza - PO PROSTU STRACH SIĘ BAĆ.ŻYCZĘ PSEUDO MYŚLIWYM Z KOŁA "KNIEJA"NIEUDANYCH ŁOWÓW - DARZBÓR!!!!!.

 » stop masakrze (velt | 16-01-2019, 15:34:05)

,,poprzez maksymalną redukcję liczebności populacji dzików,, umiecie czytac ?!!

 » .. (one two sri rfn | 16-01-2019, 15:09:00)

19.01 W LESIE BABSKIM BĘDZIE ODBYWAŁ SIĘ BIEG KTÓRY ZOSTAŁ OGŁOSZONY JU DUŻO WCZEŚNIEJ. MAM NADZIEJE ŻE POJ..BY KTÓRE SWOJE MAŁE PRZYRODZENIA ZASTĘPUJĄ STRZELBAMI W TEN SPOSÓB SIĘ DOWARTOŚCIOWUJĄC BĘDĄ MIEĆ TO NA UWADZE ŻEBY NIE DOSZŁO DO TRAGEDII.

 » Dziki (cm | 16-01-2019, 15:08:16)

Zastrzelą myśliwi, sprzedadzą a leśniczy to zjedzą.

 » Dzik (Ja | 16-01-2019, 14:42:47)

Bardzo dobrze,niech próbują i zredukują ta populacje zwierzyny

 » Dziki (Krzysztof | 16-01-2019, 14:42:41)

Jestem Rolnikiem i popieram odstrzał. Jak ktoś pisze komentarze to widać że nie zna się na sprawie

 » pisowskie zdrajcy (swiadoma | 16-01-2019, 14:41:51)

Gn*je bez sumienia, dostana kase,ale trzeba nie miec serca i byc zwykłym sprzedawczykiem ze by sie na to godzic, popatrzcie jak takie polowanie wyglada, widziałes jeden z drugim, w lasach pelno krwi, niedobite dziki, wleką swoje ciała, psy szarpią ,rozrywaja to ma gasić pseudo chorobe? dzików od lat jest podobna ilosc, sprawdz statystyki, tylko wyjatkowo teraz im to przeszkadza... odtrzelic łby tym co sprzedawaja polske. ludzie włacznie myslenie!

 » BĘDĄ POLOWAĆ NA DZIKI (Marian | 16-01-2019, 14:32:25)

Przecież każdy rozsądny człowiek wie, ze taki odstrzał kompletnie nic nie da. Takim sposobem nie zwalczycie ASF barany jedne. Zresztą każdy wie jak w praktyce wygląda polowanie- krew się leje wszędzie, psy w krwi dzików. Krewa na butach, itp, itd, później się dziwić ,że ASF się roznosi. Tylko ASF roznoszą nieogary rolnicy którzy wnoszą tą własnie chorobę do swoich chlewów na butach, nie izolują świń itp itd. DŻizas... Kazdy myśliwy, który składał przysięgę a który zastrzeli ciężarną lochę (lub coś, czego przysięgał, że nie zrobi). To śmieć a nie myśliwy...Czytający to myśliwi, weźcie sobie do serca te słowa... Wystrzelanie dzików nie załatwi sprawy!

 » Dziki (Rolnik | 16-01-2019, 14:10:42)

Obrońcy dzików nie macie pojęcia ile szkód te zwierzęta wyrządzają. Pomijając już wypadki na drogach, które często powodują, takie stado dzików co roku niszczy ogromną część upraw rolnikom. W poszukiwaniu jedzenia potrafią pół pola przeryć. Straty finansowe są ogromne. A potem płacz że żywność drożeje.

 » bo się świnie zarażają (Maciek | 16-01-2019, 13:34:12)

Przecież wiadomo że na co dzień rolnicy wypuszczają swoje świnie do lasu na spacery. No i w tych lasach świnie się zarażają od dzików. I dlatego te dziki trzeba wybić, bo w 21 wieku innej metody ochrony świniaków nie ma, mimo że wymyśliliśmy bomby, które mogą 10 planet obrócić w pył a także potrafimy nawet wysyłać samochody w kosmos. Czy może jednak coś źle rozumuję?

 » rzeź (obserwator | 16-01-2019, 13:26:04)

Jestem myśliwym i niema zamiaru brać udział w polowaniu jest barbarzyństwo . Dla mnie to etyczny myśliwy nie będzie dokładał ręki do rzezi . Jeszcze jedna sprawa to kupowanie myśliwych za pieniądze, to już przesada. Cóż są i tacy którzy dla kasy wybili by wszystko co się rusza. To nie zwierzęta weszły na tereny ludziom to człowiek zabrał miejsca życia dzikim zwierzętom. Jeśli to możliwe to spacer po lesie nikomu nie zaszkodzi. Podobnie jest w lasach Miradzkich .

 » Spacer (Amelia | 16-01-2019, 13:16:22)

Ja i grupa przyjaciół też się wybierzemy ale na spacer by im przeszkadzać dosyć żezni niech se w łeb strzela ale swój!! Lasy są państwowe czyli nasze i wolno spacerować a nie oni dla hooby będą se strzelać

 » Żenada (Fergie | 16-01-2019, 13:14:04)

Tak bo naprawdę w naszym powiecie i w okolicznych jest tak duże zagrożenie asf że wszystko co żyje należy wybić. Zabijanie ciężarnych loch oraz z warchlakami to objaw braku sumienia.Żenada. tylko wam wszystkim klaskac. Nie czekać dlugo az znowu wam cos nie bedzie pasowalo i moze za wiewiórki sie weźmiecie

 » I (V | 16-01-2019, 13:03:07)

No i? W zeszłym roku i lata wstecz też odbywały się zbiorowe polowania i nie pisaliście o tym. Po co to? Odstrzał zwierzyny leśnej to normalna rzecz. Wycieliśmy im lasy na potrzeby pól uprawnych to teraz musimy regulować ich ilość. Jak sie powiedziało a to trzeba powiedzieć b. Nic nie dający artykuł zwykłemu śmiertelnikowi.

 » Dzik (Maania | 16-01-2019, 12:36:42)

Wyniki zające,kuropatwy, bażanty,teraz kolej na dziki.co będzie następne.powinniscie nazywać się nie Myśliwi tylko Klusownicy na sznureczku ministra.

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Kolejne zderzenie w Dąbrówce (8)
 » Policyjna akcja "Prędkość" (5)
 » Już wkrótce festiwal (8)
 » II Majówka w Bielicach (0)
 » Co zrobić, by szybko zdobyć dodatkowe pieni... (0)
 » Pobici w Kwieciszewie (12)
 » Nielegalny zrzut ścieków (29)
 » Zderzenie w Dąbrówce (5)
 » Krzesiński nadal starostą? (100)
 » Wyburzą budynki (6)
 » Zdrowe odchudzanie (0)
 » Przejażdżka z promilami (7)
 » JW: Zmiany w radzie (40)
 » STRZELNO: Radni wybrani (11)
 » POWIAT: Nowi radni (73)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ